Dr. Huxtable blijkt( waarschijnlijk ) een seksmaniak .

25-09-2018 08:14 152 berichten
Goedemorgen ,

https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/a ... -horen.amp

Naar aanleiding van de straf die vandaag wordt toegekend aan Bill Cosby, vraag ik me af of ik de enige ben die bij hem blijft denken aan de foutloze en leukste vader, dr Huxtable en het schrille contrast met de aard van de aanklachten .
Tuurlijk weet ik dat die rol in de cosby show niks zegt over wie hij echt is , maar ergens raakt het me omdat ik groot ben geworden met die show en hij nu ( als het waar is) een wreed monster blijkt te zijn..

Maar waarom denk ik dan aan dr huxtable die naar de bak moet, in oudere vorm, en vind ik dat zielig ?

Ben ik de enige die hem teveel ziet als meest populaire vader ooit in een serie ?
Hij beweert overigens onschuldig te zijn en zijn vrouw gelooft daar heilig in.
Maar zoveel vrouwen ...

😞
Alle reacties Link kopieren
Die aardige man was maar een act hè.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
25-09-2018 08:18
Die aardige man was maar een act hè.
Ik weet het!
Snap ook niet zo goed van mezelf dat ik hem niet los kan zien van die aardige act .
Toneel spelen kan ie zeker erg goed....
Ik heb nooit gevonden dat hij overkomt als een aardige goedzak. Heel dominant en onvriendelijk juist, ook in interviews.
SallySpectra* schreef:
25-09-2018 08:20
Ik heb nooit gevonden dat hij overkomt als een aardige goedzak. Heel dominant en onvriendelijk juist, ook in interviews.
Buiten de Cosby show om bedoel je ?
Heb zelf nooit interviews van hem gezien als Bill , misschien dat ik daarom alleen aan Huxtable denk .
Alle reacties Link kopieren
Oordeel pas als je er zelf bij bent geweest of hem persoonlijk kent.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook!
Als kind heel veel de Cosby show gekeken, daar moest ik vaak om hem lachen.
Als ik nu naar hem kijk wordt ik altijd een beetje ongemakkelijk.
Echt iemand die van zijn voetstuk valt, geen mooi gezicht
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pipostippels schreef:
25-09-2018 08:25
Oordeel pas als je er zelf bij bent geweest of hem persoonlijk kent.
Daarom schrijf ik ook waarschijnlijk tussen haakjes. Ik heb namelijk geen idee wat hij wel of niet gedaan heeft .
Het gaat mij erom dat ik hem niet los kan zien van dr Huxtable en ik daarom juist bijna niet kan geloven dat dit waar is.
En dat ik weet dat dat eigenlijk heel dom van me is maar die familie was vroeger mijn grote voorbeeld , zo wilde ik het ook🙃
thefiepie schreef:
25-09-2018 08:27
Ik heb dat ook!
Als kind heel veel de Cosby show gekeken, daar moest ik vaak om hem lachen.
Als ik nu naar hem kijk wordt ik altijd een beetje ongemakkelijk.
Echt iemand die van zijn voetstuk valt, geen mooi gezicht
Ongemakkelijk ja, dat heb ik precies zo!
En ik vind oude mensen die naar de gevangenis moeten altijd een beetje zielig ( shoot me)
Ik zie hem echt als Bill Cosby, niet Dr. Huxtable (die ik trouwens ook een vervelende man vond).
Billy_Mean schreef:
25-09-2018 08:31
Ongemakkelijk ja, dat heb ik precies zo!
En ik vind oude mensen die naar de gevangenis moeten altijd een beetje zielig ( shoot me)
Ga een jaartje in de ouderenzorg werken, dan ben je daarvan genezen. Ouderen zijn net mensen. Soms aardig en lief, soms gemeen en vals.
Op pg schrijf ik dat maar toe aan hun dementie, maar op somatiek doen sommigen bewust lullig.
Ik vond de Cosby show btw nooit leuk. Flauwe humor en een moralistische boodschap elke aflevering. Hoe dhr Cosby verder irl is weet ik niet.
Ik weet wel dat de grootste moralisten vaak de grootste schurken zijn.
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 25-09-2018 08:42
20.23% gewijzigd
SallySpectra* schreef:
25-09-2018 08:20
Ik heb nooit gevonden dat hij overkomt als een aardige goedzak. Heel dominant en onvriendelijk juist, ook in interviews.
Oh ja, heel vervelende man! En zo moralistisch. Ik weet nog dat hij ooit kritiek had op de Osborns reality serie. Die mensen vloekten en scholden zoveel, dat vond hij niet kunnen. Dat vond ik zo’n onzin! Altijd alles beter weten. Zijn stand-upcomedy vond ik ook niets. Gewoon een betweterige man.
-Darkside- schreef:
25-09-2018 08:39
Ga een jaartje in de ouderenzorg werken, dan ben je daarvan genezen. Ouderen zijn net mensen. Soms aardig en lief, soms gemeen en vals.
Op pg schrijf ik dat maar toe aan hun dementie, maar op somatiek doen sommigen bewust lullig.
Misschien eens goed ja, ik denk altijd aan lieve opaatjes .
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
25-09-2018 08:31
Ongemakkelijk ja, dat heb ik precies zo!
En ik vind oude mensen die naar de gevangenis moeten altijd een beetje zielig ( shoot me)
Met dat laatste ben ik het eens. Ik vind iedereen zielig die naar de gevangenis moet. Gelukkig maar dat ik geen rechter ben want recht moet geschieden. Hij had kunnen weten dat verkrachten niet mag ook al ben je nog zo beroemd.

Veel mensen hebben perverse neigingen maar krijgen niet zoveel gelegenheid om die uit te voeren. Persoonlijk lijkt het mij niks an om stiekem iets te doen tegen andermans wil maar ik denk dat hij al "gewone" liefdeskandidaten kon krijgen zoveel als hij wou en dat hij het alleen nog maar leuk vond om die vrouwen een loer te draaien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geen last van. Men moet boeten voor de daden die hij/zij begaat. Of je nu oud bent of niet. Laatst (compleet onvergelijkbaar maar toch) nog een nazi kampleider de bak in en die was al 90. En terecht. Dan ga je maar dood in de bak. Bij de heer Cosby is het ook niet eenmalig geweest of onbewust. Hij heeft bewust meerdere vrouwen gedrogeerd en tegen hun wil 'gepenetreerd' zoals het omschreven wordt. In mijn woorden heet dat gewoon 'verkrachting'. Meerdere verkrachtingen dus. En omdat hij dus 'ouder' is hoeft hij daarvoor niet meer te boeten?

Seksmaniak? Dat is iemand met vreemde voorkeuren op seksgebied en is niet van toepassing. Geen seksmaniak maar een serieverkrachter.

Echt wel dat hij de bak in mag van mij.
@ Orangetree, je hebt gelijk hoor. Boeten voor je misdaden, dan had je het maar niet moeten doen.
Het is bij mij gevoelsmatig dat ik het voor oude mensen zielig vind.
Billy_Mean schreef:
25-09-2018 08:49
@ Orangetree, je hebt gelijk hoor. Boeten voor je misdaden, dan had je het maar niet moeten doen.
Het is bij mij gevoelsmatig dat ik het voor oude mensen zielig vind.
Ik heb precies het omgekeerde. Goddank komt het nog bijtijds uit en kan hij nog gestraft worden. Niet zoals met Jimmy Saville bij wie alles pas na zijn dood uitkwam. Of bij sommige bejaarde oorlogsmisdadigers die nooit terecht hebben gestaan. Afschuwelijk.
retrostar schreef:
25-09-2018 08:43
Met dat laatste ben ik het eens. Ik vind iedereen zielig die naar de gevangenis moet. Gelukkig maar dat ik geen rechter ben want recht moet geschieden. Hij had kunnen weten dat verkrachten niet mag ook al ben je nog zo beroemd.

Veel mensen hebben perverse neigingen maar krijgen niet zoveel gelegenheid om die uit te voeren. Persoonlijk lijkt het mij niks an om stiekem iets te doen tegen andermans wil maar ik denk dat hij al "gewone" liefdeskandidaten kon krijgen zoveel als hij wou en dat hij het alleen nog maar leuk vond om die vrouwen een loer te draaien.
Misschien is rechter zijn wel de moeilijkste functie die er is..
Alle reacties Link kopieren
Zielig vind ik iets voor weerloze schepsels, zoals een kitten in een rioolpijp.
Dit lijkt mij meer op karma, uiteindelijk krijg je het (soms) toch terug.

Maar ik zie hem dan ook niet als de dr Huxtable. Die zijn leven trouwens zo kon leiden dankzij zijn vrouw die alles in goede banen stuurde. Of dat heb ik zo onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Die Cosby show was toch vooral bedoeld om witte mensen een goed gevoel te geven. Van kijk, ook een zwart gezin kan harmonieus zijn in ons mooie Amerika.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Onder welke steen ben jij vandaan gekropen?

Dit is toch al jaren aan de gang. Er zijn 60..60 vrouwen naar voren gekomen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou ja, hij is al schuldig bevonden door de jury. Kortom guilty as charged. Het is alleen wachten op de strafmaat vandaag.
Nitflex schreef:
25-09-2018 08:51
Ik heb precies het omgekeerde. Goddank komt het nog bijtijds uit en kan hij nog gestraft worden. Niet zoals met Jimmy Saville bij wie alles pas na zijn dood uitkwam. Of bij sommige bejaarde oorlogsmisdadigers die nooit terecht hebben gestaan. Afschuwelijk.
Dat ben ik met je eens ja. Vooral bij oorlogsmisdadigers en moordenaars .
Vraag me wel af of je op je 90ste nog echt boete doet in de gevangenis .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven