Trump spot over seksueel misbruik (Kavanaugh)

03-10-2018 18:15 185 berichten
We wisten al dat Trump niet president waardig was, maar dit slaat alles. De hele situatie in Amerika is gewoon te bizar voor woorden en dat is een understatement. Waar gaan we heen? Dat vrouwen die verkracht/aangerand worden niet meer serieus genomen worden? Dit maakt mij echt boos en verdrietig. En dat de daders er mee weg komen want zo ziet het er nu uit als we kijken naar de situatie van Kavanaugh die mag gewoon opper-rechter worden met zo’n blazoen.
Trump gaat nog een stapje verder. Gadverdamme, ik krijg er een vieze smaak van in mijn mond en nare herinneringen komen naar boven.

When is he getting impeached weet iemand dat?

https://www.telegraaf.nl/video/2632200/ ... l-misbruik
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 18:25
13.84% gewijzigd
He needs a smack down to reality. (6) :steam:

Afbeelding
Tja dit verbaast me helemaal niets. Deze man is ernstig verstandelijk beperkt en met hem al zijn stemmers.
gizzmo-returns schreef:
03-10-2018 18:20
Tja dit verbaast me helemaal niets. Deze man is ernstig verstandelijk beperkt en met hem al zijn stemmers.
Dit gaat veel te ver en zeker naar vrouwen toe over de hele wereld.
Gelukkig hebben we Matt Damon nog :heart:

https://mashable.com/video/snl-matt-dam ... urope=true
Hebben die vrouwelijke stemmers een bord voor hun kop? What about Ivanka Trump en Melania? Wat vinden die hier van?
Star² schreef:
03-10-2018 18:24
Gelukkig hebben we Matt Damon nog :heart:

https://mashable.com/video/snl-matt-dam ... urope=true
Die is goed.
Trump is een eng en gevaarlijk mannetje hopelijk komt er tegengas .
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
03-10-2018 18:20
Tja dit verbaast me helemaal niets. Deze man is ernstig verstandelijk beperkt en met hem al zijn stemmers.
Eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me er niet zozeer over dat hij nog niet “impeached” is, maar wel dat er nog geen enkele andere gestoorde is opgestaan om hem om zeep te helpen. Dat had ik eigenlijk in de eerste weken al verwacht, maar voor zover bekend is er geloof ik zelfs nog geen mislukte aanslag geweest.
Trump is eng maar het hele politiek systeempje in Amerika is eng.
Laten we nu niet doen alsof de democraten het slachtoffer niet willens en wetens misbruiken om hun einddoel te bereiken. Dat vind ik even triest.
Daarnaast vind ik de beschuldigingen heel erg voor het slachtoffer omdat ze naar eigen zeggen er een trauma aan overgehouden heeft. Maar ik vind het onterecht om Kavanaugh zijn hele carriere kapot te maken hierom. Hij was 17 jaar en volgens haar heeft hij haar in een dronkenbui betast. Nogmaals, heel erg maar die man zijn leven kapot maken 40 jaar na dato gaat mij net ff te ver.
Ik vermoed dat Blassey Ford andere zaken heeft meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is. Niet enkel dit incident.
“RiRi” schreef:
03-10-2018 18:23
Dit gaat veel te ver en zeker naar vrouwen toe over de hele wereld.
En daarom zeg ik dit dus....
Yildizlar schreef:
03-10-2018 18:43
Trump is een eng en gevaarlijk mannetje hopelijk komt er tegengas .
Die is er niet. Heel Amerika is in turmoil. Het zit echt te broeien daar.
Alle reacties Link kopieren
Lilli-Putter schreef:
03-10-2018 18:49
....
Maar ik vind het onterecht om Kavanaugh zijn hele carriere kapot te maken hierom. Hij was 17 jaar en volgens haar heeft hij haar in een dronkenbui betast. Nogmaals, heel erg maar die man zijn leven kapot maken 40 jaar na dato gaat mij net ff te ver.
Ik vermoed dat Blassey Ford andere zaken heeft meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is. Niet enkel dit incident.

Hij is kandidaat-opperrechter, een functie waar hij tot zijn dood erg veel invloed kan uitoefenen. Daar mag je erg hoge normen aan stellen, vind ik. Hij zou zijn kandidatuur ook kunnen intrekken.
Het is ook een harde politieke strijd, maar hij is echt geen slachtoffer, hoor.
nounou
Nummer*Zoveel schreef:
03-10-2018 18:49
Ik verbaas me er niet zozeer over dat hij nog niet “impeached” is, maar wel dat er nog geen enkele andere gestoorde is opgestaan om hem om zeep te helpen. Dat had ik eigenlijk in de eerste weken al verwacht, maar voor zover bekend is er geloof ik zelfs nog geen mislukte aanslag geweest.
Op en paar poeder brieven na.
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg. Laten we hem een kans geven....








(werd nog niet zo lang geleden hier gezegd)
Lilli-Putter schreef:
03-10-2018 18:49
Trump is eng maar het hele politiek systeempje in Amerika is eng.
Laten we nu niet doen alsof de democraten het slachtoffer niet willens en wetens misbruiken om hun einddoel te bereiken. Dat vind ik even triest.
Daarnaast vind ik de beschuldigingen heel erg voor het slachtoffer omdat ze naar eigen zeggen er een trauma aan overgehouden heeft. Maar ik vind het onterecht om Kavanaugh zijn hele carriere kapot te maken hierom. Hij was 17 jaar en volgens haar heeft hij haar in een dronkenbui betast. Nogmaals, heel erg maar die man zijn leven kapot maken 40 jaar na dato gaat mij net ff te ver.
Ik vermoed dat Blassey Ford andere zaken heeft meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is. Niet enkel dit incident.
Hij wil opper-rechter worden, dan moet je gewoon een schoon blazoen hebben en daarbij is deze man ongeschikt, zoals hij zijn emoties niet kon bedwingen tijdens de hearing.
Alle reacties Link kopieren
Lilli-Putter schreef:
03-10-2018 18:49
Trump is eng maar het hele politiek systeempje in Amerika is eng.
Laten we nu niet doen alsof de democraten het slachtoffer niet willens en wetens misbruiken om hun einddoel te bereiken. Dat vind ik even triest.
Daarnaast vind ik de beschuldigingen heel erg voor het slachtoffer omdat ze naar eigen zeggen er een trauma aan overgehouden heeft. Maar ik vind het onterecht om Kavanaugh zijn hele carriere kapot te maken hierom. Hij was 17 jaar en volgens haar heeft hij haar in een dronkenbui betast. Nogmaals, heel erg maar die man zijn leven kapot maken 40 jaar na dato gaat mij net ff te ver.
Ik vermoed dat Blassey Ford andere zaken heeft meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is. Niet enkel dit incident.

Het gaat er niet om of zijn carrière kapot moet, maar of hij de juiste kandidaat is voor de functie opperrechter.

Want ja, het gaat om een actie lang geleden, maar ik ken een héleboel mannen die níet op hun 17e een vrouw aanrandden.
marindah wijzigde dit bericht op 03-10-2018 19:03
0.15% gewijzigd
Such fun!1
Zazamaenade schreef:
03-10-2018 18:58
Hij is kandidaat-opperrechter, een functie waar hij tot zijn dood erg veel invloed kan uitoefenen. Daar mag je erg hoge normen aan stellen, vind ik. Hij zou zijn kandidatuur ook kunnen intrekken.
Het is ook een harde politieke strijd, maar hij is echt geen slachtoffer, hoor.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Binnen een week zijn er zoveel rookgordijnen opgeworpen dat de meerderheid het slachtoffer niet meer vertrouwt en Trump volgems hen heeft beweerd wat de meerderheid zelf ook al dacht te denken.
Hij doet en zegt wat hij wil, de propagandamachine en de gebrainwashte volgers breien recht wat krom is.
Over een jaar heeft hij iets heel goeds gedaan in deze zaak, hoewel niemand meer precies weet hoe het ook weer zat.
Alle reacties Link kopieren
En Kavanaugh heeft zich tijdens de verhoren al zo bizar gedragen dat hij me sowieso geen opperrechter-materiaal lijkt...
Such fun!1
“RiRi” schreef:
03-10-2018 18:19
He needs a smack down to reality. (6) :steam:

Afbeelding

is dat echt gebeurd???

En met je openingspost ben ik het helemaal eens.
Wat een vertoning ook die kevanaugh. Briljante sketch van Matt damon daarover. Precies hoe het is bizar genoeg
Ik vind het allemaal beangstigend.
MarindaH schreef:
03-10-2018 19:04
En Kavanaugh heeft zich tijdens de verhoren al zo bizar gedragen dat hij me sowieso geen opperrechter-materiaal lijkt...
Precies ongeschikt, en vandaag weer een slachtoffer. He got lots of skeletons in the closet.
MarindaH schreef:
03-10-2018 19:01
Het gaat er niet om of zijn carrière kapot moet, maar of hij de juiste kandidaat is voor de functie opperrechter.

Want ja, het gaat om een actie lang geleden, maar ik ken een héleboel mannen die níet op hun 17e een vrouw aanrandden.
Ik heb er gemengde gevoelens over.
Iets klopt aan het hele verhaal niet.
Ik geloof dat die vrouw iets heeft meegemaakt, maar ik vertrouw alles eromheen niet.
Lilli-Putter schreef:
03-10-2018 18:49
Trump is eng maar het hele politiek systeempje in Amerika is eng.
Laten we nu niet doen alsof de democraten het slachtoffer niet willens en wetens misbruiken om hun einddoel te bereiken. Dat vind ik even triest.
Daarnaast vind ik de beschuldigingen heel erg voor het slachtoffer omdat ze naar eigen zeggen er een trauma aan overgehouden heeft. Maar ik vind het onterecht om Kavanaugh zijn hele carriere kapot te maken hierom. Hij was 17 jaar en volgens haar heeft hij haar in een dronkenbui betast. Nogmaals, heel erg maar die man zijn leven kapot maken 40 jaar na dato gaat mij net ff te ver.
Ik vermoed dat Blassey Ford andere zaken heeft meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is. Niet enkel dit incident.
Naast dat ik deze dame 100 % geloof, zij heeft enorm veel op het spel gezet door dit zo naar buiten te brengen, onder andere het ondergaan van dit soort commentaar.
heeft deze man nul ervaring in de rechtspraak blijkt, en heeft zich als een imbeciel gedragen tijdens dit verhoor.
Dus niet geschikt voor deze zeer belangrijke functie. Al had deze dame gelogen, dan nog is zijn reactie op allerlei vlakken (ook naar de vrouwelijke ondervragers) zeer achterlijk.
Dat is nu naar buiten gekomen en maakt haar verhaal des te geloofwaardiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven