Nobelprijs

07-10-2018 20:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die het niet kan uitstaan dat er vooral aandacht is voor metoo discussies over dikbetaalde actrices die in het verre verleden eens een keer lomp aangesproken zijn? Tegenover nauwelijks aandacht voor de nobelprijzen voor de moedige mensen die opstaan regen de duizendvoudige verkrachtingen van vrouwen door IS en massamoordenaars in Afrika. Laat staan dat er vanuit westerse feministen enige compassie is voor miljoenen vrouwen in het midden oosten die behandeld worden als oud vuil. En wij maar klagen over die 3 % minder die we verdienen dan mannen. Waar liggen jullie prioriteiten?
Ik voel me niet aangesproken.
In NRC stonden heel mooie profielen van beide winnaars van de Nobelprijs voor de Vrede, dus ik herken je beeld niet. Daarnaast vermoed ik enige vorm van rellerij bij je, want #metoo gaat heel ergens anders over dan je nu impliceert.
Er is volgens mij al jaren aandacht voor de oorlogen in het middenoosten en afrika. Veel eerder dan die hele #meetoo.
Mensen hebben nu eenmaal een korte comcentratievermogen. Over een paar maanden behoort #meetoo ook tot het verleden en zijn we weer bezig met een nieuw stokpaardje
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af: wat doe jij allemaal voor de vrouwen in het midden oosten en Afrika?
Occam's razor
Dus je mag het niet ergens over hebben als er ergens anders iets ergers gebeurt. "Ik kan vandaag niet komen werken, ik heb griep" "In Afrika sterven mensen aan Ebola en Aids dus wat zeur je nou!"
Alle reacties Link kopieren
Als je vind dat er nauwelijks aandacht is voor deze situatie lees je wellicht de verkeerde kranten en kijk je de verkeerde website/tv-programma's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven