Het topic waarin het over Sinterklaassnoepgoed gaat

12-10-2018 15:20 157 berichten
Zonder ernstige maatschappelijke discussies.
Omdat de vraag bestaat. Deel hier je wensen voor een Sinterklaasfeest waaraan iedereen mee mag doen, ook mensen die houden van melkchocoladeletters. Zelfs zij horen erbij.
En deel ook je ervaringen met hip en modern Snoepgoed uit de decemberperiode. Karamelzeezouttaaitaai of truffelchocoladesigaretten, het kan niet gek genoeg.

Op actueel, want het is nu eenmaal de tijd van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de Terry's chocolate orange wel een Nederlands tintje mag krijgen en in de schappen moet komen naast de pepernoten enzo!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren mijn eerste chocoladeletter van dit jaar gekregen!
Gisterenavond samen met man (die zelfde voorletter heeft dus ook aangenaam verrast was) aan begonnen :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik hou niet zo van al die vernieuwingen, doe mij maar gewoon de traditionele pepernoten zonder rare smaakjes ;-)
Ik heb een chocolade-allergie :@

Mij maak je wel blij met gevulde speculaas en pepernoten. Of appeltaart met een speculaasbodem.
Alle reacties Link kopieren
Gewaagd topic Jagie. :P Ik durf mijn chocoladeletter erom te verwedden dat het binnen 5 pagina's weer fout gaat.
Damned if I don’t
Ik vind alleen de ouderwetse 'pepernoten' lekker. Die bonken en taaitaai. De rest mogen ze van mij afschaffen. Vind niks ervan lekker. Ook geen nieuwerwetse smaakjes.

Gelukkig.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 15:31
9.88% gewijzigd
Wij hebben de eerste zakken kruidnoten en kruidnoten met chocolade alweer op! Verder ook al marsepeinbolletjes met chocolade. Bij voorkeur kruidnoten van Bolletje en marsepein van de bakker. Oh, en borstplaat natuurlijk, ook van de bakker.
Chocoladeletters doen me niet zoveel. Ik vind die brokken te groot om lekker te kunnen eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het nog wat vroeg al die zooi in de winkel maar op mijn werk had iemand een zak truffelnoten mee en die waren toch wel erg lekker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
De echte Friese pepernoten van de bakker! Dus geen kruidnootjes maar die grote harde met anijs.
ViezeHond schreef:
12-10-2018 15:30
Gewaagd topic Jagie. :P Ik durf mijn chocoladeletter erom te verwedden dat het binnen 5 pagina's weer fout gaat.
Dikke kans, inderdaad.
vrouwjagersma schreef:
12-10-2018 15:20
Deel hier je wensen voor een Sinterklaasfeest waaraan iedereen mee mag doen, ook mensen die houden van melkchocoladeletters. Zelfs zij horen erbij.
Ik lust alleen maar melkchocoladeletters :$ van Verkade.
Puur krijg ik gewoon echt niet weg.

Verder lust ik heel graag gevulde speculaas. Nu is het dus de tijd van het jaar want het ligt alweer tijden in de winkels, na 5 december is het helaas weer weg. En taai taai vind ik ook lekker!
vrouwjagersma schreef:
12-10-2018 15:20
..waaraan iedereen mee mag doen, ook mensen die houden van melkchocoladeletters. Zelfs zij horen erbij.

:HA:



Ik wil gewoon marsepein, de echte van de warme bakker.
Phineas schreef:
12-10-2018 15:27
Ik hou niet zo van al die vernieuwingen, doe mij maar gewoon de traditionele pepernoten zonder rare smaakjes ;-)
Ik ben juist wel benieuwd naar alle nieuwe hippe smaakjes :) al vind ik die grote zak chocoladekruidnoten van de AH Basic ook ieder jaar weer een succes.

En de tijd van de oliebollen komt er ook weer aan :D
vrouwjagersma schreef:
12-10-2018 15:32
Dikke kans, inderdaad.
Ik vind het stoer van je :proud:
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
12-10-2018 15:28
Ik heb een chocolade-allergie :@
:'( :hug:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
vrouwjagersma schreef:
12-10-2018 15:32
Dikke kans, inderdaad.
Misschien een andere pijler proberen dan. Eten bijvoorbeeld.
AnnA_C schreef:
12-10-2018 15:35
:'( :hug:
Dank voor de knuffel. Beter voor de lijn zullen we maar zeggen :)
Ik heb net een stukje gevulde speculaas op. Het eerste zakje kikkers en muizen is ook al op.

Morgen weer naar de Hema om flink in te slaan. Ik vind het wel jammer dat ze geen taai taai verkopen. Die kleine poppetjes :heart:
Marsepein O_O
zo gek dat ik marsepein nog het allerlekkerste vind in de vorm van een appeltje, varkentje etc, een dood ordinair blok marsepein vind ik ietsjes minder lekker.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n lekkere chocoladeletter van de banketbakker ;-D begin bij de gedachte al te kwijlen...chocolade is mijn grote zwakte.
Alle reacties Link kopieren
Kikkers en muizen
Melkchocoladeletter
Gewone pepernoten/kruidnoten blijkbaar
Borstplaat
Gevuld speculaas
Harde roze en gele snoepjes
Chocoladesigaretten
Vroeger had je sigaartjes van snoep, heel lekker
Speculaaspop
Taai taai
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gevulde speculaas is het lekkerste wat er is, marsepein en taaitaai zijn ook wel lekker, maar de rest van de sinterklaas lekkernijen mogen wat mij betreft wegblijven.
De chocoladeletters vind ik niet lekker, alhoewel ik milka chocolade niet kan laten liggen.
Gelukkig hoef ik het niet te vieren thuis, want geen kinderen, dus ik haal niets in huis, beter voor de lijn ook.
We're a close family, always within punching distance
Nouschi schreef:
12-10-2018 15:46
Kikkers en muizen
Melkchocoladeletter
Gewone pepernoten/kruidnoten blijkbaar
Borstplaat
Gevuld speculaas
Harde roze en gele snoepjes
Chocoladesigaretten
Vroeger had je sigaartjes van snoep, heel lekker
Speculaaspop
Taai taai
Nu je het zegt! Die was ik alweer helemaal vergeten. Die waren echt lekker.
Die speculaas donuts die ze nu bij de AH verkopen vind ik echt heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven