Mobiel abonnement

14-10-2018 11:41 22 berichten
Hallo lezer,

Ik heb een abonnement nodig op mijn smartphone. Alles kan erin want het is simlock vrij.

Ik heb geen idee hoe het zit met abonnementen etc. Internet al afgespeurd maar wordt er niet wijzer van.

Ik zit op school en heb vaak het probleem dat ik dus geen appje kan sturen, niet op internet kan of geen sms kan sturen. Ook ga ik een week naar praag en dan heb ik wel wat MB's nodig.

Iemand een idee voor een goedkoop abonnement die wel veel MB's beschikt?

Heb er niet veel verstand van zoals je al merkt, hopelijk kan jij mij verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
Tele2 unlimited - 25 euro per maand.
Alle reacties Link kopieren
Wat snap je niet? Je kiest een provider met aantal mb/gb en minuten, je betaald en krijgt simkaart in huis.

Ik heb tele2, 9 euro pm.
Alle reacties Link kopieren
Neem minimaal 3GB.
Mijn dochter heeft onbeperkt bellen en 3GB voor 14,50 bij T-Mobile. Zelf heb ik 5GB en onbeperkt bellen voor 17,50. De tariefstelling is wel een beetje ondoorzichtig en volgens mij wisselt het per dag wat je moet betalen.
Van mijn 5 GB houd ik ongeveer 4500 MB over per maand. Die 3 GB van dochter gaan schoon op.
Ik heb 5GB en onbeperkt bellen, inclusief 500 smsjes voor €12,50 per maand bij simpel. Is sim-only abonnement. Ik heb simpel omdat die via het kpn-netwerk gaat en dat is 1 van de weinige providers waarmee ik bereik heb bij mijn ouders in duitsland.
Alle reacties Link kopieren
Dit hangt heel erg af van je eigen internet en bel gebruik. Je kan op veel plekken op de wifi, ook in Praag.

Ik ken genoeg scholieren/studenten die geen internet abonnement hebben en alles via de (gratis) wifi doen op school, thuis, bibliotheek, etc

Kijk eens op vergelijkingssites zoals bijvoorbeeld www.bellen.com en vul daar je wensen in.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
14-10-2018 12:05
Ik heb 5GB en onbeperkt bellen, inclusief 500 smsjes voor €12,50 per maand bij simpel. Is sim-only abonnement. Ik heb simpel omdat die via het kpn-netwerk gaat en dat is 1 van de weinige providers waarmee ik bereik heb bij mijn ouders in duitsland.
Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk: https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel
Alle reacties Link kopieren
Tele2 is ideaal, je kunt het per maand opzeggen en het is niet duur. Ik heb 5 gb en 100 belminuten voor ik geloof 15 euro per maand.
Alle reacties Link kopieren
Youfone heeft ook vaak goede aanbiedingen. Kijk wat jij belangrijk vindt. Bel je veel? Internet je veel?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij simyo, Heb 2000 MB en 200 belminuten voor € 7,00. Eigenlijk is het abonnement de helft, maar het is verdubbeld omdat ik tv/internet via KPN heb en zij zijn partners.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft ook een Simpel abonnement. 5 GB data, 500 sms’jes en onbeperkt bellen. Abonnement voor 2 jaar. 1e 6 maanden 1 euro per maand. Overige maanden 10 euro per maand. Ideaal. En lekker goedkoop.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik zie dat ik best wel duur uit ben. Komt ook doordat ik gehecht ben aan T-Mobile. Ooit begonnen bij Ben, en dat ging later over in T-Mobile. Al sinds 1999 hetzelfde nummer dus dat wil ik wel houden.
MinkeDeWit schreef:
14-10-2018 13:16
Ik zie dat ik best wel duur uit ben. Komt ook doordat ik gehecht ben aan T-Mobile. Ooit begonnen bij Ben, en dat ging later over in T-Mobile. Al sinds 1999 hetzelfde nummer dus dat wil ik wel houden.
Je kunt bij iedere provider gewoon nummerbehoud aanvragen hoor. Dan stap je over en hou je gewoon je nummer.
Ik ben zelf van Ben naar T-Mobile naar KPN naar nu Simpel gegaan. Nog altijd hetzelfde nummer.
En Simpel bevalt prima.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
14-10-2018 13:16
Ik zie dat ik best wel duur uit ben. Komt ook doordat ik gehecht ben aan T-Mobile. Ooit begonnen bij Ben, en dat ging later over in T-Mobile. Al sinds 1999 hetzelfde nummer dus dat wil ik wel houden.
Tegenwoordig kan je je nummer gewoon meenemen. Ik ben al verschillende keren van provider gewisseld en heb nog steeds hetzelfde nummer.

TO kijk ook eens of dat er een combi abonnement mogelijk is met meerdere gezinsleven. Wij hebben onze mobiele nummers gekoppeld aan ons tv en internetabonnement. Je kan dan ook onderling data doorgeven. Vraag dit thuis eens.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
stippensokken schreef:
14-10-2018 12:21
Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk: https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel
Dan is het omgekeerd en had ik hiervoor KPN en nu t-mobile :) ik had hiervoor iig nooit bereik bij mijn ouders en mijn telefoon was binnen een paar uur leeg omdat hij continu netwerk aan het zoeken was. Heeeeel onhandig, nu nergens meer last van gelukkig.
Als je dicht bij de grens woont ben je het best af met KPN of een aanbieder die op KPN netwerk zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon prepaid bij Vodafone.

Mijn 20 minuten gratis bellen krijg ik niet eens op. 2MB (tijdelijk 4MB) voor 15 euro en onbeperkt sms.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Niet mee eens redbulletje, mijn ervaring is precies hetzelfde als die van to hier aan de grens, nul ontvangst met kpn en wel ontvangst met t-mobile of vodafone (wat logisch is gezien kpn een nl netwerk is en t-mobile en vodafone hier in dld ook een netwerk hebben)
Alle reacties Link kopieren
Oh en minke ik snap je even niet, gezien Ben nog steeds bestaat, goedkoop is en ook nog steeds gebruik maakt van het t-mobile netwerk?
lizenlotte schreef:
14-10-2018 20:24
Oh en minke ik snap je even niet, gezien Ben nog steeds bestaat, goedkoop is en ook nog steeds gebruik maakt van het t-mobile netwerk?
Ben is even weg geweest en nu is hij er weer.
Even gegoogeld, van 2003 tot 2008 werd de bedrijfsnaam Ben niet gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
14-10-2018 19:03
Ik heb gewoon prepaid bij Vodafone.

Mijn 20 minuten gratis bellen krijg ik niet eens op. 2MB (tijdelijk 4MB) voor 15 euro en onbeperkt sms.
2MB??
Een lage resolutie foto is al meer dan 1MB. Daar kun je toch helemaal niets mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven