Het nieuwe Bij1 topic

18-10-2018 09:36 631 berichten
Omdat op het oude topic een slotje is gegaan vanwege een bezorgde forummer hier een nieuw topic om over de partij Bij1 en haar boegbeeld S. Simons te discussieren.

Artikel1 topic: actueel/artikel-1-de-politieke-partij/l ... ges/360317
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 19:39
23.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:50
Reden: off topic
0.00% gewijzigd
chocolol schreef:
18-10-2018 10:58
[...]

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:50
Reden: off topic
44.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ongelofelijk dat Bethweeter gistermiddag het vorige topic liet sluiten terwijl ze er zelf niet meer aan deelnam. En er deze week nog twee actuele nieuwsberichten waren geplaatst. Zelfs gistermorgen nog.

Ik heb vorig jaar toen Sylvana de titel Artikel1 niet meer mocht gebruiken op het CM gevraagd of de titel veranderd kon worden. Maar de titel aanpassen vond de mod. toen niet nodig, voor verwijderen was er ook geen reden. Dus bleef het staan zoals het stond.
LOEP ME MAAR aub.
Ik vind het ook heel vervelend dat het vorige topic is weg gehaald. Nu kun je niks meer terug lezen. Ik reageerde de laatste tijd niet veel meer maar las altijd nog wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
18-10-2018 14:16
Ik vind het ook heel vervelend dat het vorige topic is weg gehaald. Nu kun je niks meer terug lezen. Ik reageerde de laatste tijd niet veel meer maar las altijd nog wel mee.

Het is niet weggehaald, het zit alleen op slot. Je kunt het nog wel lezen.
nounou
Ik denk dat Syl straks precies heeft wat ze wil: wachtgeld innen vanuit Vinkeveen.
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
18-10-2018 14:21
Ik denk dat Syl straks precies heeft wat ze wil: wachtgeld innen vanuit Vinkeveen.
Als het haar om het wachtgeld zou gaan, had ze haar nek niet uitgestoken. Ik vind het erg laag bij de grond om te stellen dat zij het voor het geld doet.
...
Alle reacties Link kopieren
Vief74 zei
Ik denk dat Syl straks precies heeft wat ze wil: wachtgeld innen vanuit Vinkeveen.


Ik ben het lang niet met alles eens wat zij zegt, maar kom met inhoudelijke kritiek op Sylvana Simons in plaats van dit Story/Telegraaf- getekkel.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 18-10-2018 14:31
Reden: verkeerd gequoot
41.37% gewijzigd
nounou
Vief74 schreef:
18-10-2018 14:21
Ik denk dat Syl straks precies heeft wat ze wil: wachtgeld innen vanuit Vinkeveen.
Nu volg ik het nieuws niet zo goed als jij, maar zit Simons in de Tweede Kamer? Naar mijn weten zit ze alleen in de gemeenteraad. Gemeenteraadsleden krijgen geen wachtgeld.
Alle reacties Link kopieren
Voor dit interview kreeg Eva Jinek gisteren in DWDD de Sonja Barend trofee:

Denk-fractievoorzitter Farid Azarkan wordt aan tafel bij Jinek stevig aan de tand gevoeld over zijn plan om een nepadvertentie in Wilders’ naam de wereld in te brengen waarin de PVV oproept Nederland te willen zuiveren.
https://www.telegraaf.nl/e/2198881/

Applaus voor Eva.
Dit bericht stond trouwens in het gesloten topic en werd geplaatst op 21 juni 2018. Hoezo is dit topic niet actueel?
missie_m wijzigde dit bericht op 18-10-2018 15:34
0.67% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Dit topic gaat toch niet over Denk?
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/3BPgK_Bzio4 Trap er niet in!
LOEP ME MAAR aub.
Raadsleden krijgen geen wachtgeld (meer)

Wel is het salaris afhankelijk van het inwoneraantal van de betreffende gemeente. Ik snap dus wel dat Sylvana liever in de A’damse raad zit.
vrouwjagersma schreef:
18-10-2018 15:31
Dit topic gaat toch niet over Denk?
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
18-10-2018 15:26
Nu volg ik het nieuws niet zo goed als jij, maar zit Simons in de Tweede Kamer? Naar mijn weten zit ze alleen in de gemeenteraad. Gemeenteraadsleden krijgen geen wachtgeld.

Scherp ! Het is inderdaad in 2013 afgeschaft, dat wist ik ook niet. https://www.gemeente.nu/bestuur/geen-wa ... aadsleden/
nounou
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is nu alweer een illustratie van het gebruikelijke Actueel-gedoe : verdachtmakingen, desinformatie en off-topic-links-plaatsen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Bericht van 2 minuten geleden:

Azarkan: ook ik heb aanspraak op prijs Jinek http://a.msn.com/07/nl-nl/BBOy8Zk?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
vrouwjagersma schreef:
18-10-2018 15:31
Dit topic gaat toch niet over Denk?
Alle reacties Link kopieren
Missie, wat heeft Denk te maken met Bij1 ?
Het gaat je toch niet om de huidskleur van de betreffende politici, mag ik hopen ?
nounou
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
18-10-2018 15:26
Nu volg ik het nieuws niet zo goed als jij, maar zit Simons in de Tweede Kamer? Naar mijn weten zit ze alleen in de gemeenteraad. Gemeenteraadsleden krijgen geen wachtgeld.
Volgens mij is Bij1 de enige partij met precies één gemeenteraadszetel in het hele land die hier een eigen topic heeft. Maar dit terzijde.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
18-10-2018 10:59
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:50
Reden: off topic
45.39% gewijzigd
bethweeter schreef:
18-10-2018 16:15
Volgens mij is Bij1 de enige partij met precies één gemeenteraadszetel in het hele land die hier een eigen topic heeft. Maar dit terzijde.

En dan zelfs nog bij Buitenhof worden uitgenodigd met je ene zetel in die ene stad. Ze kan in elk geval niet beweren dat ze niet genoeg aandacht kreeg en krijgt.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:37
1.32% gewijzigd
chocolol schreef:
18-10-2018 16:34
Aangezien je geen antwoord geeft, zul je het wel doen om te rellen. Duidelijk.

Pot ketel.
Doei.
bethweeter schreef:
18-10-2018 16:15
Volgens mij is Bij1 de enige partij met precies één gemeenteraadszetel in het hele land die hier een eigen topic heeft. Maar dit terzijde.
waarom geen topic over Heerlen’s Belang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven