Assistente van Freek Vonk

23-10-2018 20:32 56 berichten
Iemand dwdd gekeken? Freek Vonk zoekt een assistent voor zijn show, en moest uit twee jongens en twee meisjes kiezen. Na een mondelinge examen gaf hij toe niet te kunnen kiezen, waarop tafeldame Diewertje Blok zei dat zij het wel leuk zou vinden als het een meisje zou worden. Hierop roept Matthijs de namen van de twee meisjes, waarna Freek er een kiest.

Voor mij klonk dit echt als nagels op een schoolbord. Brrrrr...

Wat vinden jullie hiervan?
waarvan? nagels op schoolbord? akelig
of gaat het over Mathijs Of Diewertje of Freek? Of dat Freek een assistent zoekt? Wat wil je
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met je eens. Walgelijk.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Positieve discriminatie S-meds!
Maloochem schreef:
23-10-2018 20:36
Positieve discriminatie S-meds!
dat staat niet in de OP
maar er is niks mis met positieve discriminatie. Mannen hebben zichzelf duizenden jaren positief gediscrimineerd toen klaagden ze ook niet
Alle reacties Link kopieren
Wel logisch dat TO koude rillingen krijgt van Dieuwertje Blok....

Freek heeft hopelijk wel een fotogenieke jonge dame uitgekozen? ;-D
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-10-2018 20:41
dat staat niet in de OP
maar er is niks mis met positieve discriminatie. Mannen hebben zichzelf duizenden jaren positief gediscrimineerd toen klaagden ze ook niet
En daar moet de nieuwe generatie mannen voor boeten lijk je hiermee te willen zeggen.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
S-Meds schreef:
23-10-2018 20:41
dat staat niet in de OP
maar er is niks mis met positieve discriminatie. Mannen hebben zichzelf duizenden jaren positief gediscrimineerd toen klaagden ze ook niet
Gyda begreep het wel. En moeten we nu duizenden jaren hetzelfde terug gaan doen S-meds?
gyda schreef:
23-10-2018 20:46
En daar moet de nieuwe generatie mannen voor boeten lijk je hiermee te willen zeggen.
Precies :roll:
quattro35 schreef:
23-10-2018 20:42
Wel logisch dat TO koude rillingen krijgt van Dieuwertje Blok....

Freek heeft hopelijk wel een fotogenieke jonge dame uitgekozen? ;-D
Ze heeft wel een slechte timing qua reageren. Zeker vandaag leek ze de rest vooral te irriteren.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
23-10-2018 20:47
Gyda begreep het wel. En moeten we nu duizenden jaren hetzelfde terug gaan doen S-meds?
Je bent perfect duidelijk in je topic als zelfs ik jou begrijp :biggrin: .
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
23-10-2018 20:46
En daar moet de nieuwe generatie mannen voor boeten lijk je hiermee te willen zeggen.

Zonde van jouw energie, dat voorspel ik je..... :jump: sssssmedssss geeft niet op

Ze moeten gewoon eerlijk én voorspelbaar blijven. Al had in format gestaan kiezen uit twee mannen of kiezen uit twee vrouwen, maakt mij niets uit. Maar zitten er 2x2 dan....... niet voortrekken..
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
gyda schreef:
23-10-2018 20:46
En daar moet de nieuwe generatie mannen voor boeten lijk je hiermee te willen zeggen.
Nee hoor, die nieuwe generatie heeft nu concurrentie. move over
Alle reacties Link kopieren
Dat Freek Vonk niet zelf denkt en kiest.
Dat alleen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
de oude generatie ook. move over
Enn schreef:
23-10-2018 20:58
Dat Freek Vonk niet zelf denkt en kiest.
Dat alleen.
ach zo’n jongen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-10-2018 20:58
Nee hoor, die nieuwe generatie heeft nu concurrentie. move over
Is ook een manier om discriminatie uit te leggen. :rofl:
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
gyda schreef:
23-10-2018 21:01
Is ook een manier om discriminatie uit te leggen. :rofl:
die mannen moeten nu hun macht delen. dat doet pijn, snap ik best. Maar het is voorbij
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-10-2018 21:02
die mannen moeten nu hun macht delen. dat doet pijn, snap ik best. Maar het is voorbij
hahahahaha grappig!!
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook nog zijn dat Diewertje 'een meisje' zei omdat Freek zelf een man is. Dan heb je beide sekse belicht en zien kinderen dat het niet specifiek iets voor jongens of meisjes is.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
23-10-2018 21:07
Het kan ook nog zijn dat Diewertje 'een meisje' zei omdat Freek zelf een man is. Dan heb je beide sekse belicht en zien kinderen dat het niet specifiek iets voor jongens of meisjes is.
Want als iets gepresenteerd wordt door een man of twee dan is het uitsluitend voor mannen. Wie redeneert in vredesnaam zo?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Enn schreef:
23-10-2018 20:58
Dat Freek Vonk niet zelf denkt en kiest.
Dat alleen.

Tja, wat verwacht je van een vent die zijn moeder zijn verzekeringen laat regelen? Die kan dus niet kiezen, nooit!
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
23-10-2018 20:42


Freek heeft hopelijk wel een fotogenieke jonge dame uitgekozen? ;-D


Is dat belangrijk dan?
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
23-10-2018 20:46
En daar moet de nieuwe generatie mannen voor boeten lijk je hiermee te willen zeggen.
Er zijn nog genoeg seksisten die de nieuwe generatie mannen vast wel voor wil trekken, dus om nou over 'boeten' te praten....
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
boebezoebe schreef:
23-10-2018 21:14
Er zijn nog genoeg seksisten die de nieuwe generatie mannen vast wel voor wil trekken, dus om nou over 'boeten' te praten....
Dus de ene seksist opent de deur voor de andere seksist, ik snap nu hoe ik het begrijpen moet, merci beaucoup.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven