Moet Nederland het migratiepact van Marrakech ondertekenen?

25-11-2018 11:26 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet Nederland het VN-migratiepact van Marrakech ondertekenen?

Volgens de voorstanders is het pact niet juridisch bindend.
Rutte zei eerder al dat het akkoord niet juridisch bindend is. Tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen van de Eerste Kamer Op 20 oktober zei premier Rutte nog: „Het migratieakkoord van Marrakesh is geen juridisch bindend document.

Maar een steeds meer landen willen niet tekenen Verenigde Staten, Australië, Oostenrijk, Hongarije, Croatie, Tsjechië, Polen, Zwitserland, Israël omdat er twijfel is over de juridische status.

In Nederland groeit het verzet Oud-VVD-leider Frits Bolkestein heeft opgeroepen niet te tekenen
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/vvd ... pact-niet/

Ook Paul Scheffer (hoog¬leraar Europese studies ) is kritisch.
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~becba3bf/
Mijn mening is dat Nederland geen verdragen moet tekenen waarvan de juridische status zo onduidelijk is dat slimme advocaten het in de rechtszaal zo kunnen misbruiken dat Nederland gedwongen wordt om migranten toe te laten die men normaal gewoon zou kunnen weigeren.

Als we migranten nodig hebben nodigen we die zelf wel uit.
Dit gaat trouwens niet over vluchtelingen die weg moeten voor oorlog en geweld die zijn altijd welkom dit gaat over migranten.

Nederland met

Totaal aantal stemmen: 104

Wel tekenen (7%)
Niet tekenen (93%)
In verband met dyslexie laat ik mijn teksten nakijken maar het gaat ook wel eens mis.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor zojuist bij het NOS-journaal dat "we" wel gaan tekenen, máár met een extra papiertje. Een "want" kwam er niet eens, er zijn twee zinnetjes aan het item gewaagd, geloof ik.

Fijn...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
De petitie had ik eerder al getekend, nu ook nog maar eens bij Thierry.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Over die petitie is wat nieuws te melden :
https://jalta.nl/binnenland/knoeit-thie ... s-petitie/
...volgens oplettende twitteraars knoeit het Forum voor Democratie vermoedelijk met de cijfers.

Daniël Verlaan (techjournalist bij RTL Nieuws)

@danielverlaan
Die 'petitie' van FvD tegen Marrakesh is echt onzin. Er zit geen enkele verificatie op het aantal stemmen, je kunt gewoon onzin invoeren en het telt als een stem.

Zie hier: twee stemmen van mij met lol1@lol.nl en lol2@lol.nl als e-mail.


Als het klopt wat hier staat (je kunt meerdere keren stemmen, en er kunnen ook stemmen gegenereerd worden met robots) dan heeft Thierry Baudet hiermee zijn politieke ondergang getekend.
Als dit onderzocht wordt en blijkt te kloppen is hij hierna niet meer serieus te nemen als Tweede Kamerlid en lijsttrekker.
Hier gaan we vast nog meer van horen.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 29-11-2018 20:54
3.90% gewijzigd
nounou
.
anoniem_63c1a7da1d907 wijzigde dit bericht op 10-07-2019 17:19
99.56% gewijzigd
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-11-2018 18:46
Reden: petitie verwijderd
98.67% gewijzigd


Nou was ik niet van plan te tekenen maar gaan de mods hier ook al over joh?
Is er weer wat in de oortjes gefluisterd?

Het wordt hoe langer hoe zieliger hier; onder het mom van 'goede sfeer' :pukey:
...
anoniem_63c1a7da1d907 wijzigde dit bericht op 29-11-2018 20:56
Reden: Dubbel
98.69% gewijzigd
Pot vol Blomme.

We gaan dus tekenen? Met een inlegvelletje?

Wat een volslagen debiel, idioot en achterlijk land. Bang om racistisch te zijn? Is dat het?

Tijd voor gele hesjes hier.
En waarom af die petitie hier niet staan? Omdat het een initiatief van Baudet is?

De mods zijn net zo dom als onze fijne coalitie.
*Toos* schreef:
29-11-2018 21:24
En waarom af die petitie hier niet staan? Omdat het een initiatief van Baudet is?

De mods zijn net zo dom als onze fijne coalitie.

Pas maar op, stasi's op de loer en mods die niet tegen kritiek kunnen.
Je krijgt zo een ban aangesmeerd onder het mom van de goede sfeer.
Ze mogen me bannen als ze dat zo graag willen. Tot die tijd laat ik me de mond niet snoeren door een paar incompetente geiten die vinden dat hun mening de Enige Juiste is.
That's the spirit. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Via petities punt en el kom je bij de "officiële" terecht. Via Geenstijl vind je die van Baudet.

Jammer dat er geen referenda meer worden gehouden. Van Mierlo zou zich dood schamen voor dit zootje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Een zooitje is het zeker.

Maar, goed nieuws: we krijgen een inlegvelletje! Gaaf land is dit toch.

De gave dingen die ons te wachten staan:
- nog meer invloed van de EU.
- Italië dat op klappen staat, mede dankzij de idiote EU. Wie gaan daarvoor betalen? Juist! De Nederlandse belastingbetaler!
- nog meer kansloze migranten die hier een huis en een uitkering krijgen. Er zijn de afgelopen jaren maar 200000 binnen gekomen, dus dat moeten er meer zijn.
- kranten die positief schrijven over migratie. Het is namelijk heel gaaf.
- nog meer huizen die gebouwd moeten worden. De Randstad is nog niet vol genoeg.
- een EU-leger. Ollengren wil dat en zij is dikke mik met het koningshuis. Macron wil sowieso een EU-leger, dus het komt er.
- GL is goed. DENK ook. Boerka is een vrijheid van religie.
- bivakmuts mag niet, want dan ben je onherkenbaar.

Gottegottegot, wat zijn we democratisch. Gaaf land man!
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
29-11-2018 20:50
Over die petitie is wat nieuws te melden :
https://jalta.nl/binnenland/knoeit-thie ... s-petitie/
...volgens oplettende twitteraars knoeit het Forum voor Democratie vermoedelijk met de cijfers.

Daniël Verlaan (techjournalist bij RTL Nieuws)

@danielverlaan
Die 'petitie' van FvD tegen Marrakesh is echt onzin. Er zit geen enkele verificatie op het aantal stemmen, je kunt gewoon onzin invoeren en het telt als een stem.

Zie hier: twee stemmen van mij met lol1@lol.nl en lol2@lol.nl als e-mail.


Als het klopt wat hier staat (je kunt meerdere keren stemmen, en er kunnen ook stemmen gegenereerd worden met robots) dan heeft Thierry Baudet hiermee zijn politieke ondergang getekend.
Als dit onderzocht wordt en blijkt te kloppen is hij hierna niet meer serieus te nemen als Tweede Kamerlid en lijsttrekker.
Hier gaan we vast nog meer van horen.
Dat kan bij iedere petitie.
Het gaat per mailadres.

De petitie voor een kinderpardon gaat op exact dezelfde wijze.
Het is geen officieel referendum.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
29-11-2018 20:50
Over die petitie is wat nieuws te melden :
https://jalta.nl/binnenland/knoeit-thie ... s-petitie/
...volgens oplettende twitteraars knoeit het Forum voor Democratie vermoedelijk met de cijfers.

Daniël Verlaan (techjournalist bij RTL Nieuws)

@danielverlaan
Die 'petitie' van FvD tegen Marrakesh is echt onzin. Er zit geen enkele verificatie op het aantal stemmen, je kunt gewoon onzin invoeren en het telt als een stem.

Zie hier: twee stemmen van mij met lol1@lol.nl en lol2@lol.nl als e-mail.


Als het klopt wat hier staat (je kunt meerdere keren stemmen, en er kunnen ook stemmen gegenereerd worden met robots) dan heeft Thierry Baudet hiermee zijn politieke ondergang getekend.
Als dit onderzocht wordt en blijkt te kloppen is hij hierna niet meer serieus te nemen als Tweede Kamerlid en lijsttrekker.
Hier gaan we vast nog meer van horen.

Even geprobeerd
Kinderpardon kan je ook met fakeadressen tekenen alleen niet bevestigen
Postcode is van de Tweede Kamer

Afbeelding
Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Volgens mij gaat het als er enige moeite in gestoken is om ip adressen.
Dat is overigens ook vrij eenvoudig te omzeilen.

Je kunt bij Gmail van één enkel e-mail adres tientallen (zo niet honderden) aliassen maken die je overal kunt gebruiken en gewoon in je originele inbox terechtkomen zodat je kunt bevestigen.


Maar goed, iemand dacht een scoop te hebben. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
98% stemt TEGEN en de Hollandse regering gaat VOOR stemmen. Dit moet toch wel de meest scheve regering ooit zijn. Jullie zouden beter stoppen met voor Rutte zijn partij te stemmen.
Ik heb nooit op Rutte gestemd, maar veel heeft het niet uitgehaald.

Baudet over dit gedrocht nu bij Huys.
Baudet was inhoudelijk sterk bij RTLLN. Aanrader om terug te kijken.
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
29-11-2018 23:42
Baudet was inhoudelijk sterk bij RTLLN. Aanrader om terug te kijken.
Gezien. Baudet deed het inderdaad goed.

Ik heb mij wel vreselijk geërgerd aan Twan Huys: wat een smerige interview 'techniek' is dat toch, alsmaar terug komen op de vraag "wat/waar of wanneer het mis gegaan was met Thierry; of en waarmee hij zelf dan 'last' zou hebben van vluchtelingen", etc.
Insinueren dat er iets mis met je zou zijn omdat je een andere opvatting hebt dan die Twan Huys -voor veel geld- verplicht moet uitdragen?
Baudet trapte er gelukkig niet in.
Ik vond dat ook misselijke vragen van Huys. Baudet heeft blijkbaar geleerd en is er niet op ingegaan.
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
30-11-2018 02:09
Ik vond dat ook misselijke vragen van Huys. Baudet heeft blijkbaar geleerd en is er niet op ingegaan.

Leeft Twan nog dan? Nee volgende verkiezingen wat rechtser stemmen, VVD heeft beetje afgedaan met haar inlegvelletje.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
30-11-2018 07:40
Leeft Twan nog dan? Nee volgende verkiezingen wat rechtser stemmen, VVD heeft beetje afgedaan met haar inlegvelletje.

Dat is nu ook het probleem voor de VVD/CDA die dolgraag willen tekenen. Maarrrrr met de verkiezingen in zicht volgend jaar, daar gaan ze op afgerekend worden
Nederland is allang geen democratie meer sinds dat referendum over de EU lang geleden waar ze hun reet met de uitslag hebben afgeveegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ja ingedrukt maar bedoel nee. Als het juridisch niet bindend is waarom dan tekenen?
Oehoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven