Tweejarig Spaans jongetje in 110 meter diepe put gevallen.

15-01-2019 16:16 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie moet dat zijn.
Hoe kan dat nou dat hij niet gevonden is? Hoe krijgen ze het jongetje er nou uit?
Wat zal hij bang zijn. :cry:

Oke, beetje weinig info, maar het bericht is te lezen in verschillende kranten.

Ik hoop zo dat ze hem vinden.
Ja, schokkend. Ik las dat de ouders niet lang geleden al een kind zijn verloren aan hartfalen :cry:
Verschrikkelijk ja. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij de val heeft overleefd.
Alle reacties Link kopieren
Echt vreselijk, ik hoop echt dat het jochie nog leeft maarja hij is sowieso al minimaal 80 meter naar beneden gevallen en dat is echt bizar ver.
Alle reacties Link kopieren
Het is de vraag of het jongetje wel in de put gevallen is.
Vraag is wel, als hij niet in de put is, waar dan wel.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 19:54
0.00% gewijzigd
SallySpectra* schreef:
15-01-2019 16:20
Verschrikkelijk ja. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij de val heeft overleefd.
Ik las dat zijn ouders hem na de val hadden horen huilen. Gisteravond stond er echter op het nieuws dat de kans dat hij nog zou leven met het uur kleiner werd...

Ontzettend triest.
Vreselijk zo diep gevallen ,ze weten niet of er water in stond het is enorm koud,ik vrees het ergste .Inderdaad zijn de ouders een kindje verloren .

:cry:
Alle reacties Link kopieren
Och wat een triest verhaal... :sigh:
Hoop dat ze hem snel vinden.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Anoniem123456123456 schreef:
15-01-2019 16:22
Hoe kun je dan ook een 110 meter diepe put op zo’n manier afdekken dat zelfs een peuter erbij kan.
Ja dat begrijp ik ook niet. Het is voor kleine kinderen levensgevaarlijk, maar ook dieren kunnen erin vallen en volwassenen kunnen ook nogal gewond raken door zoiets.
Hoe komt zo'n kind in zo'n put?

En heeft iemand hem echt zien vallen? Ik kan nergens lezen dat ze zeker weten dat hij er ook in zit/ligt ect.

En dat al vanaf gisteren?
Lucifer2018 schreef:
15-01-2019 16:25
Hoe komt zo'n kind in zo'n put?

En heeft iemand hem echt zien vallen? Ik kan nergens lezen dat ze zeker weten dat hij er ook in zit/ligt ect.

En dat al vanaf gisteren?
Wat ik heb gelezen is dat hij aan het spelen was met andere kinderen. Dus ik kan me voorstellen dat zij het gezien hebben.
Twijfel of Julen (2) wel vastzit in Spaanse put - https://nos.nl/l/2267590
Alle reacties Link kopieren
Arm klein ding..... ik hoop zo dat ze hem er gauw levend en wel uit kunnen halen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
De put schijnt provisorisch afgedekt te zijn met een steen en zand. Ze zijn nu bezig met het graven van n andere tunnel daarnaast die ze dan gaan verbinden met de put.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
15-01-2019 16:29
De put schijnt provisorisch afgedekt te zijn met een steen en zand. Ze zijn nu bezig met het graven van n andere tunnel daarnaast die ze dan gaan verbinden met de put.
Dat lukte toch nog omdat ze op een stuk kwamen waar ze niet door konden graven?
Jeetje dat zou wel echt heel erg zijn. 2 kinderen verliezen. Dan is je levenlust ook wel op denk. Als hij niet in de put zit, waar dan wel? Gatver word naar van dit soort verhalen. Echt heel triest.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
15-01-2019 16:26
Wat ik heb gelezen is dat hij aan het spelen was met andere kinderen. Dus ik kan me voorstellen dat zij het gezien hebben.


Ja, en de ouders hebben hun zoon ook horen huilen.
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
15-01-2019 16:31
Dat lukte toch nog omdat ze op een stuk kwamen waar ze niet door konden graven?
Ze hebben speciaal materieel en vergeet niet dat ze in Spanje gewend zijn om door rotsbodem te graven.
Het schijnt ook dat ze de tas van het jongetje in de put hebben gezien.
Ik heb dit vh Spaanse nieuws.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik volg dit ook al de hele dag. Vind het een vreselijk verhaal. De ouders zullen toch niet verzinnen dat ze hun kind in de put hebben horen huilen. Toch hoop ik dat hij er toch niet in zit. Maar de vraag is dan waar t jochie in de tussentijd wel is gebleven.
Alle reacties Link kopieren
miss_musica schreef:
15-01-2019 16:42
Ik volg dit ook al de hele dag. Vind het een vreselijk verhaal. De ouders zullen toch niet verzinnen dat ze hun kind in de put hebben horen huilen.
Niet verzinnen, maar een vorm van wensdenken?
Bizar verhaal.

Ook dat je je peutertje alleen buiten laat spelen.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
15-01-2019 16:53
Niet verzinnen, maar een vorm van wensdenken?


Dat is ook weer zo.

De enige getuige is een jongetje van 1.5 jaar.

Dat er een zakje snoep is gevonden zegt natuurlijk ook niks. Het gat is maximaal 25 cm breed. Hoe kan een 2 jarige daarin vallen?
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
15-01-2019 16:56
Dat is ook weer zo.

De enige getuige is een jongetje van 1.5 jaar.

Dat er een zakje snoep is gevonden zegt natuurlijk ook niks. Het gat is maximaal 25 cm breed. Hoe kan een 2 jarige daarin vallen?
Ik vrees dat mijn kind daar ook wel in zou passen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken: Gebruik een drone met verlichting en camera, en ga daarmee kijken wat er zich onderin de put bevindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven