Tieners gijzelen man bij woningoverval

15-01-2019 18:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... ar-BBShfiT

Ben toch wel erg benieuwd hoe deze tieners eruitzien, maar dat zal ik wel nooit te weten komen. Het wordt steeds erger in dit land. Ik zeg; kinderbijslag stopzetten, misschien dat de ouders er dan eens iets aan doen.
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 18:30
23.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoezo hoe ze er uit zien ? Ik zou veel benieuwder zijn naar wat ze gedacht hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
15-01-2019 18:30
Hoezo hoe ze er uit zien ? Ik zou veel benieuwder zijn naar wat ze gedacht hebben.
Ben erg benieuwd wat voor types het zijn. Het slachtoffer zal waarschijnlijk een blanke zijn.
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
15-01-2019 18:31
Ben erg benieuwd wat voor types het zijn. Het slachtoffer zal waarschijnlijk een blanke zijn.
Types ? Geen hele frisse types, lijkt mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind de meeste Marokkanen, want al jouw berichten gaan over Marokkanen, een stuk beter te pruimen dan mensen zoals jij, eerlijk gezegd.
Hoe ze eruitzien?

Of ze niet te dik zijn en of ze een beugel hebben?
Of ze merkkleding dragen?
Of ze lelijk zijn?
Of ze twee hoofden hebben?
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
15-01-2019 18:34
Hoe ze eruitzien?

Of ze niet te dik zijn en of ze een beugel hebben?
Of ze merkkleding dragen?
Of ze lelijk zijn?
Of ze twee hoofden hebben?
Ik denk dat ze vooral heel lelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Thordis* schreef:
15-01-2019 18:34
Ik vind de meeste Marokkanen, want al jouw berichten gaan over Marokkanen, een stuk beter te pruimen dan mensen zoals jij, eerlijk gezegd.
Mijn berichten gaan helemaal niet over Marokkanen. Ik heb een heel goede vriend die een Marokkaan is. Ik heb het over wat voor types tot zoiets in staat zijn.
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 18:41
16.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Over negatief forummen gesproken....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
15-01-2019 18:35
Ik denk dat ze vooral heel lelijk zijn.
Ik denk dat ze blank en blond zijn.
Er zijn inderdaad best veel blonde, blanke lelijkerds. Dus de kans dat je gelijk hebt is best groot.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo het word steeds erger? Zo’n 24 jaar geleden had ik zo’n troela van een klasgenootje van 15. Die heeft toen met haar vriendje van 17 een oude vrouw neergeslagen in haar woning en het arme mens voor dood achter gelaten nadat ze de boel hadden geplunderd.

Was zogenaamd onder invloed van die jongen. Jaar later heeft ze zijn kind gebaard (moest achteraf nog worden vastgesteld van wie het kind nu was) en die loopt nu rond alsof ze een hele nette dame is. Ik zie die goedkope del nog voor mij, hoogzwanger en dan nog meiden bedreigen met slaag.

En dat was een roomwitte blondine uit een net gezin met normale, liefhebbende ouders uit een nette wijk.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
15-01-2019 18:37
Ik denk dat ze blank en blond zijn.
Er zijn inderdaad best veel blonde, blanke lelijkerds. Dus de kans dat je gelijk hebt is best groot.
Dat is nu weer racistisch om de huidskleur te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
15-01-2019 18:37
Over negatief forummen gesproken....
Wat is hier negatief aan? Ik plaats gewoon iets op dit forum wat ik op MSN tegenkwam.
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 18:43
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
15-01-2019 18:39
Dat is nu weer racistisch om de huidskleur te noemen.
Als een dader of verdachte er niet uitziet als Hollands welvaren wordt dat vrijwel altijd benoemd, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat heeft kinderbijslag met overtredingen en misdaad te maken?

Ik kan je trouwens uit zeer, nou ja tamelijk betrouwbare bron vertellen dat het meisje ondergewicht heeft, rood krullend haar en opvallend veel sproeten.
Haar partner in crime een stukje langer, sportief figuur, kort blond haar en naar verluidt behept met een psychische aandoening. Dacht dat het een spelletje was... Arm jong.

Weer een slachtoffer van het fenomeen kinderbijslag. Afschaffen, zeg dat wel!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
15-01-2019 18:41
Als een dader of verdachte er niet uitziet als Hollands welvaren wordt dat vrijwel altijd benoemd, hoor.
Nou nee hoor, lang niet altijd. Maar het gaat hier niet om de afkomst van de daders, maar om wat de daders gedaan hebben.
Hier waren ze vorige maand van Noord Afrikaanse afkomst. Tenminste 2 van de 3.

Een was een kaaskop dame. Gelukkig opgepakt na woningoveral nummer 2. Brute overal op een bejaarde man.

Nu de 2 blanken mannen nog die paar weken terug een jongen op straat hebben berooft.

Ik gok dat de bontkraagjes op hun jas wel allemaal ongeveer dezelfde kleur hebben.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 18:46
31.73% gewijzigd
Ik heb je nog eens geloept, man man man wet een treurnis.

Valt dat niet onder negatief forummen trouwens?
anoniem_380195 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 18:46
30.06% gewijzigd
sito1970 schreef:
15-01-2019 18:40
Wat is hier negatief aan? Ik plaats gewoon iets op dit forum wat ik op MSN tegenkwam. Ik voel een permanente ban aankomen, maar laat maar komen. Zal me een worst wezen. Ik mag zeggen wat ik wil.
Thuis op d plee mag je zeggen wat je wilt.
In het openbaar heb je je gewoon aan de wet te houden.
En hier aan de regels van dit forum.

Dus het is een beetje puberaal gepruttel.
sito1970 schreef:
15-01-2019 18:44
Nou nee hoor, lang niet altijd. Maar het gaat hier niet om de afkomst van de daders, maar om wat de daders gedaan hebben.
Grappig, daar zeg je niets over. Je vraagt je alleen af hoe ze eruit zien
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
15-01-2019 18:44
Nou nee hoor, lang niet altijd. Maar het gaat hier niet om de afkomst van de daders, maar om wat de daders gedaan hebben.

Uhh "Ben toch wel erg benieuwd hoe deze tieners eruitzien," zijn jouw woorden hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In Boxtel zit een instelling waar zeer moeilijk opvoedbare kinderen/tieners wonen. Ik gok dat het daar iets mee te maken heeft.
sito1970 schreef:
15-01-2019 18:36
Mijn berichten gaan helemaal niet over Marokkanen. Ik heb een heel goede vriend die een Marokkaan is. Ik heb het over wat voor types tot zoiets in staat zijn.
Waarom verander je steeds je teksten vrijwel meteen na plaatsing, wat was je oorspronkelijke topic?

Wel lachen met je 'goede vriend, nee HELE goede vriend die EEN Marokkaan is'.
Is het een type die tot zoiets in staat zou zijn? Enneh.. hoe weet je dat zo zeker?

Ik ken ook 1 excuusbuitenlander en noem hem een 'heel goede vriend'. Hij veranderd nogal eens van nationaliteit. Vandaag is het een Marokkaan en hij vindt het niet leuk dat je de kinderbijslag af wil schaffen. Hij heeft nogal wat kinderen dusseh.. liever niet.
Alle reacties Link kopieren
Thordis* schreef:
15-01-2019 18:34
Ik vind de meeste Marokkanen, want al jouw berichten gaan over Marokkanen, een stuk beter te pruimen dan mensen zoals jij, eerlijk gezegd.
Ik ook. De éénzijdige obsessie van TO is opvallend.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
15-01-2019 18:44
Wat heeft kinderbijslag met overtredingen en misdaad te maken?

Ik kan je trouwens uit zeer, nou ja tamelijk betrouwbare bron vertellen dat het meisje ondergewicht heeft, rood krullend haar en opvallend veel sproeten.
Haar partner in crime een stukje langer, sportief figuur, kort blond haar en naar verluidt behept met een psychische aandoening. Dacht dat het een spelletje was... Arm jong.

Weer een slachtoffer van het fenomeen kinderbijslag. Afschaffen, zeg dat wel!
Kinderbijslag zou sowieso afgeschaft moeten worden. En vanaf het derde kind zou er zelfs een kinderbelasting betaald moeten worden.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven