Weer een bejaarde overvallen

16-01-2019 06:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer raak; weer een weerloze bejaarde overvallen door 3 mannen.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... li=BBoPMmi
Alle reacties Link kopieren
Het houdt niet op,niet vanzelf. :whistle:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
16-01-2019 06:58
Het houdt niet op,niet vanzelf. :whistle:
Vreselijk toch weer? :mad:
Alle reacties Link kopieren
Schandalig, ik vind het altijd in- en intriest, en ontzettend zielig voor die mensen. Gaat mij door merg en been.
Is het erger omdat het een bejaarde is?

Als een veertiger wordt overvallen is dat dan niet erg?

Elke overval is er een te veel
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
16-01-2019 08:23
Is het erger omdat het een bejaarde is?

Als een veertiger wordt overvallen is dat dan niet erg?

Elke overval is er een te veel
Erger, omdat een bejaarde overvallen met 3 man erg laf is.
sito1970 schreef:
16-01-2019 08:40
Erger, omdat een bejaarde overvallen met 3 man erg laf is.

Ook een twintiger overvallen met drie man is erg laf. Het is gewoon te gek voor woorden dat mensen niet meer veilig zijn in hun eigen huis. Leeftijd van het slachtoffer mag geen verschil maken in hoe we als samenleving naar zulke daden kijken.
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
16-01-2019 08:40
Erger, omdat een bejaarde overvallen met 3 man erg laf is.
Als je 40 bent is overvallen worden door 3 man ook laf.
Of als je 15 bent.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
16-01-2019 08:55
Ook een twintiger overvallen met drie man is erg laf. Het is gewoon te gek voor woorden dat mensen niet meer veilig zijn in hun eigen huis. Leeftijd van het slachtoffer mag geen verschil maken in hoe we als samenleving naar zulke daden kijken.
Even lullig gezegd is het volkomen begrijpelijk dat mensen niet meer veilig zijn in hun eigen huis. Bedrijven en instellingen zijn tegenwoordig veel te goed beveiligd.

Daarnaast is er een generatie criminelen ontstaan bij wie menselijkheid een volkomen vreemd iets is. 'Vroegah' haalde men het zich niet in zn hoofd om bejaarden te overvallen, laat staan ze dusdanig te mishandelen dat ze de rest van hun leven door een rietje moeten eten.

En het ergste is: er valt weinig aan te doen. Het enige wat de mensen zelf kunnen doen, is camera's installeren en een beveiligingssysteem aanleggen. Ik vind dat de overheid dat veel meer zou moeten stimuleren en subsidiëren.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn ouders belde er ook 3 mannen aan vorige week. Ze hadden een vaag verhaal en kwamen het huis even inspecteren. Ik loop naar de deur en zeg niks ervan. Ja maar mevrouw u snapt het niet. Ik snap genoeg en heb de deur dicht gegooid.
Mijn vader was helemaal beduusd. Ik zeg ze hadden je kunnen overvallen en jij doet gewoon de deur open. Grrrr... Wel politie gebeld. Die vertelde mij dat we ook op het moment 112 hadden mogen bellen. Arme oudjes.
Bij mijn ouders waren het trouwens 2 blanke jongens en 1 halfbloedje.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
16-01-2019 08:59
Als je 40 bent is overvallen worden door 3 man ook laf.
Of als je 15 bent.
Een bejaarde overvallen met 1 man is al laf. Een 40er kan nog de benen nemen of zich verdedigen.
sito1970 schreef:
16-01-2019 09:44
Een bejaarde overvallen met 1 man is al laf. Een 40er kan nog de benen nemen of zich verdedigen.

Kijk eens naar opsporing verzocht, die veertiger begint ook niks met het geweld dat tegenwoordig wordt gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
16-01-2019 09:50
Kijk eens naar opsporing verzocht, die veertiger begint ook niks met het geweld dat tegenwoordig wordt gebruikt.
Ik kijk nooit naar OV, [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-01-2019 11:26
Reden: Stemmingmakerij
14.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
16-01-2019 08:23
Is het erger omdat het een bejaarde is?

Als een veertiger wordt overvallen is dat dan niet erg?

Elke overval is er een te veel
Het gaat om het laffe er van. Een 40 jarige kan nog wel eens een keer terug slaan. Zo'n vrouw van 77 hoogstwaarschijnlijk niet en dan nog schoppen en slaan? Laf.
Alle reacties Link kopieren
Een bejaarde is lang zo snel niet meer en lichamelijk tot minder zelfverdediging in staat.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het minder erg is voor en 40- er.
Maar ikzelf heb wel een soort knuppel achter mijn voordeur staan.
Niet dat ik er zeker van ben dat ik die dan ga gebruiken.
Maar ik vind het nu gewoon een fijner idee dat ik weet dat er íets staat.
Beter dan niets.
Zo'n kijkgaatje in de voordeur en een intercom zouden mensen meer moeten plaatsen.
Bejaarden zouden echt s' avonds de deur niet meer open moeten doen. Het kan gewoon echt niet meer.
sito1970 schreef:
16-01-2019 09:56
Ik kijk nooit naar OV, [...]

Oké, dat is jouw mindset, maakt mij niet uit welke afkomst ze hebben. Het gaat om hun gedrag.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-01-2019 11:26
Reden: Stemmingmakerij
15.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
16-01-2019 09:56
Ik kijk nooit naar OV, [...]
En weer wordt mijn mening weg gecensureerd. Je mag blijkbaar niet zeggen waarom je niet naar OV kijkt, want je zou maar eens mensen kunnen kwetsen.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-01-2019 10:16
Een bejaarde is lang zo snel niet meer en lichamelijk tot minder zelfverdediging in staat.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het minder erg is voor en 40- er.
Maar ikzelf heb wel een soort knuppel achter mijn voordeur staan.
Niet dat ik er zeker van ben dat ik die dan ga gebruiken.
Als je die gaat gebruiken, ga jij de gevangenis in. Kleine tip: sla de inbreker bewusteloos, sleep em uit je huis en bel dan de politie omdat er een bewusteloze man voor je deur ligt. Nooit de politie bellen zolang ie in je huis ligt, want hij gaat gegarandeerd aangifte doen en dan ben jij de lul. Ligt ie buiten, dan heeft justitie geen poot om op te staan.
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
16-01-2019 11:40
En weer wordt mijn mening weg gecensureerd. Je mag blijkbaar niet zeggen waarom je niet naar OV kijkt, want je zou maar eens mensen kunnen kwetsen.
Verrassend. not..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Julius; bedankt voor je tip, in geval van nood schroom ik niet deze te gebruiken :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
16-01-2019 09:56
Ik kijk nooit naar OV, [...]
+1
sito1970 schreef:
16-01-2019 11:40
En weer wordt mijn mening weg gecensureerd. Je mag blijkbaar niet zeggen waarom je niet naar OV kijkt, want je zou maar eens mensen kunnen kwetsen.
Heb je daarom dit topic geopend? Omdat er in de tekst staat "negroïde mannen".?
Ikzelf vind het altijd leuk om te lezen hoe een bejaarde sterker is dan gedacht en vervolgens de overvallers helemaal tot snot slaat en wegjaagt.
Die verhalen zijn er ook meer dan voldoende: open daar eens een topic over.

Ik moest wel een beetje lachen om je topic; pas had ik het er nog met een vriend over hoe men vooral in de Telegraaf en dergelijke kranten spreekt over 'laffe' overvallen.
We mijmerden een beetje over wanneer een overval niet als laf bestempeld kan worden. We zijn er nog niet uit.. vinden het altijd laf eigenlijk.

TO wat is een niet-laffe overval? Linkje zou zeer welkom zijn! Tnx alvast.
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
16-01-2019 16:46
Ikzelf vind het altijd leuk om te lezen hoe een bejaarde sterker is dan gedacht en vervolgens de overvallers helemaal tot snot slaat en wegjaagt.
Die verhalen zijn er ook meer dan voldoende: open daar eens een topic over.

Ik moest wel een beetje lachen om je topic; pas had ik het er nog met een vriend over hoe men vooral in de Telegraaf en dergelijke kranten spreekt over 'laffe' overvallen.
We mijmerden een beetje over wanneer een overval niet als laf bestempeld kan worden. We zijn er nog niet uit.. vinden het altijd laf eigenlijk.

TO wat is een niet-laffe overval? Linkje zou zeer welkom zijn! Tnx alvast.
Iemand overvallen met de hoofdprijs van de staatsloterij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven