Jensen

17-01-2019 13:34 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gekeken naar de talkshow van Robert Jensen met Geert Wilders als gast. En wat vond je er van?

Klein stukje van het interview:


https://youtu.be/Lk5TbJPSVwo Wilders onthaald als held bij Jensen: ‘Maak Nederland weer van de Nederlander!’
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef van mezelf geen Jensen te kijken, das lekker joh
Ik heb het niet gezien, maar ik heb begrepen dat Jensen de (behoorlijk) rechtse hoek in is gegaan. Vond het altijd al een wat aparte man, maar nu.... Uiteraard niets mis met rechts zijn an sich, maar hij is behoorlijk populistisch en volgens mij niet heel intelligent.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nooit naar Jensen.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jensen een enorme zuiger. Eentje die vroeger gepest werd en nog erger is gaan pesten. Iemand die met iedereen mee lult op zo'n hijgerig toontje. Iemand die het niet zal laten om ten koste van een ander een slechte grap te maken en er zelf het hardst om lachen.

Maar da's maar mijn mening hé.

Ik heb niet gekeken overigens. Wel wat voorstukjes gezien...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
17-01-2019 13:41
Ik kijk nooit naar Jensen.

Heel veel mensen doen dat niet. Behalve deze keer.

Geert Wilders geeft kijkcijfers Robert Jensen boost https://www.ad.nl/show/geert-wilders-ge ... haring_web
LOEP ME MAAR aub.
Voor beide heren kan ik geen sympathie opbrengen, dus ik heb niet gekeken.
Ik vind Jensen een zuiger en Wilders een opruier
Ik kan beide heren niet langer dan een paar seconden op mijn scherm verdragen, dus niet gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk niet naar Jensen.
Wat vond jij ervan, Missie? Heb ik iets gemist? En waarom dan wel of juist niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar keer naar Jensen gekeken. Was wel benieuwd naar dat andere nieuws en die andere blik waar hij zo op hamerde en waar het volgens sommigen hoog tijd voor is. Dat hele geklaag over de mainstream media.

Blijkt het vooral een hoop geklaag en vooral roepen dat het een ander geluid is. Inhoudelijk is er geen zak aan. Dus wat er dan een ander geluid is, is mij een raadsel.

Peter r. De Vries vond ik wel mooi reageren op Jensen. Frappant vond ik ook dat Jensen klaagde tegen hem dat sommige mensen liever niet naar de mainstream media meer gaan en als Peter om voorbeelden vraagt dan komt Jensen niet verder dan Baudet en moet dan uitwijken naar buitenlandse politici. Nóg frappanter vond ik dat Jensen vond dat dat is omdat mensen geframed worden en woorden worden verdraaid en hij erna heel erg hard zijn best doet om Peters woorden te verdraaien.

Dan ben je in mijn ogen niets meer of minder dan een blaaskaak met nul verstand van zaken, die maar wat nablaat wat anderen voorkauwen. Diep respect voor Peter r. De Vries in die aflevering overigens.
...
Hij zat ook bij Pauw een tijdje geleden. Was nogal een ongemakkelijk interview. Je merkte dat hij intellectueel gezien niet op hetzelfde niveau zat als Pauw die gewoon serieus vroeg wat 'dat andere geluid' enzo dan inhield. Kwam weinig substantieels uit Jensen zijn mond.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
17-01-2019 13:34
Wie heeft gekeken naar de talkshow van Robert Jensen met Geert Wilders als gast. En wat vond je er van?

Klein stukje van het interview:


https://youtu.be/Lk5TbJPSVwo Wilders onthaald als held bij Jensen: ‘Maak Nederland weer van de Nederlander!’




Te triest voor woorden dit.
Jammer dat Jensen niet in Amerika is gebleven.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
17-01-2019 14:36
Jammer dat Jensen niet in Amerika is gebleven.
Inderdaad, Nederland mist niks aan deze droeftoeter.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd al afgeschrikt door de reclames afgelopen week. Niet dat ik er anders wel naar kijk. ;)
Ik kijk altijd naar Jensen en was het dinsdag met veel uitspraken van Wilders eens.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
17-01-2019 13:54
Ik kijk niet naar Jensen.
Wat vond jij ervan, Missie? Heb ik iets gemist? En waarom dan wel of juist niet?

Ik heb nog nooit op Wilders gestemd, Hij heeft vaak uitspraken waar ik het niet mee eens ben, en uitspraken waar ik het niet mee eens ben hebben andere kamerleden ook, maar Wilders zegt ook heel veel rake punten. En rake punten mis ik dan weer bij veel andere kamerleden. Plus heeft hij een aparte rake humor. (bv een grappig stukje 'Rutte en Wilders' is te zien in het interview) Hij was eerlijk, draait er niet omheen, en 'niet ter zake' maar wel leuk om te zien is dat hij heel liefdevol omgaat met zijn vrouw en hun poezen.

Maar ik vond het zeker de moeite waard om naar Jensen-Wilders te kijken/luisteren.
missie_m wijzigde dit bericht op 17-01-2019 15:53
3.99% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
17-01-2019 14:34
[/b]

Te triest voor woorden dit.
Dat klinkt inderdaad triest, maar dat is niet zoals hij het bedoelde als je het mij vraagt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
17-01-2019 15:51
Dat klinkt inderdaad triest, maar dat is niet zoals hij het bedoelde als je het mij vraagt.
Ik doelde voornamelijk op het onthaal van wilders als held en de term dat Nederland weer van Nederlanders moet zijn.
Dat is niet alleen een opruiende en extreme opmerking maar ook een domme opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk en vind het leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien. Ik ben geen Jensen fan en al helemaal geen wilders fan of stemmer. Toch zei hij dingen waarvan ik dacht tja, je hebt zeker een punt. Wilders is een hele slimme man en hij brengt soms een noodzakelijk tegengeluid.

En met veel dingen kan ik me totaal niet verenigen met wat hij zegt maar soms echt wel inhoudelijk goede punten ter sprake.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
missie_m schreef:
17-01-2019 15:46
Ik heb nog nooit op Wilders gestemd, Hij heeft vaak uitspraken waar ik het niet mee eens ben, en uitspraken waar ik het niet mee eens ben hebben andere kamerleden ook, maar Wilders zegt ook heel veel rake punten. En rake punten mis ik dan weer bij veel andere kamerleden. Plus heeft hij een aparte rake humor. (bv een grappig stukje 'Rutte en Wilders' is te zien in het interview) Hij was eerlijk, draait er niet omheen, en 'niet ter zake' maar wel leuk om te zien is dat hij heel liefdevol omgaat met zijn vrouw en hun poezen.

Maar ik vond het zeker de moeite waard om naar Jensen-Wilders te kijken/luisteren.
Wilders is ook een hele innemende en charmante man die weet waar hij over praat... Tot hij kritisch bevraagd wordt, dan wordt hij boos, loopt weg of verandert het onderwerp. Slim dus om bij een "interviewer" te gaan zitten die dezelfde kant op schreeuwt.
Alle reacties Link kopieren
Sinds hij weer terug op tv is heb ik een keer gekeken, maar vond hem zo raar geworden, niet leuk meer. Eerst vond ik hem ook een rare, maar wel op een leuke manier.
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
17-01-2019 13:50
Voor beide heren kan ik geen sympathie opbrengen, dus ik heb niet gekeken.
Ik vind Jensen een zuiger en Wilders een opruier
Ik vind Wilders helemaal geen opruier. Dat heb ik wel met Rutte, die man haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Wilders durft het probleem te benoemen, de andere leiders draaien eromheen.
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 17-01-2019 18:04
10.92% gewijzigd
Bij Jensen stoort het mij wel dat hij mensen met een andere mening dan de zijne en vaak eerlijk gezegd ook mijn mening niet uit laat praten en ze geen podium geeft. Dan heb ik iets van als je mensen dan toch geen tijd en ruimte geeft om hun mening te verkondigen, nodig ze dan ook niet uit. Nu zitten ze daar op het einde van de zendtijd voor Jan Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven