Jensen

17-01-2019 13:34 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gekeken naar de talkshow van Robert Jensen met Geert Wilders als gast. En wat vond je er van?

Klein stukje van het interview:


https://youtu.be/Lk5TbJPSVwo Wilders onthaald als held bij Jensen: ‘Maak Nederland weer van de Nederlander!’
LOEP ME MAAR aub.
kantlijn schreef:
23-01-2019 16:11
Jensen is een laagbegaafde pauper, Wilders, die zich alleen laat interviewen als de interviewer tot de elleboog in zijn endeldarm zit, een dictatoriale engnek en Peter R een vermakelijke schreeuwlelijk met een iets groter ego dan goed voor hem is.

We hebben het gelezen dus 'doei' dan maar hé.
kantlijn schreef:
23-01-2019 16:11
Jensen is een laagbegaafde pauper, Wilders, die zich alleen laat interviewen als de interviewer tot de elleboog in zijn endeldarm zit, een dictatoriale engnek en Peter R een vermakelijke schreeuwlelijk met een iets groter ego dan goed voor hem is.
Uitstekende samenvatting.

Ieder publiek krijgt de talkshow(host) die het verdient.
babyluiersonline schreef:
23-01-2019 16:06
Ik vind Jensen altijd een scherpe grappige presentator en is niet bang om te zeggen wat anderen vaak denken. Ik vond de aflevering met Peter R de Vries misschien nog wel beter als met Geertje.

Wat vond jij gisteren dan zo goed aan Robert Jensen. Want ik vond het juist helemaal niet goed.

Ik vond het goed dat hij PdV had uitgenodigd maar ik vond hem niet sterk overtuigend overkomen. Jammer, hij had zich beter moeten voorbereiden want dat PdV arrogant is en niet van zijn mening af te wijken is, dat weet iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Snarky schreef:
23-01-2019 16:17
Uitstekende samenvatting.

Ieder publiek krijgt de talkshow(host) die het verdient.
Geldt dat ook voor Lilian Marijnissen van de SP die gisteren te gast was?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
23-01-2019 16:21
Wat vond jij gisteren dan zo goed aan Robert Jensen. Want ik vond het juist helemaal niet goed.

Ik vond het goed dat hij PdV had uitgenodigd maar ik vond hem niet sterk overtuigend overkomen. Jammer, hij had zich beter moeten voorbereiden want dat PdV arrogant is en niet van zijn mening af te wijken is, dat weet iedereen.
Robert Jensen is niks maar ik heb indertijd ook met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar Eva Jinek die bijna van de stoel sopte tijdens haar interview met Hillary Clinton en ze de foto toonde van Bill en Hillary die ze in ieder huis waar ze woonde op haar nachtkastje heeft staan.
Om je dood te schamen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-01-2019 13:03
Gisteren een klein stukje gezien met Peter R. Na paar minuten afgezet want ik trok Peter nog veel minder dan Jensen. Hij deed zó extreem arrogant en neerbuigend, dat ik het niet meer aan kon zien. Jensen kon ook geen zin afmaken zonder afgebekt te worden. Echt vreselijk.
Vond het op zich wel goeie zet van Jensen om Peter uit te nodigen, en de confrontatie aan te gaan. Maar ik weet dus niet wie die uiteindelijk 'gewonnen' heeft. Wat mij betreft heeft Peter zichzelf in die eerste minuen gediskwalificeerd als gesprekspartner.

Jammer dat ik het vergeten was om te kijken. Het verwonderd me wel dat Peter R. de Vries nog naar Jensen gaat.

Hij is al vaker gast geweest bij Jensen. Die keren die ik zag waren niet echt lovend voor de persoon Peter. Daar hoefde Jensen niet echt iets voor te doen, dat deed Peter zelf. Bijvoorbeeld die keer dat Peter tegen over Jensen blij vertelde over zijn vaste vriendin naast zijn echtgenote. Hij was lovender over zijn vriendin dan over zijn vrouw van wie hij heel veel hield/houd en waarmee hij jaren een goed huwelijk had. Een vrouw die het goed vond dat hij een vriendin had. Niet lang daarna lag hij wel in scheiding.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
23-01-2019 13:35
Ik ook ik trek die Peter R. echt niet.
Ik heb pas verder gekeken toen Lilian Marijnissen kwam.
Had ik ook graag willen zien. Want de kans is groot dat ik bij de volgende verkiezingen op haar ga stemmen. Of misschien wel voor de eerste keer op Wilders stem.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
23-01-2019 15:35
PdV vind ik ook een arrogante kwal. Ik erger mij als ik hem zie op TV. Zijn houding in RTL boulevard waar hij vaak zijn collega's afvalt vind ik zo slecht.
RTL Boulevard is een roddel programma, dat weet je. Als PdV niet tegen geroddel kan of conclusies die al dan niet terecht of onterecht worden getrokken dan moet hij daar sowieso niet gaan zitten. Dan moet hij in andere programma's gaan verkondigen wat hij kwijt wil.

Gisteren vond ik hem op een aantal punten wel gelijk hebben. Oa het voorbeeld van die mevrouw uit Zwitserland (?) die een buitenlander (asielzoeker of statushouder dat weet ik nou even niet meer) een gebroken neus had geslagen was idd een slecht voorbeeld. Het is ver weg, misschien niet eens te herleiden of het wel waar is en als het wel waar is, is het niet relevant voor ons. Er zijn eventueel genoeg voorbeelden te vinden van zaken die gebeuren in Nederland.

Ik vond Jensen gisteren overkomen als een hond met zijn staart tussen zijn poten.

Zijn mening over klimaatverandering deel ik trouwens ook niet. Het valt niet mee met het klimaat, jammer dat hij elke week wat anders verkondigt.

Ik heb het stukje opgezocht. Peter R. de Vries vind dat Jensen niet over die vrouw in Zwitserland moest beginnen want dat was ver weg. Oké. Maar dan zegt Peter dat die aanranding van die vrouw in Zwitserland niet bewezen is. ....Ai.....Pijnlijk. Waarom doet hij dan zelf zulke uitspraak over een vrouw in Zwitserland? Die aanranding was wel bewezen.

Dat verhaal wat Peter noemt, dat over de vrouw van Dion Graus heb ik in de krant gelezen. Dion zou zijn vrouw Joyce (die voor de pvv werkt) gedwongen hebben om seks te hebben met zijn particuliere beveiligers. Dion zegt daarop 'ik heb helemaal geen particuliere beveiligers, ook nooit gehad'.

1: Joyce, zo'n mooie vrouw, snap ik sowieso niet dat zij uberhaupt met Dion getrouwd is.
2: Snap ik Wilders hierin ook niet.
3: Die inmiddels-ex-vrouw van Peter snap ik niet dat zij het tijdens hun huwelijk goed vond dat hij een minnares had, en die inmiddels-ex-minnares van Peter snap ik ook niet.

Maar de reactie van Wilders heb ik ook gelezen. Dat artikel zal ik zo meteen plaatsen.


https://youtu.be/MsmHtd5WrTo Keiharde clash Peter R. de Vries en Jensen
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
En opnieuw is Dion Graus in opspraak https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019011 ... n-opspraak

Dit zegt Wilders er over:

„als er maar iets van die strafrechtelijke beschuldigingen waar zou zijn, dan zou ik de eerste zijn om daar consequenties aan te verbinden. Want voor iemand die een vrouw mishandelt en daar ook voor veroordeeld is, is geen plaats in mijn fractie. Dat vindt Dion ook.” Op de nieuwste aangifte reageert hij, in De Telegraaf, met: „Dion heeft tegen mij alle aantijgingen ontkend. Zonder bewijs van het tegendeel kan ik niet anders dan ervan uitgaan dat dat zo is”.

..................
Wilders was getuige bij het huwelijk. Joyce was jarenlang de persoonlijke assistent van Graus. Sinds het opbreken van hun relatie werkt ze voor andere PVV-fractieleden. Dat beide voormalige echtelieden actief zijn binnen de PVV, maakt de situatie met de nieuwe aangifte complexer.


Dion Graus over aangifte door ex-vrouw: 'Ik snap niet wat haar bezielt' http://a.msn.com/01/nl-nl/BBSjTj1?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
23-01-2019 16:04
Yes, de eeuwige wederkeer van Het Centrale Allochtonenbash-topic, deze keer met een eervolle naamsvermelding van de ultieme lowlife-presentator des lands. Dit gaat weer een bonte verzameling kwaliteitsposts worden, ik voel het. Missie is alweer begonnen met haar flagrante onzin, sito heeft zijn 'maar dat mag je niet zeggen van de poco' act alweer opgevoerd. Gezellig...

Beste Kantlijn, Welkom op dit discussietopic. Het waren maar nieuwsberichten die ik aan haalde nav vrij een recent nieuwsbericht in dezelfde trant. Je mag graag je weerwoord doen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
23-01-2019 16:11
Jensen is een laagbegaafde pauper, Wilders, die zich alleen laat interviewen als de interviewer tot de elleboog in zijn endeldarm zit, een dictatoriale engnek en Peter R een vermakelijke schreeuwlelijk met een iets groter ego dan goed voor hem is.

@( Zolang ze maar niet zwijgen en braaf toekijken bij wantoestanden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
23-01-2019 17:34
Robert Jensen is niks maar ik heb indertijd ook met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar Eva Jinek die bijna van de stoel sopte tijdens haar interview met Hillary Clinton en ze de foto toonde van Bill en Hillary die ze in ieder huis waar ze woonde op haar nachtkastje heeft staan.
Om je dood te schamen.
:woa:
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
23-01-2019 13:23
Inderdaad.

Dat een grensrechter dood word getrapt, werd een beetje 'vergoeilijkt' door de schooldirecteur van het van Huijgenscollege, en is niet zo vaak in het nieuws geweest dan die ene maf die het woord aap roept in een documentaire over een presentatrice.


https://youtu.be/2iPcQEXMqZY Huygens College

https://youtu.be/GML3wGkmgXI Huygens College 2
Dit bijvoorbeeld. Die grensrechterzaak is wekenlang aanhoudend in het nieuws geweest en die schooldirecteur heeft de daad van die jongens nooit 'vergoeilijkt', hij heeft alleen gezegd dat de reacties van medeleerlingen die opeens met een camera voor hun neus geconfronteerd werden geen reden waren voor het van school verwijderen van desbetreffende scholieren.

Gewoon kwalijke bullshit dus wat je schrijft.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
missie_m schreef:
23-01-2019 19:24
Ik heb het stukje opgezocht. Peter R. de Vries vind dat Jensen niet over die vrouw in Zwitserland moest beginnen want dat was ver weg. Oké. Maar dan zegt Peter dat die aanranding van die vrouw in Zwitserland niet bewezen is. ....Ai.....Pijnlijk. Waarom doet hij dan zelf zulke uitspraak over een vrouw in Zwitserland? Die aanranding was wel bewezen.

Dat verhaal wat Peter noemt, dat over de vrouw van Dion Graus heb ik in de krant gelezen. Dion zou zijn vrouw Joyce (die voor de pvv werkt) gedwongen hebben om seks te hebben met zijn particuliere beveiligers. Dion zegt daarop 'ik heb helemaal geen particuliere beveiligers, ook nooit gehad'.

1: Joyce, zo'n mooie vrouw, snap ik sowieso niet dat zij uberhaupt met Dion getrouwd is.
2: Snap ik Wilders hierin ook niet.
3: Die inmiddels-ex-vrouw van Peter snap ik niet dat zij het tijdens hun huwelijk goed vond dat hij een minnares had, en die inmiddels-ex-minnares van Peter snap ik ook niet.

Maar de reactie van Wilders heb ik ook gelezen. Dat artikel zal ik zo meteen plaatsen.


https://youtu.be/MsmHtd5WrTo Keiharde clash Peter R. de Vries en Jensen


Ik denk dat jij hiermee wil aangeven dat PdV hypocriet overkomt. Is ook zo maar hij reageerde op een uitspraak van Jensen wat mi idd niet zo een goed voorbeeld was. Hij had het dichter bij huis moeten houden. Hij had beter andere zaken kunnen aanhalen, we are here tuig bijvoorbeeld. Of de moeder van Lilly en Howick en hoe zij met haar gelieg hier mag blijven wonen en dat liegen dus loont en je op die manier in een gespreid bedje komt. Wat heeft jarenlang procederen gekost? Heeft zij ook op de wachtlijst gestaan voor een woning? Denk het niet. Heeft zij al een baan? Er worden mensen uit Rotterdam ingezet om in Amsterdam post rond te brengen. En Khalid zit thuis. Hoe kan dat?

Dat verhaal van Graus is, als het waar is, bizar maar totaal niet relevant. En een slecht voorbeeld van PdV.
Niet te vergelijken met een gek die op straat rondloopt, een vrouw aanrand etc.
anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 20:24
0.05% gewijzigd
Rosabella1 schreef:
23-01-2019 17:34
Robert Jensen is niks maar ik heb indertijd ook met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar Eva Jinek die bijna van de stoel sopte tijdens haar interview met Hillary Clinton en ze de foto toonde van Bill en Hillary die ze in ieder huis waar ze woonde op haar nachtkastje heeft staan.
Om je dood te schamen.


Whaha dat meen je niet. Een foto van Bill en Hill op je nachtkastje.
Jinek gun ik een dochter.
Zolang hij niet de politiek ingaat zal het mij worst zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
23-01-2019 23:06
Zolang hij niet de politiek ingaat zal het mij worst zijn.
Bedoel je Jensen of Peter R de Vries?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
23-01-2019 20:22
Whaha dat meen je niet. Een foto van Bill en Hill op je nachtkastje.
Dan zal ze de zaak Monica Lewinsky wel nooit goed gevolgd hebben.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
23-01-2019 23:09
Bedoel je Jensen of Peter R de Vries?

Ik bedoelde Jensen maar Peterrrr mag van mij ook gewoon lekker pulp blijven maken.
Dunning–Kruger effect genoeg in de politiek en bestuur zonder deze clowns.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
23-01-2019 20:02
Dit bijvoorbeeld. Die grensrechterzaak is wekenlang aanhoudend in het nieuws geweest en die schooldirecteur heeft de daad van die jongens nooit 'vergoeilijkt', hij heeft alleen gezegd dat de reacties van medeleerlingen die opeens met een camera voor hun neus geconfronteerd werden geen reden waren voor het van school verwijderen van desbetreffende scholieren.

Gewoon kwalijke bullshit dus wat je schrijft.

Beste Kantlijn, Ik hoef eigenlijk helemaal niets te schrijven.
De reacties van leerlingen én schooldirecteur kun je horen en zien op de beide links die ik had geplaatst.

De uitspraak van de rechter dat dader en mededader 'per direct' het land uit moesten heeft zes jaren geduurd.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
23-01-2019 19:24
Ik heb het stukje opgezocht. Peter R. de Vries vind dat Jensen niet over die vrouw in Zwitserland moest beginnen want dat was ver weg. Oké. Maar dan zegt Peter dat die aanranding van die vrouw in Zwitserland niet bewezen is. ....Ai.....Pijnlijk. Waarom doet hij dan zelf zulke uitspraak over een vrouw in Zwitserland? Die aanranding was wel bewezen.

Werkelijk? Bron graag, dat zou wel heel uitzonderlijk zijn en een goede ontwikkeling. Heel veel geluk ook, het is zo ontzettend moeilijk om aanranding te bewijzen zeker als het om een billen- en borstenknijper in een menigte gaat.
Het zou mijn dag goed maken als er eindelijk iemand zijn mobieltje heeft gepakt en die aanranding van A tot Z gefilmd heeft. Dan nog moet je haar horen protesteren: anders geen bewijs dat het tegen haar zin was.

Don't shoot the messenger, zo ligt het wettelijk nou eenmaal. Zie de vele kansloze verkrachtingszaken met ernstig letsel.
Waarom kansloos? Als de dader zegt dat zijn slachtoffer en hij rape-play (jaja dat bestaat) deden mag ZIJ bewijzen dat het niet waar is.
Wat natuurlijk onmogelijk is... zeker als het een date via Tinder is en het slachtoffer iemand thuis heeft uitgenodigd of met haar dader mee naar huis is gegaan.
Die zaken worden nauwelijks bekeken voor ze geseponeerd worden tenzij er echt doden vallen.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
23-01-2019 20:22
Whaha dat meen je niet. Een foto van Bill en Hill op je nachtkastje.
Sinds haar 19e in huis,ik geloof dat zelfs Hillary het een beetje maf vond :

https://www.geenstijl.nl/5141116/en-hoe ... aggesprek/
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
SadButTrue999 schreef:
24-01-2019 01:46
Werkelijk? Bron graag, dat zou wel heel uitzonderlijk zijn en een goede ontwikkeling. Heel veel geluk ook, het is zo ontzettend moeilijk om aanranding te bewijzen zeker als het om een billen- en borstenknijper in een menigte gaat.
Het zou mijn dag goed maken als er eindelijk iemand zijn mobieltje heeft gepakt en die aanranding van A tot Z gefilmd heeft. Dan nog moet je haar horen protesteren: anders geen bewijs dat het tegen haar zin was.

Don't shoot the messenger, zo ligt het wettelijk nou eenmaal. Zie de vele kansloze verkrachtingszaken met ernstig letsel.
Waarom kansloos? Als de dader zegt dat zijn slachtoffer en hij rape-play (jaja dat bestaat) deden mag ZIJ bewijzen dat het niet waar is.
Wat natuurlijk onmogelijk is... zeker als het een date via Tinder is en het slachtoffer iemand thuis heeft uitgenodigd of met haar dader mee naar huis is gegaan.
Die zaken worden nauwelijks bekeken voor ze geseponeerd worden tenzij er echt doden vallen.
Er waren genoeg getuigen en hij had meerdere vrouwen bepoteld.
Ondanks Jensen maar een vreemd figuur is moest ik wel lachen toen hij Femke Halsema nadeed. Eigenlijk sloeg het helemaal nergens op, maar ik schoot wel drie keer in de lach.

Lilian Marijnissen is een leuke vrouw, zij zou mijn stem kunnen krijgen.

Peter R de Vries vind ik zo verschrikkelijk, dat als hij ook maar iets goeds zou zeggen ik het nog steeds verschrikkelijk vind. Ik heb vooral moeite met hoe hij kijkt. Alsof hij alle wijsheid in pacht heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven