Jensen

17-01-2019 13:34 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gekeken naar de talkshow van Robert Jensen met Geert Wilders als gast. En wat vond je er van?

Klein stukje van het interview:


https://youtu.be/Lk5TbJPSVwo Wilders onthaald als held bij Jensen: ‘Maak Nederland weer van de Nederlander!’
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het zwak van PdV dat hij niet in ging op de aanranding van die vrouw, ook al was het dan wat ver van huis. Die zaak met Dion Graus sloeg kant noch wal in dit verhaal vond ik. Ik was wel benieuwd hoe PdV zou reageren als er een vent aan zijn dochter gezeten zou hebben en zij zo gehandeld had als de betreffende vrouw. Of ie dan ook de discussie een andere kant op zou hebben gezwengeld.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
23-01-2019 23:24
Beste Kantlijn, Ik hoef eigenlijk helemaal niets te schrijven.
De reacties van leerlingen én schooldirecteur kun je horen en zien op de beide links die ik had geplaatst.

De uitspraak van de rechter dat dader en mededader 'per direct' het land uit moesten heeft zes jaren geduurd.
laat maar, je snapt het blijkbaar gewoon allemaal niet zo goed.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
ikbenlief10 schreef:
24-01-2019 10:47
Ik vond het zwak van PdV dat hij niet in ging op de aanranding van die vrouw, ook al was het dan wat ver van huis. Die zaak met Dion Graus sloeg kant noch wal in dit verhaal vond ik. Ik was wel benieuwd hoe PdV zou reageren als er een vent aan zijn dochter gezeten zou hebben en zij zo gehandeld had als de betreffende vrouw. Of ie dan ook de discussie een andere kant op zou hebben gezwengeld.
Dat vond ik ook wel raar, dat hij begon over Dion Graus. Alsof dat het andere minder erg of onbespreekbaar maakt. Het ja, maar.
Daarbij kwam dat van Dion pas de volgende dag in het nieuws, dus viel er volgens mij niets over te zeggen tijdens het gesprek met Wilders?
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
24-01-2019 10:50
laat maar, je snapt het blijkbaar gewoon allemaal niet zo goed.
:idee:
Beste Kantlijn, Ik weet van mezelf dat ik soms te snel, en misschien te chaotisch, van de hak op de tak vlieg. Is het mogelijk dat ik daardoor niet duidelijk overkom? Of komt het omdat ik dingen toch anders zie dan jij?

De schooldirecteur kende de jongens niet als zodanig, Yassin was een rustige aardige jongen. Ze waren zich te buiten gegaan, de twee leerlingen die geschorst zijn krijgen gewoon nog een kans. Tja en toch had/hadden ze (dader en mededader) meerdere strafbare feiten achter hun naam staan. Hij had al een eerdere veroordeling, hij zat in een niet zo'n fijn milieu zei hij zelf, hij was een meeloper zei hij zelf toen hij van de rechter weg moest.
Zijn advocaat zei dit:"Hij kan niet inzien dat sommige acties niet handig zijn. Als je kijkt naar waar hij vandaan komt, dan ben ik juist heel trots op hem."

De leerlingen op die school zeiden na de doodslag onder andere dat het aardige jongens waren waar we dit niet van verwachten, 'hij moet er uit' (uit cel) en de woorden 'maar je hebt geen controle over je zelf' en 'o maar dat vind ik geen toestand'. etc.

Dat laatste zag ik ook in het filmpje van de mishandeling deze week, die misselijkmakende jongens hadden die jongen zomaar dood kunnen trappen met hun 'woede' die ze niet onder controle hebben.


26 juli 2018 Veroordeelde in zaak rond dood grensrechter Nieuwenhuizen wil land niet uit https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-wil-land

sept. 18: https://youtu.be/6VS-JHunfpQ 'Doodschopper Ibrahim C. pleegde nog strafbare feiten nadat hij al weg had gemoeten'
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
24-01-2019 15:27
:idee:
Beste Kantlijn, Ik weet van mezelf dat ik soms te snel, en misschien te chaotisch, van de hak op de tak vlieg. Is het mogelijk dat ik daardoor niet duidelijk overkom? Of komt het omdat ik dingen toch anders zie dan jij?

De schooldirecteur kende de jongens niet als zodanig, Yassin was een rustige aardige jongen. Ze waren zich te buiten gegaan, de twee leerlingen die geschorst zijn krijgen gewoon nog een kans. Tja en toch had/hadden ze (dader en mededader) meerdere strafbare feiten achter hun naam staan. Hij had al een eerdere veroordeling, hij zat in een niet zo'n fijn milieu zei hij zelf, hij was een meeloper zei hij zelf toen hij van de rechter weg moest.
Zijn advocaat zei dit:"Hij kan niet inzien dat sommige acties niet handig zijn. Als je kijkt naar waar hij vandaan komt, dan ben ik juist heel trots op hem."

De leerlingen op die school zeiden na de doodslag onder andere dat het aardige jongens waren waar we dit niet van verwachten, 'hij moet er uit' (uit cel) en de woorden 'maar je hebt geen controle over je zelf' en 'o maar dat vind ik geen toestand'. etc.

Dat laatste zag ik ook in het filmpje van de mishandeling deze week, die misselijkmakende jongens hadden die jongen zomaar dood kunnen trappen met hun 'woede' die ze niet onder controle hebben.


26 juli 2018 Veroordeelde in zaak rond dood grensrechter Nieuwenhuizen wil land niet uit https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-wil-land

sept. 18: https://youtu.be/6VS-JHunfpQ 'Doodschopper Ibrahim C. pleegde nog strafbare feiten nadat hij al weg had gemoeten'
Jij claimt 2 feiten:

1 De schooldirecteur van het Huygenscollege vergoeilijkt het doodtrappen van die grensrechter door een paar van zijn leerlingen.

Dat doet hij niet.

2 Die zaak kreeg minder aandacht dan Sylvana die voor voor aap iwerd uitgemaakt.

Dat klopt ook niet, het doodtrappen Richard Nieuwenhuizen was wekenlang groot in het nieuws, daar was echt wel meer aandacht voor dan voor een discriminatieklacht van Sylvana.

Allebei je beweringen kloppen dus niet. Je haalt er vervolgens een heleboel dingen bij die niets met deze twee stellingen te maken hebben: wat de advocaat ervan vond, dat de rechter een uitzetting vonniste... allemaal totaal niet relevant voor jouw stellingen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Peter r de Vries was gewoon baas in dat programma met Jensen. Het klopt dat Jensen in de aflevering met Wilders nog net niet met zn tong uit zn mond zat zo hijgend als n hondje, lonkend naar een bot of koekje
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
24-01-2019 15:27
:idee:
Beste Kantlijn, Ik weet van mezelf dat ik soms te snel, en misschien te chaotisch, van de hak op de tak vlieg. Is het mogelijk dat ik daardoor niet duidelijk overkom? Of komt het omdat ik dingen toch anders zie dan jij?

De schooldirecteur kende de jongens niet als zodanig, Yassin was een rustige aardige jongen. Ze waren zich te buiten gegaan, de twee leerlingen die geschorst zijn krijgen gewoon nog een kans. Tja en toch had/hadden ze (dader en mededader) meerdere strafbare feiten achter hun naam staan. Hij had al een eerdere veroordeling, hij zat in een niet zo'n fijn milieu zei hij zelf, hij was een meeloper zei hij zelf toen hij van de rechter weg moest.
Zijn advocaat zei dit:"Hij kan niet inzien dat sommige acties niet handig zijn. Als je kijkt naar waar hij vandaan komt, dan ben ik juist heel trots op hem."


De leerlingen op die school zeiden na de doodslag onder andere dat het aardige jongens waren waar we dit niet van verwachten, 'hij moet er uit' (uit cel) en de woorden 'maar je hebt geen controle over je zelf' en 'o maar dat vind ik geen toestand'. etc.

Dat laatste zag ik ook in het filmpje van de mishandeling deze week, die misselijkmakende jongens hadden die jongen zomaar dood kunnen trappen met hun 'woede' die ze niet onder controle hebben.


26 juli 2018 Veroordeelde in zaak rond dood grensrechter Nieuwenhuizen wil land niet uit https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-wil-land

sept. 18: https://youtu.be/6VS-JHunfpQ 'Doodschopper Ibrahim C. pleegde nog strafbare feiten nadat hij al weg had gemoeten'
Overigens moet ik zeggen dat we het waarschijnlijk niet eens worden, maar dat ik dit wel een erg sympathieke en leuke reactie van je vind. :thumbsup:
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
23-01-2019 13:23
Inderdaad.

Dat een grensrechter dood word getrapt, werd een beetje 'vergoeilijkt' door de schooldirecteur van het van Huijgenscollege, en is niet zo vaak in het nieuws geweest dan die ene maf die het woord aap roept in een documentaire over een presentatrice.


https://youtu.be/2iPcQEXMqZY Huygens College

https://youtu.be/GML3wGkmgXI Huygens College 2
De filmpjes heb ik zelf er onderen gezet zodat IEDEREEN kan zien wat er wel en wat er niet word gezegd. Waarom ik het wel zo zie en een ander niet.

Het is in het begin idd dagenlang in het nieuws geweest, want tuurlijk een moord is heel ernstig. Gezien de ernst van de zaak vind ik dat de directeur meer bezorgd was om de naam van de school vanwege de steunbetuigingen aan de daders op twitter. En hij zei:de twee leerlingen die geschorst zijn krijgen gewoon nog een kans

De woorden 'zo trots als een aap' werd één keer door Johan Derksen genoemd in 2016 en dj Giel deed er één keer een schepje bovenop, daarover is héél veel gediscussieerd en heel veel geklaag, geroepen dat er aangiftes gedaan moesten worden. Giel bood zijn excuses. Ik denk dat velen Giel of Johan geen tweede kans gegeven zouden hebben, denk ik.

En het woord werd één keer door één maf tijdens opnames voor de documentaire geroepen, hoewel veel film gewist moest worden, want hoe prop je vier uur film in één uur film? Enfin er was teveel filmmateriaal, maar net dat ene woord van die ene maf, op een plek waarbij ik me afvraag 'waarom gaat iemand juist daar poseren voor een documentaire?' Dat moment werd wel in de documentaire gelaten. Maar ook hier zouden velen die maf geen tweede kans meer willen geven, denk ik.


Giel Beelen vindt eigen grap over Sylvana Simons 'smakeloos' https://www.ad.nl/dossier-sterren/giel- ... haring_web
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
24-01-2019 17:34
Overigens moet ik zeggen dat we het waarschijnlijk niet eens worden, maar dat ik dit wel een erg sympathieke en leuke reactie van je vind. :thumbsup:
:-D
LOEP ME MAAR aub.
Niq schreef:
24-01-2019 10:41
Er waren genoeg getuigen en hij had meerdere vrouwen bepoteld.
O? Ik vroeg om een bron, krantenartikel van de uitspraak van de rechter, dat moet er zijn als alles bewezen en voor de rechter is geweest aan missie trouwens, maar die is even druk met voetbalrelletjes in het topic 'JENSEN' :-?

Linkje please? Dankjewel alvast!
Google is ook jouw beste vriend. Maar jij denkt dat die vrouw voor de lol iemand zijn neus breekt? Borrel teveel, of wat?
Kom er maar in met een mooi verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
24-01-2019 10:41
Er waren genoeg getuigen en hij had meerdere vrouwen bepoteld.
Dat kan wel waar zijn maar als je googlet kun je lezen dat de vrouw helemaal nog helemaal niet is veroordeeld en dat dit hoogstwaarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Zij is aangerand (meerdere getuigen), heeft toen haar belager een gebroken neus geslagen en die heeft aangifte gedaan. Blijkbaar is in Oostenrijk het OM bij een aangifte waar de aangever lichamelijk letsel heeft opgelopen verplicht zo'n zaak voor een rechter te brengen. Het is dus meer een formaliteit. De aanrander zelf is overigens ook aangehouden en er lopen een of meerdere aangiftes tegen hem.

Het is dus onzin van Jensen om te lopen gillen dat men in Oostenrijk helemaal gek is geworden.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
24-01-2019 20:49
Dat kan wel waar zijn maar als je googlet kun je lezen dat de vrouw helemaal nog helemaal niet is veroordeeld en dat dit hoogstwaarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Zij is aangerand (meerdere getuigen), heeft toen haar belager een gebroken neus geslagen en die heeft aangifte gedaan. Blijkbaar is in Oostenrijk het OM bij een aangifte waar de aangever lichamelijk letsel heeft opgelopen verplicht zo'n zaak voor een rechter te brengen. Het is dus meer een formaliteit. De aanrander zelf is overigens ook aangehouden en er lopen een of meerdere aangiftes tegen hem.

Het is dus onzin van Jensen om te lopen gillen dat men in Oostenrijk helemaal gek is geworden.
Mooi antwoord voor SadButTrue999.
kantlijn schreef:
24-01-2019 20:49
Dat kan wel waar zijn maar als je googlet kun je lezen dat de vrouw helemaal nog helemaal niet is veroordeeld en dat dit hoogstwaarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Zij is aangerand (meerdere getuigen), heeft toen haar belager een gebroken neus geslagen en die heeft aangifte gedaan. Blijkbaar is in Oostenrijk het OM bij een aangifte waar de aangever lichamelijk letsel heeft opgelopen verplicht zo'n zaak voor een rechter te brengen. Het is dus meer een formaliteit. De aanrander zelf is overigens ook aangehouden en er lopen een of meerdere aangiftes tegen hem.

Het is dus onzin van Jensen om te lopen gillen dat men in Oostenrijk helemaal gek is geworden.
Ach so... dankjewel! Dat maakt het een stuk duidelijker.

Overigens ben ik zo vaak bepoteld tijdens drukke concerten, festivals of markten. Om een eerder gestelde vraag te beantwoorden: nee, ik sloeg niet, haalde niet uit, schopte niet, riep niet maar bevroor en schaamde me (gek genoeg!?!).
Alsof ik de dag zou verpesten voor de rest, we gingen altijd met groepjes of minstens met z'n vieren naar drukke plekken. Ik dacht dan: als ik zeg dat die vent net onder mijn rokje greep wordt het ruzie.. laat ik maar zwijgen om de sfeer goed te houden. Als ik al echt dacht: ik wilde vooral wég!!

Geen rokjes meer aan of dunne jurkjes: alleen spijkerbroeken al was het 35 graden Celsius. Maar dom dom dom: een topje met spaghettibandjes. Zelfde verhaal. Toen ik eenmaal samenwoonde en pas thuis vertelde waarom ik er 'niet helemaal bij leek te zijn' dat kwam omdat ik teveel bezig was met wie er om me heen stonden en waarom kreeg ik nog eens ruzie met vriend. Waarom deed ik mijn mond niet open als zoiets gebeurde?

Freeze heet dat, je bevriest letterlijk heb ik later in therapie geleerd. Hoef ik mezelf niet kwalijk te nemen.
In al die jaren is het 1x voorgekomen -binnen bij een klein concert- dat ik wél naar de portiers ben gestapt en aanwees wie me lastig had gevallen. Ik was alleen en echt bang, mijn vriendinnen waren niet op komen dagen.

Tot mijn verbazing werd de man apart genomen, gaf lachend toe dat hij had geprobeerd met me te flirten, kreeg in het keukentje waar ze hem en mij mee naartoe namen een paar knallen en vloog de stoep op. Ik was zo verbaasd! Toen ik naar huis ging bleef de portier naast me staan tot ik in de taxi naar huis zat voor het geval die vent me boos op stond te wachten. De portier stond erop dat ik een taxi nam trouwens, wilde evt. zelfs geld lenen als ik dat niet had.
Prima, uitstekend opgelost en die man kwam voortaan niet meer binnen.

Over politie is nooit gesproken: was gewoon vanzelfsprekend dat die echt niets voor je konden doen, ook al zouden anderen het gezien hebben en waren er meer klachten over een bepaald persoon zoals bij dat concert. Daarom kreeg hij gewoon een paar flinke klappen in het keukentje ernaast. Echt hard bedoel ik. Mocht hij aangifte durven te doen tegen de portiers (wat nooit gebeurde vertelden ze me) zou hij van de stenen trap naar buiten zijn gevallen, dat hadden we allemaal zien gebeuren mocht het zover komen. Zijn woord - ons woord.

Neemt niet weg dat ik graag anders in elkaar had gezeten en ook meteen uithaalde, ik was beresterk toen dat gebeurde en zou ook zo een neus of oogkas gebroken hebben. Maar ik bevries en denk helemaal niks meer. Of alleen zoiets als: wegwezen hier. Zelfs dat weet ik niet precies, wat ik dacht. Wel een soort schuldgevoel. Lijkt me prettiger als je gewoon meteen een neus kan kraken maar zo zit ik kennelijk niet in elkaar..
Niq schreef:
24-01-2019 20:53
Mooi antwoord voor SadButTrue999.
Klopt, daar had ik wél wat aan.
Wat een verhaal! En dan geloof jij die vrouw niet. Shame on you.
Niq schreef:
24-01-2019 21:51
Wat een verhaal! En dan geloof jij die vrouw niet. Shame on you.
Waar staat dat ik die vrouw niet geloof? Shame on you!!
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk inderdaad.

Hoeveel daders zijn er inmiddels opgepakt voor de massa-aanrandingen in de Sylvesternacht in Keulen?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
(O) (O)

Jensen verslaat Twan Huys http://a.msn.com/07/nl-nl/BBSW7He?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Jensen zal weer gauw van de TV verdwijnen, nu Peter van de Vorst RTL-directeur gaat worden.
Van Der Vorst is SP-lid en fel anti-rechts.
Alle reacties Link kopieren
Betty33 schreef:
10-02-2019 18:58
Jensen zal weer gauw van de TV verdwijnen, nu Peter van de Vorst RTL-directeur gaat worden.
Van Der Vorst is SP-lid en fel anti-rechts.
Wat is dan het rechtse geluid? Er zit geen enkele inhoud in het programma van Jensen. Of is dat het rechtse geluid waar Nederland zo aan toe was. Ik snap het nog steeds niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
10-02-2019 19:26
Wat is dan het rechtse geluid? Er zit geen enkele inhoud in het programma van Jensen. Of is dat het rechtse geluid waar Nederland zo aan toe was. Ik snap het nog steeds niet.
Dat rechtse geluid bestaat uit het uitnodigen van FVD en PVV- woordvoerders en ze hun verhaal laten doen.
Ze mogen daar hun "boodschap" brengen en er worden onderwerpen besproken op een manier dat niet bij de andere zenders kan, die toch vrijwel allemaal links georienteerd zijn.

Ik vind het overigens een slecht programma en Jensen een slechte presentator, ik ben er wel voor dat we een rechts geluid horen op de TV,maar dan wel op een wat Journalistiek hoger niveau.
Alle reacties Link kopieren
Betty33 schreef:
10-02-2019 20:00
Dat rechtse geluid bestaat uit het uitnodigen van FVD en PVV- woordvoerders en ze hun verhaal laten doen.
Ze mogen daar hun "boodschap" brengen en er worden onderwerpen besproken op een manier dat niet bij de andere zenders kan, die toch vrijwel allemaal links georienteerd zijn.

Ik vind het overigens een slecht programma en Jensen een slechte presentator, ik ben er wel voor dat we een rechts geluid horen op de TV,maar dan wel op een wat Journalistiek hoger niveau.
Baudet schuift voor zover ik weet regelmatig aan bij talkshows van de publieken en Wilders wordt regelmatig gevraagd maar ons eigen wannabe fascistoide dictatortje weigert zich te laten interviewen door eenieder die een kritische vraag durft te stellen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
10-02-2019 19:26
Wat is dan het rechtse geluid? Er zit geen enkele inhoud in het programma van Jensen. Of is dat het rechtse geluid waar Nederland zo aan toe was. Ik snap het nog steeds niet.
Er is niet meer dan dit denk ik. Als je het geklaag van "rechts" hoort over de MSM, dan zou je verwachten dat er toch allang een groot succesvol alternatief kanaal zou zijn. Maar al die rechtse nieuwskanalen blijven toch een beetje in de marge hangen. Wellicht dat het geschreeuw niet helemaal overeen komt met de werkelijke grootte van de achterban?
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
10-02-2019 21:49
Er is niet meer dan dit denk ik. Als je het geklaag van "rechts" hoort over de MSM, dan zou je verwachten dat er toch allang een groot succesvol alternatief kanaal zou zijn. Maar al die rechtse nieuwskanalen blijven toch een beetje in de marge hangen. Wellicht dat het geschreeuw niet helemaal overeen komt met de werkelijke grootte van de achterban?

Rick Nieman presenteert nu een serie over Italië bij WNL. Dan hebben ze dus de kans om een interessante analyse te maken over de opkomst van anti-Europees rechts in Italië, maar ze tonen vooral flauwe interviews met kleurrijke figuren. Rick Nieman gebruikt ook nog eens tamelijk wat tenenkrommende verbale stoplappen en clichés. Het lijkt af en toe wel een gezellig reisprogramma van omroep MAX.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven