Coop overvallen

21-01-2019 10:38 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat erg toch weer. En van de dader ontbreekt elk spoor. 20 jaar. Vraag me af of er geen beelden van zijn. Overal hangen toch camera's?
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... li=BBoPJKK
Alle reacties Link kopieren
Je wil weer weten hoe de overvaller eruit ziet?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
wie zegt dat er geen beelden zijn? waarschijnlijk wel.

Laat de politie hun werk eerst doen, en niet direct alles openbaar zetten en video's het internet opgooien zodat "het publiek" voor rechter kunnen spelen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
21-01-2019 10:42
Je wil weer weten hoe de overvaller eruit ziet?
Ja, ik moet toch weten waar ik naar moet zoeken.
:bonk:
Kijk morgen Opsporing Verzocht. Kans lijkt mij groot dat ze er aandacht aan gaan besteden. Succes met zoeken.
Zat het reageren op nu nl dicht dat je hier heen komt?
Alle reacties Link kopieren
In supermarkten hangen camera's die bekijkt de politie,dan is het nog moeilijk om een dader te herkennen als deze gezichtsbedekking heeft.
Hoop dat de dader gauw gepakt wordt,en mensen in de omgeving iets gezien hebben of iets opvallends . Dat zijn ook vaak dingen waar de politie wat mee kan.
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
21-01-2019 10:43
Ja, ik moet toch weten waar ik naar moet zoeken.
Misschien moet je solliciteren bij de pliesie?
Wat een gemene reacties, juist fijn als er zoveel mogelijk mensen meezoeken naar dit soort misbaksels.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
21-01-2019 11:19
Wat een gemene reacties, juist fijn als er zoveel mogelijk mensen meezoeken naar dit soort misbaksels.

Hij wil helemaal niet meezoeken. Hij wil een Marokkanenbashtopic. Gelukkig lukt dat hem niet.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
21-01-2019 10:43
Ja, ik moet toch weten waar ik naar moet zoeken.
De wereld zou verloren zijn zonder jou :whistle:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf een keer overvallen door 2 Nederlandse pisvlekken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Eurus schreef:
21-01-2019 11:27
Hij wil helemaal niet meezoeken. Hij wil een Marokkanenbashtopic. Gelukkig lukt dat hem niet.
Zou het? Er is niet veel bekend over de dader, maar wat ze wel konden zien was blond haar.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
21-01-2019 12:14
Zou het? Er is niet veel bekend over de dader, maar wat ze wel konden zien was blond haar.

Gezien de posthistorie van deze man, ja op zeker.
Honey, you should see me in a crown
Ik vraag me af wat Sito in Kaatsheuvel moet zoeken....
Sito1970 :sherlock: dat verklaard een hoop
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
21-01-2019 10:43
Ja, ik moet toch weten waar ik naar moet zoeken.
Op zaterdag 19 januari 2019 is tegen sluitingstijd de COOP supermarkt op het Vlietplein in Ridderkerk overvallen.

De politie is op zoek naar de dader. Hierbij is 1 dader weggerend. Het gaat om een blanke jonge man, 1.70 lang, blond haar, donker blauwe jas, bivakmuts en heeft een Jumbo tas bij zich. Hij is weggerend richting Vissenbuurt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is de plaatselijke supermarkt recentelijk ook overvallen. Gelukkig zonder gewonden. 2 daders met gezichtsbedekking maar dankzij camerabeelden toch een paar weken later opgepakt. Blanke jochies trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoveel posts die nog even een huidskleur moeten vermelden? (blank of getint of whatever...)

Het is toch vreselijk dat deze dingen gebeuren! Ik hoop dat ze de dader zo snel mogelijk vinden en voor het gerecht slepen.
EsterInside schreef:
21-01-2019 12:51
Waarom zoveel posts die nog even een huidskleur moeten vermelden? (blank of getint of whatever...)
Omdat de huidskleur een kernmerk is waaraan je iemand zou kunnen herkennen?
Alle reacties Link kopieren
Selmanas schreef:
27-01-2019 20:10
Omdat de huidskleur een kernmerk is waaraan je iemand zou kunnen herkennen?

Met gezichtsbedekking is lengte en postuur relevanter. Huidskleur is een lastige parameter als je de verlichting ter plaatse niet kent. Hoogstens Afrikaans-zwart of Scandinavisch-blank kan je dan onderscheiden. Maar een Fransman of Algerijn is al een stuk lastiger te onderscheiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven