Ex Dutroux vrij of niet?

07-02-2019 13:09 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ex Dutroux vrij of niet? Zo heette het vorige topic maar dat is inmiddels gesloten omdat het te oud was. Daarom open ik dit topic overnieuw omdat ik las dat ze overnieuw voor de rechter moet verschijnen.


Michelle Martin opnieuw voor de rechter http://a.msn.com/01/nl-nl/BBTh5YF?ocid=se

Martin zag in 2001 af van een erfenis van haar moeder. Zo zorgde zij ervoor dat dat geld niet naar de slachtoffers kon gaan, maar wel naar haar eigen kinderen. Ze zou haar onvermogen zelf georganiseerd hebben, een misdrijf waarop in België tot twee jaar cel en een boete van 12.500 euro staat.

@(
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
'Dutroux is weer dol op Michelle Martin' https://www.ad.nl/buitenland/dutroux-is ... haring_web

Zij had nooit vervroegd vrij mogen komen. Opsluiten dat mens. En hij mag nooit meer vrij komen vind ik.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
07-02-2019 13:16
'Dutroux is weer dol op Michelle Martin' https://www.ad.nl/buitenland/dutroux-is ... haring_web

Zij had nooit vervroegd vrij mogen komen. Opsluiten dat mens. En hij mag nooit meer vrij komen vind ik.
Ik ben vooral verbaasd hoe zo'n walgelijk stuk vreten 20 vrienden kan hebben die hem opzoeken in de gevangenis.

En zij is net zo erg, opsluiten die hap en beiden nooit meer vrijlaten.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
07-02-2019 13:41
Ik ben vooral verbaasd hoe zo'n walgelijk stuk vreten 20 vrienden kan hebben die hem opzoeken in de gevangenis.

En zij is net zo erg, opsluiten die hap en beiden nooit meer vrijlaten.

Inderdaad daar ben ik ook zeer verbaasd over.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat verbaasd mij mij ook altijd. Hoe zo'n iemand nog vrienden kan hebben.
Say it like you mean it.
Aangezien ze al vrij is snap ik je titel niet.
Alle reacties Link kopieren
M.Martin zou pas vrijkomen in 2034 maar loopt al enkele jaren vrij rond. Ik snap die kloosterzusters echt niet.


Michelle Martin brengt erfenis onder in Belgisch klooster https://www.ad.nl/buitenland/michelle-m ... haring_web
....................

Martin werd in 2004 tot 30 jaar veroordeeld wegens medeplichtigheid aan de ontvoering en dood van vier meisjes. Zij kan vervroegd vrijkomen als de zusters haar opvangen. Haar advocaat bevestigt in een brief dat Martin nog niet tot betaling is overgegaan. Wel heeft ze tot nu toe 265 euro gespaard en stort ze elke maand 5 euro op een rekening voor de nabestaanden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
07-02-2019 13:46
Aangezien ze al vrij is snap ik je titel niet.

Inderdaad. Je hebt gelijk. Ik had het een andere naam kunnen geven of deel 2 moeten noemen, want het topic gaat verder over de zelfde misdadige vrouw.

ze was veroordeelt tot 2034. Voor mij is zij dan nog steeds niet vrij maar een loslopende gevangene die hopelijk weer word opgepakt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
07-02-2019 13:41
Ik ben vooral verbaasd hoe zo'n walgelijk stuk vreten 20 vrienden kan hebben die hem opzoeken in de gevangenis.

En zij is net zo erg, opsluiten die hap en beiden nooit meer vrijlaten.
1 vriend is al teveel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
07-02-2019 13:41
Ik ben vooral verbaasd hoe zo'n walgelijk stuk vreten 20 vrienden kan hebben die hem opzoeken in de gevangenis.
Dat snap ik ook niet. Weten dat iemand zoiets walgelijk heeft gedaan en dan toch vrienden willen blijven.

Ik heb niet eens 20 vrienden.

Je zal trouwens maar een kind zijn van dat stel. Lijkt mij ook vreselijk.

Eigenlijk vind ik dat de erfenis van hun oma of opa gewoon naar hen moet kunnen. Zij hebben ook niet gevraagd om zulke ouders.

En geld kan toch nooit het leed van de slachtoffers goed maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het boek over haar gelezen : "de vrouw die de honden eten gaf"
Ongelooflijk dat ze wist dat die kinderen daar zaten (toen Dutroux in de gevangenis zat) en ze niks deed. Ik las het boek om te kijken of ik na het lezen iets milder over haar zou denken; nee.
sugarmiss schreef:
07-02-2019 16:26
Dat snap ik ook niet. Weten dat iemand zoiets walgelijk heeft gedaan en dan toch vrienden willen blijven.

Ik heb niet eens 20 vrienden.

Je zal trouwens maar een kind zijn van dat stel. Lijkt mij ook vreselijk.

Eigenlijk vind ik dat de erfenis van hun oma of opa gewoon naar hen moet kunnen. Zij hebben ook niet gevraagd om zulke ouders.

En geld kan toch nooit het leed van de slachtoffers goed maken.
Ik geloof dat ze die erfenis met één of andere schimmige constructie inderdaad rechtstreeks naar haar kinderen heeft laten gaan.
Eva1977 schreef:
07-02-2019 17:10
Ik heb het boek over haar gelezen : "de vrouw die de honden eten gaf"
Ongelooflijk dat ze wist dat die kinderen daar zaten (toen Dutroux in de gevangenis zat) en ze niks deed. Ik las het boek om te kijken of ik na het lezen iets milder over haar zou denken; nee.
Ik heb het toevallig gisteren uitgelezen. Bizar.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me een heftig boek. Heeft ze dat zelf geschreven of iemand die het hele proces heeft gevolgd?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-02-2019 00:18
Dat lijkt me een heftig boek. Heeft ze dat zelf geschreven of iemand die het hele proces heeft gevolgd?
Heel heftig, niet zelf geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven