Pvv'er wordt Moslims

11-02-2019 00:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een vraagje...
Ik heb een topic gelezen over de Pvv'er wordt moslims.
Hoe vinden jullie het dat hij dom wordt genoemd? Maar iedereen is vrij waar hij in denkt, dit is toch geen domheid?

Partij Denk wordt er ook genoemd. Zoals we weten is dit een islamitische partij en er is paniek dat hij 1 van de grootste partijen zou kunnen zijn in Nederland? Waar zijn deze mensen bang voor? Dit snap ik niet. Waarom is Islam slecht in de ogen van sommige mensen?

Paar quotes van Wilders die ik ook wel in de reacties heb gezien in deze topic.
https://quotes.nl/auteur/geert-wilders.html

Mijn excuus alvast maar ik vind dit hilarisch. De islam wordt beschreven alsof het
een terroristische geloof is. Wilders probeert zelf een terrorisme te veroorzaken.
Maar dit lukt hem zeker niet want islamieten zijn geen terroristen. :)
Waarom reageer je niet in het al bestaande topic? ;)
Ik vind het best dom om te geloven in een sprookjeboek, helemaal als je al jarenlang overal verkondigt hoezeer je tegen dat geloof bent.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu precies je vraag?
Wat? Wat is Moslims worden? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Je bedoeld dat hei islams is geworden, tog?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, kon het niet laten....
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
wilders wie? Oohh,Die karikartuur van de overheid😂
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
We hebben in Nederland gelukkig de vrijheid in geloofsovertuiging. Dus als hij zonodig moslim wil worden moet ie vooral doen waar hij gelukkig van wordt.
Ik "geloof" niet. Hang geen religie aan, omdat ik in t hier en nu geloof, cq leef...en niet in t verleden.
Maar ik heb respect voor eenieder die wel "geloofd" zolang ze anders denkenden ook in hun waarde laten, en ze niets willen opleggen waar alleen de gelovigen gelukkig van worden.
123Lotje schreef:
11-02-2019 09:57
We hebben in Nederland gelukkig de vrijheid in geloofsovertuiging. Dus als hij zonodig moslim wil worden moet ie vooral doen waar hij gelukkig van wordt.
Ik "geloof" niet. Hang geen religie aan, omdat ik in t hier en nu geloof, cq leef...en niet in t verleden.
Maar ik heb respect voor eenieder die wel "geloofd" zolang ze anders denkenden ook in hun waarde laten, en ze niets willen opleggen waar alleen de gelovigen gelukkig van worden.
Ik zou het nog breder trekken :)
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
11-02-2019 10:21
Ik zou het nog breder trekken :)
Touché ;)
Alle reacties Link kopieren
PhoebeBananahammock schreef:
11-02-2019 00:27
Waarom reageer je niet in het al bestaande topic? ;)
Ik vind het hilarisch en onnodig om te reageren. Daarom heb ik zelf een topic geopend waarin ik de reacties van deze topic
en de topic zelf heb gedeeld. ;)
ingewikkeldd schreef:
11-02-2019 14:19
Ik vind het hilarisch en onnodig om te reageren. Daarom heb ik zelf een topic geopend waarin ik de reacties van deze topic
en de topic zelf heb gedeeld. ;)
Okee... Als dat is waar jij je vermaak uit haalt.. zeker doen dan maar :yes:
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
11-02-2019 16:46
Okee... Als dat is waar jij je vermaak uit haalt.. zeker doen dan maar :yes:
Bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven