Intertoys personeel bespuugd en uitgescholden

23-02-2019 18:37 167 berichten
Vandaag in het nieuws: een aantal vestigingen van Intertoys zijn vandaag eerder gesloten omdat t personeel werd uitgescholden en bespuugd. De reden: men kon door een storing/overbelasting/ddos-aanval (diverse bronnen melden diverse oorzaken van de problemen - maar doet dit er eigenlijk toe?) kadokaarten die men nog had liggen niet inwisselen.

Ligt het aan mij of gaan Nederlanders zich steeds hysterischer gedragen?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt niet aan jou.

En ik kan me best voorstellen dat het systeem wat ze gebruiken bij zo'n extreme belasting het niet trekt; het is daar nooit voor ontworpen.
anoniem_360188 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 18:42
76.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ja verschrikkelijk bericht. altijd weer die mensen die op het laatste moment bonnen willen inleveren. ga dan eerder. ik heb ze vorige week gelijk ingeleverd toen ik het hoorde. het personeel kan er niks aan doen!
Don't cry, buy a bag and move on.
De mensheid gaat net zo hard naar de klote als dat hij de natuur naar de klote helpt.
Alle reacties Link kopieren
Hysterisch en onbeschoft als je het personeel uitscheldt of bespuugd, alsof zij iets kunnen doen aan het faillissement, zij zijn ook gedupeerd. Ik vind het walgelijk
Wow! Dit is wel heel erg! Personeel staat in principe op straat maar moet nog wel werken zonder dat men zeker weet of men wel betaald krijgt. Dan wordt je nog mishandeld door klanten ook om een paar stomme cadeaukaarten die niet ingeleverd kunnen worden omdat een of andere idioot een DDoss besteld heeft op het darkweb.

Als al die mensen nou eens sneller die cadeaukaarten inwisselen en niet jaren wachten dan waren ze wellicht niet failliet.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 18:46
0.34% gewijzigd
Wat een ongelooflijk treurig gedrag toch weer.
En nee, het ligt niet aan jou, TO.
daenerys79 schreef:
23-02-2019 18:40
ja verschrikkelijk bericht. altijd weer die mensen die op het laatste moment bonnen willen inleveren. ga dan eerder. ik heb ze vorige week gelijk ingeleverd toen ik het hoorde. het personeel kan er niks aan doen!

Er is vanaf het eerste nieuws echt best veel gedoe met het gebruiken van die bonnen en storingen af en aan overal. Dus dat lukte dus niet overal echt lekekr.
En mensen werken ook enz.

En het is gewoon heel raar dat er vanaf het moment dat eerste berichten over uitstel van betaling in het nieuwd waren er problemen waren overal met het inleveren van de bonnen. Rest van betaalsysteem werkte toen wel alleen bij de bonnen was er dan storing. :roll:

En nee daar kunnen die arme jongeren/mensen die hun baan zien verdwijnen in de winkels zelf niks aan doen. Tenminste niet het winkelpersoneel zelf. Die daar gewoon normaal tegen.
Dat is gewoon achterlijk gedrag.

Maar ik snap wel dat mensen niks geloven van die storingen en geirriteerd zijn. Maar schelden en bespugen? Koekoek.
Moslims nemen het land over. Vliegvakanties en vleeseten worden verboden. Energie wordt onbetaalbaar. Jesse Klaver. Rob Jetten. Klimaatpaus Ed Nijpels die de Noordzee volplempt met nutteloze windmolens. Je huis moet van het gas af terwijl je kinderen altijd een half uur douchen. Ooit is de maat vol. En bij sommige mensen was dat punt helaas bereikt toen de Intertoys de kadobonnen niet wilde innemen.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
23-02-2019 18:45
Als al die mensen nou eens sneller die cadeaukaarten inwisselen en niet jaren wachten dan waren ze wellicht niet failliet.
Je weet dat de winkel geld krijgt op t moment dat de cadeaubon wordt afgerekend hè? Cadeaubonnen eerder inwisselen had een faillisement niet tegen kunnen houden hoor :proud:

OT; echt in en in triest, alsof t personeel iets kan doen aan storing en drukte. Maarja bespugen is wel iets wat we meer en meer gaan zien natuurlijk, van een bepaald volkje afkomstig meestal.

Wij hebben vorig weekend de cadeaubonnen al ingeleverd. Je snapt toch zelf ook wel dat t druk wordt op zo’n laatste dag.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Zou me niks verbazen als iemand binnen het management van Intertoys die aanval besteld heeft. Zou wel lekker uitkomen als niet al die kaarten ingewisseld worden..

Heb vooral medelijden met die werknemers. Je bedrijf gaat failliet, je verliest je baan en dan krijg je ook nog zo’n dag voor je kiezen.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Walgelijk gedrag. Hysterisch egoïsme. Elkaar het licht in de ogen niet eens meer gunnen. Alsof het personeel er wat aan kan doen. De maatschappij wordt steeds mondiger en egoïstischer. Je ziet dat overal. Op de weg, in de winkel en soms zelfs bij je eigen buren.
In mijn beleving het gevolg van bijna 18 miljoen mensen op een postzegel laten wonen, dat gaat gewoon verkeerd.
Gewoon terug tuffen.
TsumTsum schreef:
23-02-2019 18:45
Wow! Dit is wel heel erg! Personeel staat in principe op straat maar moet nog wel werken zonder dat men zeker weet of men wel betaald krijgt. Dan wordt je nog mishandeld door klanten ook om een paar stomme cadeaukaarten die niet ingeleverd kunnen worden omdat een of andere idioot een DDoss besteld heeft op het darkweb.

Als al die mensen nou eens sneller die cadeaukaarten inwisselen en niet jaren wachten dan waren ze wellicht niet failliet.
Eh nee.

Juist als ze die bonnen niet inleveren is het beter voor de winkel he? Wel geld en geen spullen die moeten ruilen voor die bonnen waar het geld al voor binnen is.
Viezerds.
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
23-02-2019 18:53
Zou me niks verbazen als iemand binnen het management van Intertoys die aanval besteld heeft. Zou wel lekker uitkomen als niet al die kaarten ingewisseld worden..

Heb vooral medelijden met die werknemers. Je bedrijf gaat failliet, je verliest je baan en dan krijg je ook nog zo’n dag voor je kiezen.
Serieus, waarom zou iemand dat doen?
Dat dat überhaupt in je op komt.
A so ciaal

Tig jaar die kaarten laten verstoffen en nu op hoge poten inleveren.
Walgelijk gedrag, maar ik weet niet hoe ik zou reageren. Ik zou niemand bespugen, uitschelden ed maar een beetje zelfkennis gebiedt mij te zeggen dat ik echt ronduit geïrriteerd zou zijn.

Maar ik zou een cadeaukaart niet zo lang laten liggen. Zeker niet na de berichten afgelopen week. Ik begrijp ook niet dat er nog Bart Smit bonnen zijn...

Het had mij niet overkomen daar ik ze eerder zou inleveren maar ik weet van mijzelf dat ik wel eens geïrriteerd reageer :|
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
23-02-2019 18:58
Serieus, waarom zou iemand dat doen?
Dat dat überhaupt in je op komt.

Wat een optimistische levensinstelling :)
bumbly schreef:
23-02-2019 18:53
Zou me niks verbazen als iemand binnen het management van Intertoys die aanval besteld heeft. Zou wel lekker uitkomen als niet al die kaarten ingewisseld worden..

Heb vooral medelijden met die werknemers. Je bedrijf gaat failliet, je verliest je baan en dan krijg je ook nog zo’n dag voor je kiezen.
En toch was dit ook mijn idee. Het is wel heel toevallig natuurlijk.
Het komt erop neer dat een winkelketen miljoenen euro’s probeert af te pakken van haar klanten, maar dat we dit uit het oogpunt van beschaving en zelfbeheersing met gepaste gelatenheid en beleefdheid moeten ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-02-2019 18:59
A so ciaal

Tig jaar die kaarten laten verstoffen en nu op hoge poten inleveren.
Dit ja.
En dan mensen gaan lopen bedreigen en bespugen omdat je misschien weleens tien euro misloopt :facepalm:
Bespottelijk.
bumbly schreef:
23-02-2019 18:53
Zou me niks verbazen als iemand binnen het management van Intertoys die aanval besteld heeft. Zou wel lekker uitkomen als niet al die kaarten ingewisseld worden..
Haha complotdenkertje.
Alle reacties Link kopieren
Dit schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Ik was een paar maanden terug bij een vestiging van burger king die net open was dus extra druk. Een man was zo boos geworden dat hij 15 minuten moest wachten dat hij een milkshake op de manager gooide en daarna het kassameisje aanviel. Belachelijk gedrag.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
23-02-2019 19:02
Het komt erop neer dat een winkelketen miljoenen euro’s probeert af te pakken van haar klanten, maar dat we dit uit het oogpunt van beschaving en zelfbeheersing met gepaste gelatenheid en beleefdheid moeten ondergaan.
dus dan moeten we ons maar af reageren op de winkelmedewerkers?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven