Rapport Robert Mueller klaar

23-03-2019 10:27 12 berichten
WASHINGTON - Robert Mueller heeft zijn Rusland-onderzoek ingeleverd bij de minister van Justitie. Dat betekent dat het onderzoek van de speciaal aanklager officieel is afgerond. Het is nu aan minister Bill Barr om te bepalen welke onderdelen wanneer vrij kunnen worden gegeven.

Een paar mensen hebben het rapport nog maar gezien. Volgens een ambtenaar is het rapport „uitgebreid.” Maar wat er in staat, en hoe president Trump er precies vanaf komt, is nog onbekend.

Verder lezen:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3337693 ... ller-klaar

———
Het ziet er niet goed uit voor de democraten en de mainstream media die al 2 jaar lang schreeuwen dat er onomstotelijk bewijs is van “collusion”.
Volgens wat ik gelezen en gezien heb de afgelopen 24u, is de kans klein dat er voldoende bewijs is om Trump aan te klagen.
Dat verbaasd mij niet aangezien Michael Cohen ook al gezegd had tijden zijn hearings dat Trump niets te maken had met russen.
Er volgen in ieder geval geen aanklachten meer vanuit Mueller. Het is afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Het hele onderzoek was opgezet als verzekering tegen een Republikeinse zege, met dat valse rapport dat op een rare manier binnen de FBI werd gefrommeld.

Mij verbaast het niets dat het zo eindigt.
er is nog helemaal niks bekend
S-Meds schreef:
23-03-2019 11:28
er is nog helemaal niks bekend
Het is bekend dat er aan de hand van het rapport geen aanklachten door Mueller zullen volgen.
Kukita-Del-Barrio schreef:
23-03-2019 11:45
Het is bekend dat er aan de hand van het rapport geen aanklachten door Mueller zullen volgen.
o jammer
S-Meds schreef:
23-03-2019 12:15
o jammer
Waarom eigenlijk jammer? Als nu blijkt dat Trump niets verkeerds gedaan heeft is dat toch juist goed? Dan had ie toch al die tijd al gelijk dat het een ‘heksenjacht van de fake news media’ was (en de democraten natuurlijk). Best shocking eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Heel schokkend. Obama en Clinton hebben hun macht misbruikt om de FBI voor het karretje te spannen.

Er was ook helemaal geen reden om aan te nemen dat Rusland enige relevante invloed op Trump of de verkiezingen had.

Het afluisterschandaal is echt 10x zo groot als onder Nixon. Bizar verhaal hoe de FBI een politiek moordwapen werd.

Ik verwacht dat dit nog een lang staartje gaat krijgen, maar dan de andere kant op. Trump zal getergd zijn en nu dezelfde tactieken loslaten op de Democraten. En dan blijkt dat iedereen wel eens iets verkeerd heeft gedaan, bij zijn belastingaangifte of gelogen over een affaire. Ben echt benieuwd wie er nog de cel ingaan de komende jaren.
Het is officieel. No collusion!
Nothing burger
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-03-2019 21:05
Het is officieel. No collusion!
Nothing burger
Bizar.

Dan heeft Trump al die jaren toch gelijk gehad en is ie onterecht zwart gemaakt door zo’n beetje alle media daar in de USA. Dit gaat nog wel een staartje krijgen. En de kans op nog eens 4 jaar Trump is stukken groter geworden. De democraten en media als CNN graven zo hun eigen graf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of media / democraten nu hun excuus maken voor al het fakenews dat ze rondgestrooid hebben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-03-2019 21:05
Het is officieel. No collusion!
Nothing burger
Aldus de samenvatting die door Trump's minister is gepresenteerd.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
25-03-2019 21:39
Ik vraag me af of media / democraten nu hun excuus maken voor al het fakenews dat ze rondgestrooid hebben.
Het is dezelfde media die dit nu naar buiten brengt. Dan ga je dit toch ook niet geloven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven