Wat stemmen er veel mensen voor GL, ik vind het schokkend.

23-03-2019 16:36 98 berichten
Ook in mijn tijdlijn zie ik er behoorlijk wat voorbij komen. Ook mensen die ik hoog heb zitten. Wat heeft die Jesse Klaver wat ik niet zie? Want hoe ik hem en zijn partij ook aanvlieg, ik vind het echt een vreselijk mannetje.

Met een knipoog naar het topic van isabellarosa-
Alle reacties Link kopieren
GroenLinks gestemd :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ja erg hè

Net als de SP :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad, wat een niveau!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat mensen überhaupt nog stemmen en zo meegaan in dit corrupte systeem.
:rofl:
:rofl:
Hee, heeft Klaver ook van die bizarre praatjes over vrouwen en hun nee?

Dat wist ik niet. Vreselijk hoor. :roll:


Wat een sneu topic. En dan heb ik niet eens GL gestemd.
Alle reacties Link kopieren
:HA:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral zo schokkend hoe hard er wordt geoordeeld over de keuze van mensen. Echt erg vind ik dat.

Zo zie je maar, die hokjes waar je zonder pottenkijkers en anoniem je stem uit kunt brengen zijn zelfs in ons vrije en 'tolerante' land geen overbodige luxe.
Alle reacties Link kopieren
Vaucluse schreef:
23-03-2019 16:46
Ik vind het vooral zo schokkend hoe hard er wordt geoordeeld over de keuze van mensen. Echt erg vind ik dat.

Zo zie je maar, die hokjes waar je zonder pottenkijkers en anoniem je stem uit kunt brengen zijn zelfs in ons vrije en 'tolerante' land geen overbodige luxe.
Dat gaat idd nergens over ik meng me daarom ook niet in die topics maar deze titel vond ik grappig omdat ik die andere de hele week al zag staan :-D
byrma wijzigde dit bericht op 23-03-2019 16:52
Reden: verkeerde smiley
0.81% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
:high5: hahahaha leuk ivm dat andere topic inderdaad! :lol:
Het zijn vooral van die naïeve kippetjes volgens mij, blonde studentes van een jaar of 20. Ik vind het wel leuk, jongeren met idealen. Persoonlijk vond ik GL geschikter toen Halsema er nog aan het roer stond, wat meer realiteitszin.
.
Anoniem24072022141314 wijzigde dit bericht op 31-03-2019 07:03
97.62% gewijzigd
Het zou wel grappig zijn als Jesse Klaver een overwinningsspeech houdt over de parkiet van Odysseus.
Alle reacties Link kopieren
Nog erger: ik stond voor GroenLinks op een kandidatenlijst. :D
Overigens heeft mijn lidmaatschap niks met Jesse te maken. Ik ben al 20 jaar lid van de partij. Gelukkig woon ik een in stad waar GroenLinks de grootste partij is.
Je kunt Jesse Klaver geen leuk mens vinden. Maar dat is echt niet te vergelijken met Thierry Baudet met zijn zieke teksten over vrouwen. :@
Alle reacties Link kopieren
De eerste partij waar ik op stemde toen ik de stemgerechtigde leeftijd had bereikt was zo'n heel erg linkse kleinere partij inderdaad.

Je hebt dan nog geen geld en wil dat de maatschappij voor alles betaalt. Je hebt dan nog geen macht en hoopt op de macht van de massa. Het was de enige manier om degenen die meer verdienden dan jij wat geld te ontfutselen.

Maar naarmate je ouder wordt ga jijzelf dan tot de groepen behoren die geplukt moeten worden volgens linkse visie dus dat is dan het einde van je ideaal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
MinkeDeWit schreef:
23-03-2019 17:07
Het zijn vooral van die naïeve kippetjes volgens mij, blonde studentes van een jaar of 20. Ik vind het wel leuk, jongeren met idealen. Persoonlijk vond ik GL geschikter toen Halsema er nog aan het roer stond, wat meer realiteitszin.
Ik heb tijdens de klimaat Mars tussen een hele grote groep Groen linksers gestaan, en die blonde kippetjes zag ik eigenlijk helemaal niet.

Ik ben zelf overigens geen groen links stemmer. Ik stond daar voor met een familielid die lid is van de partij. Maar ik ben wel zo'n links klimaat gekkie :-D
Het gaat mij niet om de persoon die er staat, maar om hun ideeën en om het partijprogramma. Ik heb zowel geen GL als FvD gestemd, maar als ik tussen die twee zou moeten kiezen dan werd het GL.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
23-03-2019 17:19
Het zou wel grappig zijn als Jesse Klaver een overwinningsspeech houdt over de parkiet van Odysseus.
Hebben Obama of Trudeau dat ooit gedaan anders moeten Jesse en Wijnand RaRa Duyvendak ook nog zelf aan de bak om een speech te schrijven :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ikzegookwat schreef:
23-03-2019 17:28
Het gaat mij niet om de persoon die er staat, maar om hun ideeën en om het partijprogramma. Ik heb zowel geen GL als FvD gestemd, maar als ik tussen die twee zou moeten kiezen dan werd het GL.
Gelukkig maar dat er meer keuzes zijn,ieder zijn ding.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ik heb veel energiezuinige zaken gedaan aan mijn huis,ik rijd een energiezuinige gasauto, scheid al het afval,doe aan hergebruik etc. Maar ik ben geen klimaatgekkie, ik doe het voor mijn portemonnee :-D
Parelsnoer schreef:
23-03-2019 17:17
Alles beter dan fvd of pvv. Het valt mij op dat die fvd-stemmerts totaal niet origineel zijn. ;) Maar dat is ze gegund. Mooi compliment wel @isabellarosa.

Nee hoor, ik heb geen FvD of PVV gestemd. Maar ik kan mij wel hogelijk verbazen over het gebrek aan strategisch inzicht bij een deel van hun tegenstanders. Hoe meer je hun kiezers wegzet als dom, of als nazis in spe, hoe meer zij zich zullen verharden in hun keuze.

Maar goed het maakt wel lekker onderscheidend natuurlijk, weinig werkt beter dan een vijandbeeld om je tegen af te zetten.

Het werkte uitstekend voor Pechtold en Geert, wellicht ook voor Klaver en Baudet. Ze zijn veel meer met elkaar verbonden dan het lijkt.
Owlette schreef:
23-03-2019 17:27
Ik heb tijdens de klimaat Mars tussen een hele grote groep Groen linksers gestaan, en die blonde kippetjes zag ik eigenlijk helemaal niet.

Ik ben zelf overigens geen groen links stemmer. Ik stond daar voor met een familielid die lid is van de partij. Maar ik ben wel zo'n links klimaat gekkie :-D
Mijn eigen blonde kuikentje is met Jesse op de foto geweest, net als nog een hele club andere vrouwelijke studenten. Ook op de verkiezingsavond stonden er aardig wat jonge vrouwen in de zaal, tegenover een handjevol bij Baudet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven