Hotelboycot

31-03-2019 16:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat Elton de boycot steunt die George Clooney heeft uitgeroepen. Hum welke boycot heeft George uitgeroepen vroeg ik me af.

Ik laat nu bij deze weten dat ik het eens ben met Elton John en met de boycot die George Clooney heeft uitgeroepen voor hotels die eigendom zijn van de sultan van Brunei vanwege de volledige invoering van de islamitische sharia-wetten.

Ik vraag me af of er werkelijk mensen zijn die de invoering van die sharia-wetten goed vinden.


Elton John steunt Clooney in hotelboycot http://a.msn.com/07/nl-nl/BBVrqYG?ocid=se
......
Clooney riep op de luxehotels die eigendom zijn van de Brunei Investment Company en van de sultan niet meer te gebruiken. Daaronder vallen het Dorchesterhotel in Londen en het Beverly Hillshotel in Los Angeles.
.....
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je nog in een auto rijd, slaan dit soort boycots van hotels die je toch niet kunt betalen, helemaal nergens op!


In bijna alle landen waar de olie voor jouw benzine vandaan komt, gelden precies dezelfde regels.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meeste gewone mensen met een gewoon modaal inkomen toch al nooit in dat soort hotels verblijf hebben, dus tja... En ik vraag me af waarom alleen dan die luxehotels geboycot moeten worden, wees dan consequent en onderzoek álle producten waar die mensen hun belang in hebben en roep dan op tot een algemene boycot van ál die producten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Zolang je als klant gewoon een westerse service krijgt en niet gediscrimineerd wordt als vrouw, zou ik geen reden zien voor een boycot, buiten dat ik genoemde hotels toch niet kan betalen.
missie_m schreef:
31-03-2019 16:48


Ik laat nu bij deze weten dat ik het eens ben met Elton John en met de boycot die George Clooney heeft uitgeroepen voor hotels die eigendom zijn van de sultan van Brunei vanwege de volledige invoering van de islamitische sharia-wetten.

Ik liep me net af te vragen: wat zou missie m daar nou van vinden?
redbulletje schreef:
31-03-2019 17:09
Zolang je als klant gewoon een westerse service krijgt en niet gediscrimineerd wordt als vrouw, zou ik geen reden zien voor een boycot, buiten dat ik genoemde hotels toch niet kan betalen.
Ik boycot een heleboel hotels om die laatste reden
Ik beloof plechtig niet in die hotels te logeren :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het plebs slaapt gewoon in een mercure hotel hoor
Alle reacties Link kopieren
Op zich een goed signaal, maar de meeste mensen kunnen dat soort hotels toch niet betalen.
En ik denk dat ze zich hier ook niets van aantrekken.
The Dorchester, nachtje in mei € 636,- excl ontbijt van € 44,- pp :-?
Ik doe mee met de boycot :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
31-03-2019 19:03
The Dorchester, nachtje in mei € 636,- excl ontbijt van € 44,- pp :-?
Ik doe mee met de boycot :biggrin:
44 euro voor een ontbijtje :rofl:
Alle reacties Link kopieren
George en Elton hebben een andere 'kennissenkring' dan ik. Daarom is het goed dat George Clooney en Elton John de boycot uitspreken.

Afbeelding

Afbeelding
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik boycot Roompot vakantieparken, na de slechte ervaringen in het Moezelgebied.

Telt dat ook?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
06-04-2019 10:29
Ik boycot Roompot vakantieparken, na de slechte ervaringen in het Moezelgebied.

Telt dat ook?

Worden daar dan mensenrechten geschonden?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat Brunei in een brief aan de VN laat weten dat de doodstraf voor homo's en overspel 'preventief' is. De nieuwe wet is om op te voeden, af te schrikken, en te rehabiliteren in plaats van te straffen.


:facepalm: O_O
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven