Islamitisch raadslid wil halalstrand

19-04-2019 22:48 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Partij van de Eenheid-raadslid Arnoud van Doorn wil bij Den Haag een halalstrand.
Want, moslims voelen zich onprettig bij schaars geklede, lelijke mensen.

Goed idee, een strand voor moslims waar anderen niet mogen komen?

https://www.ad.nl/den-haag/islamitisch- ... ac5b7ad49/
Alle reacties Link kopieren
En als die schaars geklede mensen niet lelijk zijn is er geen bezwaar?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
wat vreemd is dat het natuurlijk alleen de vrouwen zijn die dan volledig gekleed moeten zijn. Want de moslimmannen lopen gewoon net zoals de andere mannen gewoon in zwembroek. De vrouwen moeten dus tegen dezelfde schaars geklede, lelijke mensen aankijken als op het gewone strand.....
Alle reacties Link kopieren
Prima. Zolang moslims dan niet op alle andere stranden mogen komen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier om de compleet debiele ex-PVV’er wordt moslim Arnoud van Doorn. Niet serieus te nemen dus. Geen discussie waardig
Alle reacties Link kopieren
Prima, die pinguïns dan ook niet op ons strand
willem1959 schreef:
19-04-2019 22:48
[...]
Dat staat er helemaal niet.

Tweede zin: Niet alleen moslims, maar ook vele andere inwoners voelen zich onprettig bij het aanzien van zeer schaars geklede en niet zelden onesthetisch vormgegeven strandgangers.

Lezen Willem.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-04-2019 00:06
Reden: OP verwijderd, quoten van de OP is niet toegestaan.
37.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In Nederland is iedereen gelijk. Kleur, geloof, leeftijd, cultuur, afkomst, opleiding en uiterlijk. Iemand niet willen zien omdat hij of zij lelijk word genoemd of niet de juiste kleding draagt is discriminatie.

Als westerlingen de woorden van Arnoud zouden omdraaien, dan zou hij de racismekaart trekken.

Nederland heeft geen halalstranden. Jammer dat moslims nu moeten uitwijken naar islamitische landen met halalstranden.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Best hoor. Naaktstranden, halalstranden... als dat nodig is om prettig naar het strand te kunnen mogen ze dat van mij prima invoeren. Kan me daar nou niet druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen ze beter terug gaan naar het land van herkomst.
Hier is het normaal om in gering textiel naar het strand te gaan.
Aanpassen dus of thuisblijven.
Ikzelf zou nog liever bloot gaan.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 19-04-2019 23:10
1.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, prima.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
19-04-2019 23:08
Misschien kunnen ze beter terug gaan naar het land van herkomst.
Hier is het normaal om in gering textiel naar het strand te gaan.
Aanpassen dus of thuisblijven.
Ikzelf zou nog liever bloot gaan.
Arnoud van Doorn is Nederlander dus hij is al in land van herkomst.
kindrebel schreef:
19-04-2019 22:57
onesthetisch vormgegeven strandgangers.
:HA:

Doe mij maar zo'n strand en zwembad graag. Ik ben voor meer lichaamsbedekking in zo'n omgeving, maar dan ook voor alle onesthetisch vormgegeven mannen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
19-04-2019 23:13
Arnoud van Doorn is Nederlander dus hij is al in land van herkomst.
Dan moet hij zich aanpassen.
Het is toch idioot dat Nederlanders zich moeten aanpassen aan de allochtonen!
Dat halalstrand vind ik prima , maar niet bij mij in de buurt.
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2019 23:13
:HA:

Doe mij maar zo'n strand en zwembad graag. Ik ben voor meer lichaamsbedekking in zo'n omgeving, maar dan ook voor alle onesthetisch vormgegeven mannen natuurlijk.
Ja. Mooi hè? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Die van Doorn is een grote gek, geen aandacht geven
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2019 23:13
:HA:

Doe mij maar zo'n strand en zwembad graag. Ik ben voor meer lichaamsbedekking in zo'n omgeving, maar dan ook voor alle onesthetisch vormgegeven mannen natuurlijk.
Inderdaad :)
Alle reacties Link kopieren
Goed idee! Alle moslims lekker naar een eigen strand, eigen school, eigen stad, eigen wijk en eigen noem het allemaal maar op.
Al die dingen bestaan overigens al lang, op een paar uur vliegen.
Ik zou zeggen geef iedereen die daar behoefte aan heeft, een gratis vliegticket!
Een echte win-win!
Wat mij betreft mogen alle uitkeringen gewoon gezellig mee, want dat schijnt veel mensen nogal tegen te houden.
jo12345 wijzigde dit bericht op 19-04-2019 23:50
29.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SinRostro schreef:
19-04-2019 23:04
Best hoor. Naaktstranden, halalstranden... als dat nodig is om prettig naar het strand te kunnen mogen ze dat van mij prima invoeren. Kan me daar nou niet druk om maken.

Klopt, ik ga niet naar een naaktstrand, maar mensen in bikini of badpak zijn niet naakt.
Als westerlingen zouden zeggen dat ze geen burkini's en geen moslims op het strand zouden willen zien omdat ze dat prettiger zouden vinden, dan was dat discriminatie. Waarom zou het dan nu wat anders zijn als een moslim dat over westerlingen zegt?

Wat is het volgende? Aparte scholen en aparte winkels waar men geen westerlingen willen zien? Een gele button op je jurk zodat je als westerse herkenbaar bent?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
SinRostro schreef:
19-04-2019 23:04
Best hoor. Naaktstranden, halalstranden... als dat nodig is om prettig naar het strand te kunnen mogen ze dat van mij prima invoeren. Kan me daar nou niet druk om maken.
Heel treffend .... . Klinkt als de kikker die niet merkt dat ie levend gekookt wordt omdat de temperatuur langzaam oploopt naar het kookpunt en dan is het te laat. Steeds een stapje verder ....
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
19-04-2019 23:32
Goed idee! Alle moslims lekker naar een eigen strand, eigen school, eigen stad, eigen wijk en eigen noem het allemaal maar op.
Al die dingen bestaan overigens al lang, op een paar uur vliegen.
Ik zou zeggen geef ze allemaal een gratis ticket!

Dit idd, wel zo handig.
Zand genoeg ... Waarom niet dus?

Ze mogen het wat mij betreft zelfs nog opdelen in een mannen- en een vrouwendeel als ze dat graag willen.
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
19-04-2019 23:41
Heel treffend .... . Klinkt als de kikker die niet merkt dat ie levend gekookt wordt omdat de temperatuur langzaam oploopt naar het kookpunt en dan is het te laat. Steeds een stapje verder ....
Uhuh. Want wat gaat er precies gebeuren als hiermee ingestemd wordt? Te laat voor wat? Bang dat de vrouwen in burkini het te heet krijgen? Ik vind t gewoon aanstelleritis om je zo druk te maken om futiliteiten. Leven en laten leven.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
19-04-2019 23:14
Dan moet hij zich aanpassen.
Het is toch idioot dat Nederlanders zich moeten aanpassen aan de allochtonen!
Dat halalstrand vind ik prima , maar niet bij mij in de buurt.
Uh. Je hoeft je dus niet aan te passen aan allochtonen, het gaat om Nederlanders.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-04-2019 23:33
Klopt, ik ga niet naar een naaktstrand, maar mensen in bikini of badpak zijn niet naakt.
Als westerlingen zouden zeggen dat ze geen burkini's en geen moslims op het strand zouden willen zien omdat ze dat prettiger zouden vinden, dan was dat discriminatie. Waarom zou het dan nu wat anders zijn als een moslim dat over westerlingen zegt?

Wat is het volgende? Aparte scholen en aparte winkels waar men geen westerlingen willen zien? Een gele button op je jurk zodat je als westerse herkenbaar bent?
Alsof men dat niet al zegt. Kom nou.
Wat ik me nu dus ineens afvraag: zijn naaktstranden ooit bedacht voor de ‘naaktlopers’? Zodat ze niet tussen de geklede mensen hoefden te lopen of is t bedacht om de mensen die badkleding prefereren niet ‘onnodig’ te confronteren met al dat naakt? :moon: want dan is een extra gradatie toch zo gek nog niet. Kan je zelf kiezen hoeveel bloot je wilt zien. Net als dat je gewoon naar de halal slager mag als je wilt. Je krijgt er gewoon wat extra keuzes bij. Fantastisch toch? :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven