Julie (23) in België vermist. Gevreesd wordt voor het ergst

05-05-2019 23:55 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://m.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/ ... ~a0ec99bf/

Kreeg er nare rillingen van. Doet me erg denken aan het verhaal van Anne Faber. Erg triest :(
Die buurt stikt van 't water en de dokken, dus ik ben benieuwd of ze daar ooit iets gaan vinden.

Ik vrees helaas het ergste.
Alle reacties Link kopieren
Je was me net voor.
Vreselijk!! Ben bang dat ze niet meer leeft. Je ergste nachtmerrie!
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben er al een moordonderzoek van gemaakt, dus hoogstwaarschijnlijk leeft ze niet meer. Ze hebben voor nu de zoektocht gestaakt tot morgen. Hoe vreselijk moet de avond en nacht zijn voor haar familie, vriend en vrienden. Echt vreselijk :(
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk :( .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wat erg weer, dit lijkt helemaal mis.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk... Ik denk ook niet dat dit goed afloopt :(
Alle reacties Link kopieren
Deed mij ook gelijk denken aan Anne Faber...
Met bloed besmeurde kleding gevonden.. nee ik vermoed helaas ook dat dit niet goed afloopt. Vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Beelden van belangrijke getuige verspreid, hopelijk kan die iets betekenen. Om 18.30 fietsen als het licht is, maar veilig ben je dus duidelijk nooit. Afschuwelijk, kan me zelf in haar herkennen, ben het echt aan het opvolgen. Om 18.30 vertrok ze met de fiets voor een route van een half uur. Om 23.30 werd haar gsm uitgeschakeld. Heeft dus nog lang geduurd, ofwel merkte de dader het achteraf pas op.

Kleding werd gevonden op haar route, onder een brug. Ik las eerder al dat er onder die viaducten zelfs smiddags gespuis zit, brr :(

Op foto van rode tent zie je ook dat die plek van de kleding echt afgelegen is van de weg. Heb het daar al nooit op om alleen te fietsen. :(

Het zou haar jas zijn die gevonden is. Echt gelijk bij Anne...
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
06-05-2019 00:00
Die buurt stikt van 't water en de dokken, dus ik ben benieuwd of ze daar ooit iets gaan vinden.

Ik vrees helaas het ergste.
Ja ik woon daar in de buurt. Vind het s' avonds ook niet fijn daar. Mijn kinderen mogen daar nóóit komen, never, jamais. Overdag en in de avond hangen daar veel gure gasten rond (verslaafden, dronken gasten bij metrostation Schijnpoort/Sportpaleis die daar elke dag samenkomen).
Een lange tijd geleden zijn daar ook twee kinderen, een broer en een zus, ontvoerd en vermoord. Later vonden ze de kleren van het broertje terug in het water. Het lichaam van het broertje is nooit meer terug gevonden.
Ideaal gebied voor moorden jammergenoeg:

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/kim- ... ~a70b92dd/

Kim en Ken verdwenen 25 jaar geleden, maar nog steeds is hun lot één groot vraagteken
Het is vandaag precies 25 jaar geleden dat een van de meest mysterieuze moord- en verdwijningszaken van ons land van start ging. Op 4 januari 1994 verdwenen Kim (10) en Ken (8) Heyrman in Antwerpen. Het lichaam van Kim werd ruim een maand later teruggevonden in het Asiadok in de haven, Ken blijft tot op vandaag spoorloos. Moeder Tinny Mast en een aantal sympathisanten houden vanavond - net zoals elk jaar - een herdenkingsmoment aan het monument bij het Asiadok.

kg 4 januari 2019 19u57 Bron: Belga
Kim en Ken verlieten op de avond van hun verdwijning hun woonplaats in de Kerkstraat in Borgerhout om bij vriendjes te gaan spelen. Ze worden het laatst gezien bij het verlaten van de tram aan de Schijnpoortweg.
Wat er vervolgens met de kinderen is gebeurd, blijft één groot vraagteken. Het lichaam van Kim werd op 11 februari teruggevonden in het Asiadok, onderzoek wees uit dat het meisje misbruikt werd. Ken werd nooit teruggevonden en ook de dader blijft onbekend. Ken is uiteindelijk in 2014 doodverklaard door de burgerlijke rechtbank van Antwerpen.
hanaa wijzigde dit bericht op 06-05-2019 08:56
60.76% gewijzigd
Oh wat erg zeg :|
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk...
Wat afschuwelijk.. Doet me ook gelijk denken aan Anne Faber..
Verschrikkelijk :( Hopelijk is er snel duidelijkheid. Die onzekerheid lijkt mij voor de naasten echt een marteling.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk en op klaar lichte dag. Arme ouders en nabestaanden, justitie gaat naar aanleiding van de sporen op gevonden kleding al uit van moord.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk :'(
Ik hoop dat ze haar vinden. Zeer triest.
Wat vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook meteen aan Anne Faber denken. En als ik de foto zie aan Estavana Polman. Maar wat afschuwelijk voor iedereen die haar kent en haar moet missen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Wat een gruwelijk bericht, arme ouders en familie... Ik hoop dat ze niet te lang in de onzekerheid hoeven te zitten.
Kwam hier op het lokale nieuws dat het een moordonderzoek is en dat zullen ze niet zomaar doen na 1 nachtje vermist, er zullen sporen zijn. Wat erg. Fietsen in het havengebied waar allerlei gespuis rond hangt is ook niet veilig, zeker niet in je uppie als meisje. Jammer dat ze niet met de auto was gegaan.
Hanaa schreef:
06-05-2019 07:52
Ja ik woon daar in de buurt. Vind het s' avonds ook niet fijn daar. Mijn kinderen mogen daar nóóit komen, never, jamais. Overdag en in de avond hangen daar veel gure gasten rond (verslaafden, dronken gasten bij metrostation Schijnpoort/Sportpaleis die daar elke dag samenkomen).
Een lange tijd geleden zijn daar ook twee kinderen, een broer en een zus, ontvoerd en vermoord. Later vonden ze de kleren van het broertje terug in het water. Het lichaam van het broertje is nooit meer terug gevonden.
Ideaal gebied voor moorden jammer genoeg:

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/kim- ... ~a70b92dd/

Kim en Ken verdwenen 25 jaar geleden, maar nog steeds is hun lot één groot vraagteken
Het is vandaag precies 25 jaar geleden dat een van de meest mysterieuze moord- en verdwijningszaken van ons land van start ging. Op 4 januari 1994 verdwenen Kim (10) en Ken (8) Heyrman in Antwerpen. Het lichaam van Kim werd ruim een maand later teruggevonden in het Asiadok in de haven, Ken blijft tot op vandaag spoorloos. Moeder Tinny Mast en een aantal sympathisanten houden vanavond - net zoals elk jaar - een herdenkingsmoment aan het monument bij het Asiadok.

kg 4 januari 2019 19u57 Bron: Belga
Kim en Ken verlieten op de avond van hun verdwijning hun woonplaats in de Kerkstraat in Borgerhout om bij vriendjes te gaan spelen. Ze worden het laatst gezien bij het verlaten van de tram aan de Schijnpoortweg.
Wat er vervolgens met de kinderen is gebeurd, blijft één groot vraagteken. Het lichaam van Kim werd op 11 februari teruggevonden in het Asiadok, onderzoek wees uit dat het meisje misbruikt werd. Ken werd nooit teruggevonden en ook de dader blijft onbekend. Ken is uiteindelijk in 2014 doodverklaard door de burgerlijke rechtbank van Antwerpen.
Oh nee.. :(
Alle reacties Link kopieren
Er is een man opgepakt in Leuven, het zou zogenaamd gaan om de niet verdachte "getuige". ... Ik hoop dat ze haar snel vinden :(
Ik hoop dat ze de dader gevonden hebben en de familie snel duidelijkheid krijgt. Helaas ziet dat er voor hen niet zo goed uit.

Hebben jullie dat trouwens ook. Dat sinds de vader van Anne zei elke dag haar naam te googelen en alles te lezen dat je verder ook niks wil opschrijven dan je medeleven in deze moeilijke tijd voor hen en niks over waar ze fietste en hoe laat dat was.
Alle reacties Link kopieren
moon_beam schreef:
06-05-2019 13:25
Er is een man opgepakt in Leuven, het zou zogenaamd gaan om de niet verdachte "getuige". ... Ik hoop dat ze haar snel vinden :(
Ik las dat deze “getuige” erg veel lijkt op een Belgische man (woonplaats naast die van Julie) die sinds een week vermist is. Dat is ook best wel vreemd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven