Gezocht Thijs H., drie moorden in vier dagen.

08-05-2019 22:36 1894 berichten
Wat er aan de hand is weet ik niet, maar de politie gaf vanavond een opsporingsbericht vrij van een man van 27 die er 3 in 4 dagen heeft neergestoken.
Omgeving Den Haag en Brunssum, en daar schijnt hij regelmatig te zijn.
Bizar, al die zwaar gestoorden die de laatste tijd actief lijken.
Zou dat een gevolg zijn van bezuinigingen op GGZ gebied?
anoniem_114563 wijzigde dit bericht op 09-05-2019 08:33
Reden: Korrektie
1.92% gewijzigd
Laten we eerst even afwachten he, voordat je gaat speculeren.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2019 10:43
Reden: privacy
22.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het eerste wat ik dacht was: arme jongen.
Ben je zo in de war, valt zo meteen ook het hele land nog over je heen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
08-05-2019 22:40
Het eerste wat ik dacht was: arme jongen.
Ben je zo in de war, valt zo meteen ook het hele land nog over je heen.
En de slachtoffers? En hun nabestaanden?
Alle reacties Link kopieren
Eenhh arme jongen?? Gevaarlijke seriemoordenaar bedoel je....

Het zullen je ouders maar zijn die bij een wandeling deze arme jongen tegen zijn gekomen.

Iemand doe tot dit in staat is is een beest. Gevaarlijk en onberekenbaar. Dat komt niet meer goed. Hopelijk zal de klopjacht die nu gaande is hem snel vinden. Die komt niet ver zonder hulp en geld.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
08-05-2019 22:45
En de slachtoffers? En hun nabestaanden?
Ja, daar denk ik ook aan.
Maar daar denkt iedereen aan, deze jongen zal weinig empathie krijgen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
evelien2010 schreef:
08-05-2019 22:47

Het zullen je ouders maar zijn die bij een wandeling deze arme jongen tegen zijn gekomen.
Het was geen stel, maar dat doet er verder niks toe.

Ik ga er vanuit dat de politie wel heel zeker van haar zaak is, als dit zo naar buiten wordt gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
08-05-2019 22:47
Ja, daar denk ik ook aan.
Maar daar denkt iedereen aan, deze jongen zal weinig empathie krijgen.
En terecht, als hij de dader is.
Alle reacties Link kopieren
En je bent nog altijd onschuldig tot anders bewezen. Als ik de lynchpartij op Facebook al zie inclusief het plaatsen van foto’s wAar hij op zou staan maar waar ook andere op staan die ook meteen veroordeeld worden want ze kennen hem dus zijn medeschuldig volgens de facebookhelden, bah. Laat de politie zn werk doen.
Alle reacties Link kopieren
evelien2010 schreef:
08-05-2019 22:47
Eenhh arme jongen?? Gevaarlijke seriemoordenaar bedoel je....

Iemand doe tot dit in staat is is een beest. Gevaarlijk en onberekenbaar. Dat komt niet meer goed. Hopelijk zal de klopjacht die nu gaande is hem snel vinden. Die komt niet ver zonder hulp en geld.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten toch? Gevaarlijk, onberekenbaar, seriemoordernaar, komt misschien ook niet meer goed met hem, allemaal eens. Maar ik dacht ook: arme jongen, dat je zo in de war bent dat je dit doet/ moet doen. Dat doet in mijn ogen niets af aan dat ik ook denk: arme mensen, arme nabestaanden.
Ik heb ook empathie met Thijs.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
08-05-2019 22:50
En terecht, als hij de dader is.
Nou, er wordt gewaarschuwd dat hij labiel is, dus dan heb ik met hem te doen.
Want hoe afschuwelijk in de war moet je zijn om dit soort vreselijke dingen te doen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
08-05-2019 22:47
Ja, daar denk ik ook aan.
Maar daar denkt iedereen aan, deze jongen zal weinig empathie krijgen.
Dat verdient ie dan ook niet als ie mensen heeft vermoord en een hoop nabestaanden met een onuitwisbaar verdriet achter laat. Die nabestaanden hebben levenslang, die klootzak zal wel weer als 'verwarde man' verzachtende omstandigheden krijgen.
Hvg2017 schreef:
08-05-2019 22:51
En je bent nog altijd onschuldig tot anders bewezen. Als ik de lynchpartij op Facebook al zie inclusief het plaatsen van foto’s wAar hij op zou staan maar waar ook andere op staan die ook meteen veroordeeld worden want ze kennen hem dus zijn medeschuldig volgens de facebookhelden, bah. Laat de politie zn werk doen.
Ik zie geen account van hem, wel oproep tot.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-05-2019 22:54
Dat verdient ie dan ook niet als ie mensen heeft vermoord en een hoop nabestaanden met een onuitwisbaar verdriet achter laat. Die nabestaanden hebben levenslang, die klootzak zal wel weer als 'verwarde man' verzachtende omstandigheden krijgen.
Tja, je illustreert mijn mening leuk.
Nou loop jij sowieso niet over van empathie, maar het zwart/wit-denken neemt wat mij betreft extreme vormen aan.
Die man is in de war, mss had dat voorkomen kunnen worden, geen idee, maar in de war zijn is naar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk. Hoop dat ze hem snel vinden en hij geen slachtoffers maakt.
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
08-05-2019 22:57
Tja, je illustreert mijn mening leuk.
Nou loop jij sowieso niet over van empathie, maar het zwart/wit-denken neemt wat mij betreft extreme vormen aan.
Die man is in de war, mss had dat voorkomen kunnen worden, geen idee, maar in de war zijn is naar.

Heel erg eens. En daar dan ook nog keihard om veroordeeld worden maakt het nog naarder.
.
Solomio schreef:
08-05-2019 22:57
Tja, je illustreert mijn mening leuk.
Nou loop jij sowieso niet over van empathie, maar het zwart/wit-denken neemt wat mij betreft extreme vormen aan.
Die man is in de war, mss had dat voorkomen kunnen worden, geen idee, maar in de war zijn is naar.
Als ie al bij instellingen bekend was en zij hebben door de beruchte hedendaagse bureaucratie hem los laten rondlopen, dan hoop ik dat de verantwoordelijken ook slecht slapen bij de gedachte aan al die ontroostbare nabestaanden!
Ik deel je mening hoor Solomio.

Als hij het is moet hij gestraft worden. En wat mij betreft zwaar.

Maar die ongenuanceerdheid van velen (hier en op social media) kan ik ook niet veel mee.
Alle reacties Link kopieren
ik hoop ook dat ze hem snel kunnen oppakken, zowel om mogelijke slachtoffers te voorkomen, maar ook voor hem.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
08-05-2019 23:04
Ik deel je mening hoor Solomio.

Als hij het is moet hij gestraft worden. En wat mij betreft zwaar.

Maar die ongenuanceerdheid van velen (hier en op social media) kan ik ook niet veel mee.
Dit.

En als er idd bekend was dat ie in de war is moet daar zeker ook iets mee.

Overigens realiseer ik me dat mijn empathie ook zeker gevoed wordt door de foto: hij ziet er zo tenger en kwetsbaar uit op die foto, maar dat is ook maar mijn interpretatie.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hvg2017 schreef:
08-05-2019 22:51
En je bent nog altijd onschuldig tot anders bewezen. Als ik de lynchpartij op Facebook al zie inclusief het plaatsen van foto’s wAar hij op zou staan maar waar ook andere op staan die ook meteen veroordeeld worden want ze kennen hem dus zijn medeschuldig volgens de facebookhelden, bah. Laat de politie zn werk doen.

Inderdaad!
En nu zijn dankzij dit topic mannen die Thijs H----- heten ook al verdacht :nooo:
Een poging om dit recht te zetten, of enige aanwezigheid van de topicopener, is er zo te zien niet.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 08-05-2019 23:46
Reden: topictitel is gelukkig aangepast
1.02% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
08-05-2019 23:04
Ik deel je mening hoor Solomio.

Als hij het is moet hij gestraft worden. En wat mij betreft zwaar.

Maar die ongenuanceerdheid van velen (hier en op social media) kan ik ook niet veel mee.
Het gaat er meer om dat die man 3 mensen heeft vermoord en dat het enige wat Solomio zegt, is: “arme jongen”. Je kunt er heus wel wat over zeggen en hij heeft vast geen leuk leven, maar als dat het enige is wat je te zeggen hebt terwijl hij 3 mensen heeft afgeslacht, zeg dan niets.
Het zullen je ouders maar zijn geweest die afgeslacht zijn tijdens 'n wandeling. Daar kom je toch nooit meer overheen?
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
08-05-2019 22:54
Nou, er wordt gewaarschuwd dat hij labiel is, dus dan heb ik met hem te doen.
Want hoe afschuwelijk in de war moet je zijn om dit soort vreselijke dingen te doen.
Zo mee eens!
Je weet nooit wat voor achtergrond hij zelf heeft en wat er allemaal aan vooraf is gegaan. Wat hem bezield heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven