Homogenezing?

29-05-2019 11:27 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh... er zijn kennelijk nieuwe pilletjes op de markt? Goh...
Maar goed, ik vraag me toch af, waar moet een homo dan precies van genezen worden?
geef eerst maar eens aan waar we de info kunnen vinden over de pilletjes!
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
29-05-2019 11:29
geef eerst maar eens aan waar we de info kunnen vinden over de pilletjes!
Geen idee, ben nog aan het zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Van hun homosexualiteit natuurlijk

wat begrijp je niet?
Alle reacties Link kopieren
Da’s een ziekte dus?
En als je kunt ‘genezen’ door een pilletje dan kan een willekeurig iemand ook homosexualiteit oplopen?
rooddraadje wijzigde dit bericht op 29-05-2019 11:39
3.03% gewijzigd
Rooddraadje schreef:
29-05-2019 11:37
Da’s een ziekte dus?
En als je kunt ‘genezen’ door een pilletje dan kan een willekeurig iemand ook homosexualitiet ‘oplopen’?
Loop je te rellen of heb je echt nog verder dan achteraan gestaan?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn geruchten dat (oorlog-voerend land vergeten) land X ooit eens heeft geprobeerd een gas te ontwikkelen waardoor de vijanden spontaan homo werden hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dan ook pilletjes voor mijn linkshandigheid? Pfff ongelofelijk. En het ergste vind ik nog dat sommige mensen in zo'n omgeving verkeren dat ze de pillen gaan proberen omdat ze zo worstelen met hun geaardheid.
Alle reacties Link kopieren
Rooddraadje schreef:
29-05-2019 11:37
Da’s een ziekte dus?
En als je kunt ‘genezen’ door een pilletje dan kan een willekeurig iemand ook homosexualiteiti ‘oplopen’?
welke discussie probeer je te voeren???

Er zijn blijkbaar mensen die pillen op de markt brengen tegen homoseksualiteit. En er is nog een markt voor ook
Alle reacties Link kopieren
Ik loop zeer zeker niet te rellen maar vind het zo verschrikkelijk belachelijk dat er anno 2019 nog dit soort zaken spelen. Mag een ieder zelf vinden wat hij of zij doet? Waarom moet het mensen die het al moeilijk hebben met hun geaardheid zo zwaar gemaakt worden?
Welk actuele bericht hebben we het over?
Rooddraadje schreef:
29-05-2019 11:42
Ik loop zeer zeker niet te rellen maar vind het zo verschrikkelijk belachelijk dat er anno 2019 nog dit soort zaken spelen. Mag een ieder zelf vinden wat hij of zij doet? Waarom moet het mensen die het al moeilijk hebben met hun geaardheid zo zwaar gemaakt worden?
Waarom ga je er vanuit dat die mensen het al moeilijk hebben met hun geaardheid?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
29-05-2019 11:44
Welk actuele bericht hebben we het over?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... genezingen
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/28/tw ... g-a3961975

En in NL willen we juist een verbod!
Op enkele achterlijke partijen na: "CDA, FVD, PVV, SGP en ChristenUnie stemden tegen."
Alle reacties Link kopieren
Rooddraadje schreef:
29-05-2019 11:42
Ik loop zeer zeker niet te rellen maar vind het zo verschrikkelijk belachelijk dat er anno 2019 nog dit soort zaken spelen. Mag een ieder zelf vinden wat hij of zij doet? Waarom moet het mensen die het al moeilijk hebben met hun geaardheid zo zwaar gemaakt worden?

Nou, zeker, je zal als lesbo of homo maar in dat soort orthodox-christelijke kringen geboren worden :(

Sloeg je aan op dit bericht?
Binnen sommige geloofsstromingen is homoseksualiteit nog steeds een grote zonde. In een schokkende aflevering van Ewout &… laat Ewout Genemans vanavond zien dat ook in Nederland achter gesloten deuren nog 'homogenezings'-behandelingen worden aangeboden. En dat heeft voor degenen die ze ondergaan soms grote gevolgen.

In de uitzending van Ewout &… gaat een acteur met een verborgen camera undercover bij verschillende geloofsgemeenschappen om de bizarre praktijken vast te leggen. Die variëren van gebed tot heftige lichamelijke behandelingen.
https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/rela ... enschappen

edit: ik zie dat dit een oude uitzending van RTL was.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 29-05-2019 12:19
2.30% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
29-05-2019 11:44
Waarom ga je er vanuit dat die mensen het al moeilijk hebben met hun geaardheid?
Ik weet dat er veel mensen zijn die homosexuele gevoelens hebben maar door hun omgeving niet geaccepteerd worden, ook mensen die worstelen met het “uit de kast komen”. Ook anno nu is dat voor velen nog een struggle, helaas maar waar.
Alle reacties Link kopieren
Rooddraadje schreef:
29-05-2019 11:42
Mag een ieder zelf vinden wat hij of zij doet?
Ja. Daarom mogen volwassenen die van hun geaardheid af willen ook aan dergelijke cursussen meedoen en dergelijke pillen bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Loopeend schreef:
29-05-2019 11:52
Ja. Daarom mogen volwassenen die van hun geaardheid af willen ook aan dergelijke cursussen meedoen en dergelijke pillen bestellen.
Eens. Mits het uit eigen vrije wil is en het niet opgedrongen wordt door omgeving. En daar scheelt het nog wel eens aan.
Maar waar gaat dit topic nou over? Waar wil je over discussiëren? Of was het doel vooral om even wat te roepen?
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
29-05-2019 11:49
Nou, zeker, je zal als lesbo of homo maar in dat soort orthodox-christelijke kringen geboren worden :(

Sloeg je aan op dit bericht?
Binnen sommige geloofsstromingen is homoseksualiteit nog steeds een grote zonde. In een schokkende aflevering van Ewout &… laat Ewout Genemans vanavond zien dat ook in Nederland achter gesloten deuren nog 'homogenezings'-behandelingen worden aangeboden. En dat heeft voor degenen die ze ondergaan soms grote gevolgen.

In de uitzending van Ewout &… gaat een acteur met een verborgen camera undercover bij verschillende geloofsgemeenschappen om de bizarre praktijken vast te leggen. Die variëren van gebed tot heftige lichamelijke behandelingen.
https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/rela ... enschappen
Ook. Maar ook op het feit dar een aantal politieke partijen achter zaken als “homogenezing” staan.
Waarom zou het geen keuze mogen zijn om een pilletje ertegen te nemen? Je mag toch ook je geslacht veranderen?
Alle reacties Link kopieren
Loopeend schreef:
29-05-2019 11:52
Ja. Daarom mogen volwassenen die van hun geaardheid af willen ook aan dergelijke cursussen meedoen en dergelijke pillen bestellen.

Ik weet het niet. Als iemand met blauwe ogen pillen gaat slikken, omdat hij/zij liever bruine ogen heeft en denkt dat die pillen helpen, zeg ik ook niet "go for it", maar "Jammer joh, dat is niet mogelijk, leer hiermee leven"

En dat geldt dus ook voor therapieën of pillen of wát dan ook om van je geaardheid af te komen. Therapie om met je geaardheid te leren leven lijkt me nuttiger.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
PattyJupiter schreef:
29-05-2019 11:59
Waarom zou het geen keuze mogen zijn om een pilletje ertegen te nemen? Je mag toch ook je geslacht veranderen?

Omdat die pilletjes natuurlijk niet werken.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Al zijn er louche figuren die er hun brood mee verdienen... ""Homogenezing""is geen juiste benaming, men heeft het juiste woord voor deze waanzin nog niet gevonden.
Ik denk eerder aan oplichting, indoctrinatie, brainwash praktijken.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
29-05-2019 11:56
Maar waar gaat dit topic nou over? Waar wil je over discussiëren? Of was het doel vooral om even wat te roepen?
Het gaat mij erom dat het steeds enger wordt om te mogen zijn wie je bent. Of je nu gehandicapt, homo, bruin, geel, wit, whatever bent, de maatschappij lijkt steeds meer een oordeel daarover te vellen.
Steeds minder lijkt te mogen of te kunnen en daar maak ik mij zorgen over.
Rooddraadje schreef:
29-05-2019 12:01
Het gaat mij erom dat het steeds enger wordt om te mogen zijn wie je bent. Of je nu gehandicapt, homo, bruin, geel, wit, whatever bent, de maatschappij lijkt steeds meer een oordeel daarover te vellen.
Steeds minder lijkt te mogen of te kunnen en daar maak ik mij zorgen over.
Schrijf dan eens een goede OP. Dit is gewoon in het wilde weg wat braken, gaat toch nergens over?

En steeds meer? Word even wakker, hoe denk je dat het de afgelopen paar 100 jaar was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven