Geen respect voor de kamervoorzitter

08-06-2019 09:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even vroeg ik me af 'hoe zal ik dit topic noemen' . De titel "Geen respect voor kamervoorzitter" of de titel "kamerlidonwaardig" maar misschien voldoet de titel "DENK". Want de ene keer is het Ozturk, en de andere keer een ander DENK-lid, dat zich misdraagt in de Tweede kamer of tegen de kamervoorzitter.

En steeds weer dat getreiter en totaal geen respect voor de Kamervoorzitter.
Waarom word die man op dat moment niet verwijderd uit de Kamer?


https://youtu.be/xtriIn3-ewI Kamervoorzitter moet ingrijpen tijdens debat Turkije

https://youtu.be/5i9_BC4MhHk Debat over Turkije loopt uit de hand na beschuldiging van DENK - RTL NIEUWS

https://youtu.be/ktOO7Y2tXh4 Debat tussen Selçuk Öztürk (DENK) en Machiel de Graaf (PVV) loopt volledig uit de hand

https://youtu.be/AMOpCsnbJJI Fittie: Kuzu vs. Arib

https://youtu.be/MLL1dsvRpCE Pittig debat: Kamervoorzitter boos op DENK - RTL NIEUWS
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ozturk toont voor niemand respect. Afgelopen week beschuldigde hij Karabulut van steun aan de PKK en geregeld zet Denk filmpjes op YouTube over andere kamerleden. Ozturk zit daar gewoon met een Turkse agenda.
Gert Jan Segers wil nu kijken of Ozturk geschorst kan worden. Lijkt mij een goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Zijn achterban slikt Ozturks theater voor zoete koek en daar doet hij het voor. Schorsen speelt hem alleen maar meer in de kaart.
Alle reacties Link kopieren
Selçuk Öztürk (DENK) doet het slim, een groot deel van de DENK achterban ziet Nederland en dus ook het Nederlandse politieke systeem een groot anti Turks en anti islamitisch complot en DENK probeert dat aan de kaak te stellen.

Wat Wilders & Baudet op "rechts" doen - tegen het systeem schoppen - doet DENK voor haar migranten achterban.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
08-06-2019 09:37
Ozturk toont voor niemand respect. Afgelopen week beschuldigde hij Karabulut van steun aan de PKK en geregeld zet Denk filmpjes op YouTube over andere kamerleden. Ozturk zit daar gewoon met een Turkse agenda.
Gert Jan Segers wil nu kijken of Ozturk geschorst kan worden. Lijkt mij een goed plan.

Klopt, hij beschuldigde SP-Kamerlid Sadet Karabulut van het steunen van een terroristische groep. In het voetbal had men om minder de rode kaart gekregen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
08-06-2019 09:41
Selçuk Öztürk (DENK) doet het slim, een groot deel van de DENK achterban ziet Nederland en dus ook het Nederlandse politieke systeem een groot anti Turks en anti islamitisch complot en DENK probeert dat aan de kaak te stellen.

Wat Wilders & Baudet op "rechts" doen - tegen het systeem schoppen - doet DENK voor haar migranten achterban.

Slim wil ik het zeker niet noemen. En ik heb Wilders en Baudet nooit zo minachtend tegen de kamervoorzitter zien doen. Zelfs Hiddema spreekt de kamervoorzitter aan als 'een gentleman'.

Ik heb wel eens gedacht dat Ozturk en Kuzu geen respect hebben voor een vrouwelijke kamervoorzitter, en de manier waarop ze proberen het systeem naar hun hand te buigen lijkt alsof ze vinden dat de vrouw hoort te gehoorzamen aan de man.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het feit dat ze een Marokkaanse vrouw is hen helemaal niet zint. Hij zei ook nog dat hij het wel begreep dat ze Marokko niet meer in mocht.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Denk heeft helemaal nergens respect voor: niet voor de vrijheid van meningsuiting, niet voor de journalistieke vrijheid en niet voor jezelf waarheidsgetrouw presenteren (zij hadden een trollen leger). Het is de lange arm van Erdogan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
08-06-2019 09:57
Ik denk ook dat het feit dat ze een Marokkaanse vrouw is hen helemaal niet zint. Hij zei ook nog dat hij het wel begreep dat ze Marokko niet meer in mocht.

Mag Khadija Arib Marokko niet meer in?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
08-06-2019 09:59
Mag Khadija Arib Marokko niet meer in?
Dat zei hij. Las ik op Geenstijl geloof ik.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
oh, ze heeft dr Marokkaanse paspoort niet laten verlengen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
08-06-2019 09:41


Wat Wilders & Baudet op "rechts" doen - tegen het systeem schoppen - doet DENK voor haar migranten achterban.
Wilders en Baudet doen wel eens rare dingen in de Kamer maar ze halen bij lange na niet het bedenkelijke niveau van Ozturk.

Het heeft hier niet met standpunten te maken maar met gedrag in de Kamer en omgang met je mede-kamerleden
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
08-06-2019 10:19
Wilders en Baudet doen wel eens rare dingen in de Kamer maar ze halen bij lange na niet het bedenkelijke niveau van Ozturk.

Het heeft hier niet met standpunten te maken maar met gedrag in de Kamer en omgang met je mede-kamerleden
Baudet inderdaad niet maar Wilders gaat toch wel eens "los"

"Doe ff normaal" tegen Rutte

"Pinokkio" ook tegen Rutte

“Geloof Rutte – De Koning van de Leugenaars – niet!”

“Premier Rutte is een ordinaire oplichter” (op Twitter)

"Kereltje Pechtold" tegen Pechtold

Ook weer over Alexander Pechtold: Hij zei dat de D66-leider het de afgelopen tijd waarschijnlijk druk had gehad in Meppel. Daar woont de ex-vriendin van Pechtold.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
08-06-2019 10:31
Baudet inderdaad niet maar Wilders gaat toch wel eens "los"

"Doe ff normaal" tegen Rutte

"Pinokkio" ook tegen Rutte

“Geloof Rutte – De Koning van de Leugenaars – niet!”

“Premier Rutte is een ordinaire oplichter” (op Twitter)

"Kereltje Pechtold" tegen Pechtold

Ook weer over Alexander Pechtold: Hij zei dat de D66-leider het de afgelopen tijd waarschijnlijk druk had gehad in Meppel. Daar woont de ex-vriendin van Pechtold.

Zelfs dat alles is niet te vergelijken met de manier hoe minachtend DENK-leden tegen de kamervoorzitter doen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
08-06-2019 10:45
Zelfs dat alles is niet te vergelijken met de manier hoe minachtend DENK-leden tegen de kamervoorzitter doen.

Daar heb je een punt Miss ;)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal niet goed te praten wat mij betreft. Het zijn volwassen mensen en gedragen zich soms als kleuters. Dat hoef ik op mijn werk niet te proberen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dat hoef je niet op je werk te proberen en zelfs niet op de vergadering van je hobbyclub.

Het is eng en narcistisch zoals ze telkens weer de tweede Kamervoorzitter willen ondermijnen met hun dwangmatig "gepush".
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
08-06-2019 10:45
Zelfs dat alles is niet te vergelijken met de manier hoe minachtend DENK-leden tegen de kamervoorzitter doen.
Het valt ook niet mee voor de “heren” van DENK om op hun nummer te worden gezet door een vrouw en dan ook nog eens een moslima van Marokkaanse afkomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven