112 niet bereikbaar

24-06-2019 16:32 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees net dat 112 niet bereikbaar is dat geloof je toch niet ... We moeten via sociaal media maar een ambu of de politie raadplegen ... moet je dan je adres en alles op Twitter kwakken? Ik heb trouwens geen Facebook twitter of Instagram.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook belachelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel een beetje eng eigenlijk als er nu dus echt iets ergs gebeurd kan je niemand bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Ze doen het vast niet expres ofzo. Er zal nu een team bezig zijn om dit te verhelpen.
Later is nu
Je zou verwachten dat zo'n belangrijke instantie een noodlijn o.i.d. achter de hand heeft, of meerdere providers.
staafmixer schreef:
24-06-2019 16:35
Ik vind het ook wel een beetje eng eigenlijk als er nu dus echt iets ergs gebeurd kan je niemand bereiken.
Is er niet een ander nummer wat je dan kan bereiken? Een direct lijntje ofzo.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 16:37
5.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die een systeem kan bedenken dat het altijd doet en nooit een keer een storing heeft kan daar de rest van z'n leven goud geld mee verdienen....
Ik heb ook geen social media. In geval van nood dan maar de huisarts bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan weer af hoe vaak 112 nou eigenlijk uit de lucht is? Volgens mij is dat zeer, zeer zelden. Super kut dat het nu wel gebeurd, maar ik denk niet dat iemand expres de kabeltjes er uit heeft getrokken. Ik denk wel dat ze nu met man en macht aan het werken zijn om het te verhelpen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem9482665 schreef:
24-06-2019 16:36
Je zou verwachten dat zo'n belangrijke instantie een noodlijn o.i.d. achter de hand heeft, of meerdere providers.
Dit dus van alle dingen die kunnen gebeuren verwacht je dit dus niet. Letterlijk levens gevaarlijk. Heb trouwens nu al 3 x ambu horen langskomen dus iemand zal ze kunnen bereiken.
En hopen dat je geen brand krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je in nood een zh moet bellen of zo. Maar de politie roept dus op om het op sociale media te zetten das hellemaal raar.

Sorry ik krijg een hartaanval willen jullie daar en daar heen
Alle reacties Link kopieren
Je verwacht dat er een back up is voor zo’n belangrijk systeem, maar wellicht logt de back up er ook uit.
Alle reacties Link kopieren
En hoe gaat social media helpen dan?
Dan weten je vrienden aan de andere kant van het land dat er hulp nodig is en dan hebben zij *poef* een ambulance paraat ofzo?
Zou ik toch eerder de spoedlijn van huisarts/ ziekenhuis bellen.
.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
24-06-2019 16:37
Is er niet een ander nummer wat je dan kan bereiken? Een direct lijntje ofzo.
Huisarts(enpost), ziekenhuis (als het om gezondheidszaken gaat)
0900-8844 voor de politie
Alle reacties Link kopieren
Ligt 0900-8844 er ook uit?
Die zou ik dan bellen. Kan de politie de melding naar de ambulancedienst of brandweer overbrengen.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
24-06-2019 16:40
Huisarts(enpost), ziekenhuis (als het om gezondheidszaken gaat)
0900-8844 voor de politie
Politie ligt er ook uit.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
24-06-2019 16:40
Huisarts(enpost), ziekenhuis (als het om gezondheidszaken gaat)
0900-8844 voor de politie
De brandweer heeft een 088 nummer per regio.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
24-06-2019 16:38
Ik vraag me dan weer af hoe vaak 112 nou eigenlijk uit de lucht is? Volgens mij is dat zeer, zeer zelden. Super kut dat het nu wel gebeurd, maar ik denk niet dat iemand expres de kabeltjes er uit heeft getrokken. Ik denk wel dat ze nu met man en macht aan het werken zijn om het te verhelpen.

Nou ik geloof dat ik niet graag in de schoenen zou staan van degene die nu verantwoordelijk is voor het oplossen. @(
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
24-06-2019 16:43
Nou ik geloof dat ik niet graag in de schoenen zou staan van degene die nu verantwoordelijk is voor het oplossen. @(

Nee, ik ook niet. Maar ik ben blij dat er mensen zijn die nu wél volle bak hieraan werken.

Ik ga zo lekker een ijsje halen!
0900 ligt er ook uit. In het oosten staan op rtv oost de alternatieve nummers.
Ze doen het echt niet express ofzo. En een systeem dat nooit kan uitvallen moet nog uitgevonden worden.
Ja dat is echt belachelijk. Ik moest net een bedrijf terug bellen i.v.m. sollicitatie en ik kon ze met m'n mobiel dus niet bereiken. Gelukkig lukte het wel met de vaste lijn. Maar inderdaad je zou maar hulp nodig hebben van een ambulance/brandweer/politie en dan kan niemand bellen of je moet op zoek naar iemand bij wie het wel lukt.
Alle reacties Link kopieren
meltdown? :-[
Lorem Ipsum
Ik grapte ook al dat het door de hitte kwam, zou wat zijn als het echt zo is. Vorig jaar waren er toch geen problemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven