Gesjoemel bij FVD of karaktermoord?

24-07-2019 22:50 1681 berichten
Henk Otten is uit FVD gezet, jammer voor Thierry Baudet maar Henk blijft lekker in de Eerste Kamer zitten. Wat is hier aan de hand, probeert Thierry Baudet kritische Henk het zwijgen op te leggen of is Henk een sjoemelaar die de boel heeft opgelicht. Maar waarom doet FVD dan geen aangifte?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2019 11:51
Reden: Verbastering van namen
3.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit bedoel je?
https://twitter.com/hendrikotten3
nounou
Otten zegt zelf dat hij het bestuur van FvD al begin juli tevergeefs heeft opgeroepen om die jaarrekening openbaar te maken. Ik zou daar wel benieuwd naar zijn, want uit dit wederzijdse moddergegooi is niets af te leiden.
ja, otten ligt onder vuur sinds hij kritiek had op [...]. Otten staat bekend als recht door zee en oprecht, laat hem maar eens een boekje open doen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2019 11:51
Reden: Verbastering van namen
3.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook af waarom nu, middenin het reces.
nounou
Mijn wantrouwen jegens de narcist Baudet is zo ontzettend groot dat ik ook meteen geneigd ben om Otten te geloven. Maar dit is dus makkelijk na te gaan, als Baudet die jaarrekening openbaar maakt.
Zazamaenade schreef:
24-07-2019 23:14
Ik vraag me ook af waarom nu, middenin het reces.

Ik niet :)
Zazamaenade schreef:
24-07-2019 23:14
Ik vraag me ook af waarom nu, middenin het reces.
omdat er dan minder media-aandacht is
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-07-2019 23:16
omdat er dan minder media-aandacht is

Mwoah, het kan ook als komkommernieuws gaan werken, iedereen stort zich op het nieuwtje.

Het lijkt me dat Otten geen reden meer heeft om zich in te houden, nu hij uit de partij is gezet. Wie weet is dit een heel domme zet van Baudet (en dat rijmt).
nounou
Alle reacties Link kopieren
Slimme timing
Veel gedoe rond Johnson, Trump, Iran
Half Nederland met vakantie en volgende week is het weer oud nieuws.

zouden ze dan toch een media adviseur hebben aangetrokken?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-07-2019 23:16
omdat er dan minder media-aandacht is
Juist meer aandacht voor Baudet. Dit speelt al maanden maar de aandacht voor zijn partij verslapte nogal. Nu er weinig nieuws is is er juist alle kans om weer in the picture te komen. Je kunt immers niet elk jaar met een foto van jezelf in je nakie het nieuws halen hè..
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
24-07-2019 23:22
Mwoah, het kan ook als komkommernieuws gaan werken, iedereen stort zich op het nieuwtje.

Het lijkt me dat Otten geen reden meer heeft om zich in te houden, nu hij uit de partij is gezet. Wie weet is dit een heel domme zet van Baudet (en dat rijmt).

Welnee
Nederland ligt op het strand de komende weken.

Hittegolf, wie kijkt er momenteel TV
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
MeredithGrey schreef:
24-07-2019 23:24
Juist meer aandacht voor Baudet. Dit speelt al maanden maar de aandacht voor zijn partij verslapte nogal. Nu er weinig nieuws is is er juist alle kans om weer in the picture te komen. Je kunt immers niet elk jaar met een foto van jezelf in je nakie het nieuws halen hè..
minder absoluut, de politiek journalisten zijn allemaal op vakantie, er gebeurt niks in den haag. timing is heel slim
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-07-2019 23:25
minder absoluut, de politiek journalisten zijn allemaal op vakantie, er gebeurt niks in den haag. timing is heel slim
Precies

En wie er zijn zitten in Engeland
Daar gaan ze ook een hete week tegemoet met het Nieuwe kabinet van Boris J
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-07-2019 23:25
minder absoluut, de politiek journalisten zijn allemaal op vakantie, er gebeurt niks in den haag. timing is heel slim
En zonder de politiekjournalisten wordt het ook wel uitgebreid opgepakt hoor. De afgelopen weken gebeurde er amper wat in de media. Dus het is het moment als je alle aandacht wilt.

Als ze hier niet veel aandacht voor hadden willen hebben, hadden ze het al een paar maand eerder gedaan. Want het verhaal is niet nieuw.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
24-07-2019 23:25
Welnee
Nederland ligt op het strand de komende weken.

Hittegolf, wie kijkt er momenteel TV

Otten heeft gewoon 5 jaar een zetel in de Eerste Kamer, en schijnbaar nogal wat connecties in de partij. Hij zou de recrutering van nieuwe volksvertegenwoordigers hebben gedaan.
Henk de Tank werd hij genoemd.

Dit kunnen 'interessante tijden' worden voor FvD.
nounou
Als de politiek journalisten dit laten liggen, zijn ze natuurlijk geen knip voor de neus waard. Ofwel is er spectaculair gefraudeerd, ofwel wordt er spectaculair aan smaad gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-07-2019 23:51
Als de politiek journalisten dit laten liggen, zijn ze natuurlijk geen knip voor de neus waard. Ofwel is er spectaculair gefraudeerd, ofwel wordt er spectaculair aan smaad gedaan.
Die liggen ergens op het strand, ik vermoed dat Baudet dit weekend ook vertrekt dus niet voor commentaar beschikbaar.

Verder lees ik dat ze een procedure zijn gestart om hem uit de partij te zetten.

Baudet kan hem niet zomaar royeren.

Dit is het meest handige moment voor Baudet.
Volgend jaar moeten ze zich klaar maken voor verkiezingen als het kabinet niet eerder valt.

Tussen nu en oktober gaat de publiciteit naar de BREXIT
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Trouw noemt het 'de eerste officiële breuk' en GeenStijl is er druk mee. Al 271 reacties.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Karaktermoord, absoluut. Baudet duldt geen tegenspraak
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
25-07-2019 00:05
Trouw noemt het 'de eerste officiële breuk' en GeenStijl is er druk mee. Al 271 reacties.

Het geeft altijd reacties.
Maar ophef die je hiermee in september haalt is vele malen groter dan nu.

Omdat de TK met reces is hoef je je een maand niet langs journalisten te worstelen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
MeredithGrey schreef:
24-07-2019 23:28
En zonder de politiekjournalisten wordt het ook wel uitgebreid opgepakt hoor. De afgelopen weken gebeurde er amper wat in de media. Dus het is het moment als je alle aandacht wilt.

Als ze hier niet veel aandacht voor hadden willen hebben, hadden ze het al een paar maand eerder gedaan. Want het verhaal is niet nieuw.
nee hoor. dit zou in oktober minimaal een week lang gedoe veroorzaken. Een paar maand eerder zou het als een olievlek zijn geweest. dit is echt strategie
hollebollegijs schreef:
25-07-2019 00:00
Die liggen ergens op het strand, ik vermoed dat Baudet dit weekend ook vertrekt dus niet voor commentaar beschikbaar.

Verder lees ik dat ze een procedure zijn gestart om hem uit de partij te zetten.

Baudet kan hem niet zomaar royeren.

Dit is het meest handige moment voor Baudet.
Volgend jaar moeten ze zich klaar maken voor verkiezingen als het kabinet niet eerder valt.

Tussen nu en oktober gaat de publiciteit naar de BREXIT
boldoot kan hem wel royeren maar niet uit de kamer zetten
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-07-2019 00:22
nee hoor. dit zou in oktober minimaal een week lang gedoe veroorzaken. Een paar maand eerder zou het als een olievlek zijn geweest. dit is echt strategie
Ja het is zeker strategie geweest, maar wel de strategie van de pr-machine van baudet. Die man heeft zo’n goed pr-team dat dit een zeer bewuste keuze is.
Seriously?
MeredithGrey schreef:
25-07-2019 00:25
Ja het is zeker strategie geweest, maar wel de strategie van de pr-machine van baudet. Die man heeft zo’n goed pr-team dat dit een zeer bewuste keuze is.
nou dit is geen rocket science hoor. Als je nieuws hebt dat je niet kan verbergen en niet groot wil maken pak je het reces.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven