Politie neemt flyers pedoclub in beslag (Amsterdam)

27-07-2019 19:54 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
“De politie in Amsterdam heeft vandaag in het Vondelpark tijdens de Pride Walk flyers in beslag genomen van pedoclub ‘Kinderbevrijdingsfront’. Die club wil aandacht vragen voor de rechten van pedofielen en meent dat de Pride ook open moet staan voor mensen die op kinderen vallen. ”
(...)
“Een zegsman van ‘Kinderbevrijdingsfront’ zegt dat hij met Pride heeft overlegd over ‘bescheiden deelname’, maar ‘we werden direct uitgemaakt voor criminelen, alleen om onze geaardheid’.”
(...)
“Bezorgde burgers zijn een petitie aan Halsema gestart om de komst van Kinderbevrijdingsfront te verhinderen. Die is intussen ruim 2100 keer getekend.”
Volledig artikel: https://www.ad.nl/binnenland/politie-ne ... ~aebd1008/

———-
Gelukkig wordt hun actie niet toegestaan. Wat een zieke figuren. Gezien de berichten van dit ‘Kinderbevrijdingsfront’ op Twitter zou het ook nog kunnen gaan om iemand die een heel foute grap wil uithalen. En waarom dat Twitter account nog niet opgeschort is, snap ik ook niet.

Afgezien van de walgelijke dingen die ze schrijven, zetten ze ook nog eens de GayPride in een slecht daglicht.

Ik ben hier zo ontzettend kwaad over.
Alle reacties Link kopieren
Er is een verschil tussen pedofiel en pedoseksueel he?
Wat eten we vanavond?
Flyers in beslag genomen en de persoon die ze uitdeelde vertrok vrijwillig. Niks aan de hand dus verder.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
27-07-2019 20:00
Er is een verschil tussen pedofiel en pedoseksueel he?
Zeker, maar het feit dat hij/ze zichzelf kinderbevrijdingsfront noemt, maakt het eng. In die pedoclub " Martijn" zaten van die gekken die beweerden dat kinderen juist heel plezierige ervaringen konden opdoen met pedofielen en dat de maatschappij ze nu die mogelijkheid ontnam. Daar doet deze naamgeving me aan denken. "Martijn" is destijds gelukkig verboden, maar gekken hou je altijd
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
27-07-2019 20:00
Er is een verschil tussen pedofiel en pedoseksueel he?
Ja dat weet ik. Maar dan nog is zo’n actie ziek.
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
27-07-2019 20:06
Zeker, maar het feit dat hij/ze zichzelf kinderbevrijdingsfront noemt, maakt het eng. In die pedoclub " Martijn" zaten van die gekken die beweerden dat kinderen juist heel plezierige ervaringen konden opdoen met pedofielen en dat de maatschappij ze nu die mogelijkheid ontnam. Daar doet deze naamgeving me aan denken. "Martijn" is destijds gelukkig verboden, maar gekken hou je altijd
En die twee van Martijn waren onlangs ook weer actief op internet.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
27-07-2019 20:04
Flyers in beslag genomen en de persoon die ze uitdeelde vertrok vrijwillig. Niks aan de hand dus verder.
Niks aan de hand? Ik vind het uitdelen van dat soort flyers al erg genoeg.
Leuk ook voor mensen die zelf misbruikt zijn

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Die mensen zijn eng omdat ze geen probleem zien in de uitvoering van hun pedosexualiteit.
*Kettricken* schreef:
27-07-2019 20:04
Flyers in beslag genomen en de persoon die ze uitdeelde vertrok vrijwillig. Niks aan de hand dus verder.
Koekkoek.
''alleen om onze geaardheid''
Rot toch op...
Dit is provoceren en het getuigt van een gebrek aan inlevingsvermogen, waar het pedoseksuelen wel vaker aan ontbreekt.
Velen geloven werkelijk waar dat er niks mis is met hun seksuele geaardheid en dat er niks mis is met seks tussen een volwassen persoon en een adolescent.
Een pedoseksueel die niets doet met zijn seksuele voorkeur loopt echt niet te koop met het feit dat hij pedeoseksueel is laatstaan dat hij er trots mee op straat te paraderen. Het wordt steeds gekker.
Alle reacties Link kopieren
Snap volkomen dat de organisatie van Gay Pride hier niet mee geassocieerd wil worden.

Als voorbijganger die zo’n flyer met ‘PedoPride’ en ‘inclusive love, love knows No ages’ in de handen gestopt zou krijgen...ik wil graag denken dat ik het type ben die de flyer terug propt en met een gedecideerd ‘Houd die troep bij je’ er voorbij kon lopen. Maar ik vrees voor een verbale stortbui die Dumpertwaardig is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Iemand die met seks met kinderen wilt moeten ze direct tegen de muur zetten en afschieten zonder te knipperen.
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
27-07-2019 20:15
Die mensen zijn eng omdat ze geen probleem zien in de uitvoering van hun pedosexualiteit.
Ja eens. Zo'n actie is al schaamteloos maar die gasten doen net of het doodnormaal is en vereenzelvigen zich zéér onterecht met de homogemeenschap. Ik hoop dat ze snel in de gracht lopen.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
27-07-2019 20:22
Iemand die met seks met kinderen wilt moeten ze direct tegen de muur zetten en afschieten zonder te knipperen.
Nou, nou.
Het is een geaardheid waarmee je geboren wordt.
Daar kun je verder niets aan doen.
Seks met kinderen mag en kan niet, dus eigenlijk is het vreselijk triest als je als pedofiel geboren wordt.
Ik ken die club niet, geen behoefte om het op te zoeken ook. Maar sinds wanneer hebben pedofielen minder rechten dan ieder ander in Nederland dan?
Lucifer2018 schreef:
27-07-2019 20:16
Koekkoek.
Ik zeg ; koekerdekoekoek.
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
27-07-2019 20:19
''alleen om onze geaardheid''
Rot toch op...
Dit is provoceren en het getuigt van een gebrek aan inlevingsvermogen, waar het pedoseksuelen wel vaker aan ontbreekt.
Velen geloven werkelijk waar dat er niks mis is met hun seksuele geaardheid en dat er niks mis is met seks tussen een volwassen persoon en een adolescent.

Een pedofiel valt niet op adolescenten, maar op prepuberale kinderen.
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
27-07-2019 21:23
Een pedofiel valt niet op adolescenten, maar op prepuberale kinderen.
Deze club heeft het over kinderen van nul tot pubers.
Dat er pedofielen bestaan, vind ik al erg genoeg, zelfs al kunnen zij hun aangeboren geaardheid niet veranderen. Maar dat er gelobbyd wordt voor pedoseksualiteit vind ik vreselijk misselijkmakend, dat is schadelijk en gelukkig strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
27-07-2019 21:26
Deze club heeft het over kinderen van nul tot pubers.
Inderdaad: tot puberleeftijd.
Geen adolescenten dus, die zijn te oud.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
27-07-2019 21:27
Dat er pedofielen bestaan, vind ik al erg genoeg, zelfs al kunnen zij hun aangeboren geaardheid niet veranderen. Maar dat er gelobbyd wordt voor pedoseksualiteit vind ik vreselijk misselijkmakend, dat is schadelijk en gelukkig strafbaar.
Is dat zo?
Ik heb de flyers niet kunnen lezen.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
27-07-2019 21:27
Dat er pedofielen bestaan, vind ik al erg genoeg, zelfs al kunnen zij hun aangeboren geaardheid niet veranderen.
De meeste, goedwillende pedofielen zullen niets met hun geaardheid doen.
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
27-07-2019 20:19
''alleen om onze geaardheid''
Rot toch op...
Dit is provoceren en het getuigt van een gebrek aan inlevingsvermogen, waar het pedoseksuelen wel vaker aan ontbreekt.
Velen geloven werkelijk waar dat er niks mis is met hun seksuele geaardheid en dat er niks mis is met seks tussen een volwassen persoon en een adolescent.
Een pedoseksueel die niets doet met zijn seksuele voorkeur loopt echt niet te koop met het feit dat hij pedeoseksueel is laatstaan dat hij er trots mee op straat te paraderen. Het wordt steeds gekker.
Je maakt het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel niet.

Lijkt me volkomen duidelijk dat een seksuele relatie of een liefdesrelatie tussen een volwassene of een kind (of een puber, maar dat is ook een kind) niet kan. Maar mensen die pedofiel zijn, hebben inderdaad gevoelens en een geaardheid waar ze niet voor hebben gekozen. Lijkt mij knap lastig.
Bovendien: het enorme stigma op pedoseksualiteit (terecht) maakt het voor mensen met pedofiele gevoelens nog moeilijker en ingewikkelder - en daaruit wordt de stap naar grensoverschrijdend gedrag weer kleiner. Ze zitten toch al in een diepe donkere verdomhoek.

Al met al, behoorlijk ingewikkeld dus.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
27-07-2019 21:31
Je maakt het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel niet.

Lijkt me volkomen duidelijk dat een seksuele relatie of een liefdesrelatie tussen een volwassene of een kind (of een puber, maar dat is ook een kind) niet kan. Maar mensen die pedofiel zijn, hebben inderdaad gevoelens en een geaardheid waar ze niet voor hebben gekozen. Lijkt mij knap lastig.
Bovendien: het enorme stigma op pedoseksualiteit (terecht) maakt het voor mensen met pedofiele gevoelens nog moeilijker en ingewikkelder - en daaruit wordt de stap naar grensoverschrijdend gedrag weer kleiner. Ze zitten toch al in een diepe donkere verdomhoek.

Al met al, behoorlijk ingewikkeld dus.
Noem jezelf dan "pedoseksuelen bevrijdingsfront" als dat je insteek is. Deze flyeraar pakt echt een onacceptabele invoelshoek door deze naam te kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven