Vermeende pedofiel in speeltuin doodgeslagen

24-08-2019 22:27 1478 berichten
In Assen is vanmiddag een man, die op ongepaste wijze aan een vierjarig kind zou hebben gezeten, dood aangetroffen onder een groep van vijf mannen. Politie was op de melding dat er een kind werd lastig gevallen afgekomen, maar deze mannen hadden er eerder lucht van gekregen en zijn met zn vijven verhaal gaan halen. Met fatale afloop. Ik Ben doodsbang voor pedo’s en sta niet voor mijzelf in als er eentje aan mijn kind komt. Maar dit gaat toch echt te ver. Ik las ergens dat deze man een bekende pedo was. Bekende pedo’s horen voor eeuwig achter slot en grendel is mijn mening. Of ze moeten chemisch gecastreerd worden. Een bekende pedo zal altijd het risico lopen dat iemand het recht in eigen hand Dus beter voor de samenleving en beter voor de pedo. Het is nl. geen aandoening dat genezen kan worden. Achter slot en grendel hoeft niet totaal onprettig te zijn. Als ze maar nooit vrijkomen. Mee eens of zijn er andere oplossingen?
Dat je niet aan een kind moet zitten behoeft geen discussie. Iemand met 5 man doodtrappen moet ook gestraft worden.
Alle reacties Link kopieren
In Nederland zit je nooit eeuwig vast voor dit soort dingen.Helaas is Anne Faber daar het slachtoffer van geworden. Haar familie had vast dolblij geweest als de dader gewoon na de eerste misdaad al was vermoord dan had ze namelijk nog geleefd.

Iemand dood trappen is natuurlijk niet netjes maar de wereld is wel een klein stukje veiliger geworden beter zou zijn als deze mensen daadwerkelijk in levenslange detentie zitten ipv de gevangenissen vol te proppen met mensen die hun parkeerboetes niet kunnen betalen en verkrachters lopen na 2 jaar gewoon gezellig weer rond.
staafmixer wijzigde dit bericht op 24-08-2019 22:39
40.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is een merkwaardig verhaal, een kind van 4 verteld thuis dat iemand aan haar heeft gezeten, tenminste dat is op de nieuwsuitzendingen.

Hoe betrouwbaar is de getuigenis van een kind?
Was het die man?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
In deze speeltuin zullen vast ook kinderen hebben gespeeld. Wil je toch een kind niet aan doen om daar getuige van te zijn.

Ik begrijp dat dit emoties op roept, maar doodschoppen...weet niet hoe ik zou reageren als hij aan mijn kinderen had gezeten overigens.
Alhoewel ik in het algemeen het niet mee eens ben met het recht in eigen handen nemen,

Als hij mijn 4 jarige dochter of zoon met één vinger aanraakte had ik hetzelfde gedaan. Van mij mag iedereen die kinderen misbruiken een slome, pijnlijke dood sterven. natuurlijk moet het wel zeker zijn dat diegene ook daadwerkelijk een kind heeft misbruikt.

Maarja, je kan geen vredige staat opbouwen waar iedereen zelf rechter speelt dus vind ik wel dat die 5 mannen gestraft moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
“Ik Ben doodsbang voor pedo’s en sta niet voor mijzelf in als er eentje aan mijn kind komt. Maar dit gaat toch echt te ver. ”

Beetje tegenstrijdig dit. Je zou niet voor jezelf in staan zeg je. Misschien hadden die mannen, vaders van kleine kinderen en misschien wel van dit meisje, hetzelfde gevoel? Wie zegt dat ze doelbewust deze man hebben gedood?
Niet voor jezelf in kunnen staan kán dit soort gevolgen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Er is nog niets bevestigd over dood trappen volgens mij.
I wanna live my life with the volume full!
Als hij een daadwerkelijke dader was op dit gebied, ben ik alleeminst rouwig om wat hem is overkomen...
Dit vind ik altijd een hele lastige. Je mag natuurlijk nooit het recht in eigen hand nemen, maar toen ik er achter kwam dat mijn schoonvader aan mijn dochter had gezeten heb ik serieus overwogen een pistool aan te schaffen en hem af te knallen. De gedachte aan twee kinderen die wellicht zouden moeten leven met een moeder in de bajes weerhield me van die actie, maar ik kan me voorstellen dat iemand anders zo'n vent overhoop steekt.

Iemand doodschoppen in een speeltuin waar ook kinderen spelen vind ik dan weer een beetje eh.... raar.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 22:39
10.70% gewijzigd
Tja, ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Moeilijk.
De politie had die bekende pedo waarschijnlijk niet eens aangehouden. Misschien alleen maar weggestuurd en de ouders geadviseerd aangifte te doen terwijl die man mogelijk ziek is en zich aan kinderen blijft vergrijpen. Dan voel je je echt machteloos hoor.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk Er was een feest aan de gang dus hoogstwaarschijnlijk drank in het spel. En was het ook echt zo. Was die man echt wat fouts aan het doen of hebben de feestgangers onder invloed van drank elkaar lekker op lopen stoken.
Met zo veel man is het toch echt niet moeilijk om iemand op te sluiten of in te sluiten. Waarom dan toch overleden.
Vragen vragen. Als je iemand echt op heterdaad betrapt... heel eerlijk? Schop maar dood dan. Maar ja, je moet het wel heel erg zeker weten.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-08-2019 22:36
Dit vind ik altijd een hele lastige. Je mag natuurlijk nooit het recht in eigen hand nemen, maar toen ik er achter kwam dat mijn schoonvader aan mijn dochter had gezeten heb ik serieus overwogen een pistool aan te schaffen en hem af te knallen. De gedachte aan twee kinderen die wellicht zouden moeten leven met een moeder in de bajes weerhield me van die actie, maar ik kan me voorstellen dat iemand anders zo'n vent overhoop steekt.

Iemand doodschoppen in een speeltuin waar ook kinderen spelen vind ik dan weer een beetje eh.... raar.
Wat heftig dat je dochter (en jij) dat heeft moeten meemaken :hug:
Ehm lijkt me nogal een nobrainer hè, lees de topictitel...
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Ladyvoldemort ook ik heb indertijd serieus overwogen de dader die mijn toen ook 4 jarige aangeraakt had iets ergs aan te doen.
Je doet het niet, je komt bij je positieven, ik had er op gegaan en mijn kinderen hadden een moeder in de bak gehad.

De straffen in NL zijn om te janken zo laag en voor je het weet loopt er weer een vrij rond.
Wat deze mannen gedaan hebben kan ook niet en daar zullen ze voor gestraft worden.

Aan de andere kant is het 100% zeker dat deze man daadwerkelijk pedo is en ook aan het kind gezeten heeft, dit zal vast uitgezocht worden.

En ja ook een 4 jarige kan dat vertellen weet ik helaas uit ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvraag is hoe een vermeende pedofiel een vierjarig meisje in een speeltuin dusdanig lang kan lastigvallen dat 5 mannen zich gedwongen voelen om handelingen te verrichten die tot gevolg hebben dat ze niet meer voor hun eigen kinderen kunnen zorgen (wegens gevangenisstraf).
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
aloha66 schreef:
24-08-2019 22:41
Als je iemand echt op heterdaad betrapt... heel eerlijk? Schop maar dood dan. Maar ja, je moet het wel heel erg zeker weten.
Dus jij bent tegen ons wetsysteem? En voor de doodstraf neem ik aan.
Ik snap het wel. Het mag niet, maar ik snap wel hoe het uit de hand kan lopen met 5 mannen en een pedofiel.
Ik kan de actie van die mannen begrijpen. Ik zou net zo reageren vrees Ik. Maar toch is het fout om recht in eigen hand te nemen. Daarom moeten bekende pedofielen voor hun eigen veiligheid en om de maatschappij te beschermen nooit vrij komen. Dat is win win.
anoniem_385112 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 22:49
3.19% gewijzigd
Ik wacht de rechtzaak met belangstelling af.
Of eigenlijk weet ik de uitslag al...doodslag.
Het is nog niet eens duidelijk of het slachtoffer daadwerkelijk dat kind aangeraakt heeft, maar hij is wel dood met dank aan middeleeuwse eigenrichting.

Zoals iemand op facebook al zei: Dus als je iemand die je niet mag in een speeltuin ziet, gooi je even op social media dat hij een kknd heeft betast en dan ben je van hem af. Handig!
*Judy* schreef:
24-08-2019 22:46
Ik snap het wel. Het mag niet, maar ik snap wel hoe het uit de hand kan lopen met 5 mannen en een pedofiel.
5 mannen en een "vermeende" pedofiel.
Ik vertrouw dit soort mannen ook helemaal niet eerlijk gezegd. Die 5 die even iemand doden. Ik hoop dat het niet helemaal de opzet was.
-Darkside- schreef:
24-08-2019 22:48
Ik wacht de rechtzaak met belangstelling af.
Of eigenlijk weet ik de uitslag al...doodslag.
Het is nog niet eens duidelijk of het slachtoffer daadwerkelijk dat kind aangeraakt heeft, maar hij is wel dood met dank aan middeleeuwse eigenrichting.

Zoals iemand op facebook al zei: Dus als je iemand die je niet mag in een speeltuin ziet, gooi je even op social media dat hij een kknd heeft betast en dan ben je van hem af. Handig!
Nou inderdaad.
Sugarspice schreef:
24-08-2019 22:47
Ik kan de actie van die mannen begrijpen. Ik zou net zo reageren vrees Ik. Maar toch is het fout om recht in eigen hand te nemen. Daarom moeten bekende pedofielen voor hun eigen veiligheid en om de maatschappij te beschermen nooit vrij komen.
Klopt helemaal wat je zegt. Alleen zijn in ons land de straffen zó zieligjes laag dat ze vaak niet eens de bak in draaien...
Alle reacties Link kopieren
Heftig.


Ik hoop dat die 5 mannen net zo goed de gevangenis indraaien. Iemand vermoorden is strafbaar, zou wat zijn zeg, als iedereen zijn gang maar ging.
„Nu zitten vijf moeders zonder hun man thuis, vergeet dat niet hè. Die hebben gewoon die man vastgehouden, verder niets”, zegt een van de buurtbewoners.

Zij schetst het of die man ineens plotseling dood ging terwijl zij hem netjes op de grond legden in afwachting van de politie. Ben benieuwd wat het werkelijke verhaal wordt.

Als er een pedo aan mijn kind komt, sta ik niet voor mijzelf in. Maar iemand vermoorden is echt een grens te ver. Daarbij zou mijn kind mij veel te hard nodig hebben, dus om dan in de gevangenis te belanden is niet slim.
Murrmurr schreef:
24-08-2019 22:45
Dus jij bent tegen ons wetsysteem? En voor de doodstraf neem ik aan.
Ik ben tegen de doodstraf omdat we uit ervaring weten dat onschulfige mensen ook het slachtoffer worden van een onomkeerbare straf. Niet omdat ik pedofielen het leven wil besparen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven