Het stikstofprobleem

07-11-2019 22:07 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is zo makkelijk op te lossen

gewoon geen kinderen meer nemen

Klaar !!

Het lijkt zo simpel en dat is het ook :)
Welkom in de tropen
Tomos schreef:
07-11-2019 22:07
[...]



Goeie!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-11-2019 09:23
Reden: OP gequote
42.86% gewijzigd
Of gewoon 3/4 van de bevolking op laten lossen. Klaar!
Alle reacties Link kopieren
oh tjee niet weer zoveelste klimaatshit, forum staat er al genoeg vol van... we zitten ermee en we moeten er leren mee leven
Nou Tomos, geef het snel even door aan Rutte, want die zit er een beetje mee in zijn maag geloof ik.
Maar als niemand kinderen neemt, sterven we uit.

DUS, hoe weten we welke mensen wel en geen kinderen moeten krijgen? Mensen met een te laag IQ steriliseren?

Of iedereen steriliseren en de bevolking laten uitsterven. Is ook een optie. Maar zolang er kinderen moeten zijn voor een volgende generatie, komt de vraag elke keer terug; wie moet wel kinderen krijgen, en wie niet?
Alle reacties Link kopieren
aarde zou echt niet wenen moest het mensdom met uitsterven bedreigd zijn....
Alle reacties Link kopieren
Pakkende topics heb je. Steeds een goede OP alleen jammer dat er niemand reageert.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Er is helemaal geen stikstof probleem. Dat mensen hier in trappen laat echt zien hoe dom het grootste gedeelte van de mensheidheid is :hamer:
Alle reacties Link kopieren
https://www.overpopulationawareness.org/nl/q-a
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
cookiedevil schreef:
08-11-2019 03:20
Er is helemaal geen stikstof probleem. Dat mensen hier in trappen laat echt zien hoe dom het grootste gedeelte van de mensheidheid is :hamer:
Wegkijker.
cookiedevil schreef:
08-11-2019 03:20
Er is helemaal geen stikstof probleem. Dat mensen hier in trappen laat echt zien hoe dom het grootste gedeelte van de mensheidheid is :hamer:
Het kost best wat toewijding om te doorgronden wat er speelt (en er zijn al zo veel problemen in het leven van veel mensen) dat ik best snap dat niet iedereen de puf heeft zich hierin te verdiepen.

Maar je hebt natuurlijk gelijk. De bouw ligt plat, boeren kunnen niet verder, en de regering komt met autoloze zondagen. Dat geeft wel aan wat een kul die hele stikstofcrisis is.
Sara9876 schreef:
08-11-2019 12:32
Wegkijker.
Aluhoedje.
forsyth schreef:
08-11-2019 12:38
De bouw ligt plat, boeren kunnen niet verder, en de regering komt met autoloze zondagen. Dat geeft wel aan wat een kul die hele stikstofcrisis is.
Die redenering volg ik even niet.
Redbulletjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat een verfrissend simpele oplossing, en zo goed over nagedacht ook! Maar het is wel een beetje een lange termijnoplossing. Wat dacht je van onvrijwillige euthanasie voor mensen die te simpele oplossingen aandragen voor complexere problematiek? Dat heeft veel sneller effect. Zo snel, dat de boeren en bouwlieden (voor zover ze niet te simpele oplossingen hebben aangedragen voor complexere problematiek, natuurlijk) gewoon meteen door kunnen gaan!
-jolijn- schreef:
08-11-2019 14:30
Wat een verfrissend simpele oplossing, en zo goed over nagedacht ook! Maar het is wel een beetje een lange termijnoplossing. Wat dacht je van onvrijwillige euthanasie voor mensen die te simpele oplossingen aandragen voor complexere problematiek? Dat heeft veel sneller effect. Zo snel, dat de boeren en bouwlieden (voor zover ze niet te simpele oplossingen hebben aangedragen voor complexere problematiek, natuurlijk) gewoon meteen door kunnen gaan!

:mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
08-11-2019 00:22
Maar als niemand kinderen neemt, sterven we uit.


Mwah. Zolang er ondanks sterilisatie nog steeds af en toe toch een zaadje ontkiemt zal het zo'n vaart niet lopen. Plus: als er bijna geen mensen meer zijn, hebben we ook geen problemen meer met hoeveelheden voedsel, autoloze zondagen, pensioenen, personeelstekorten en hooligans. Geen files meer, geen stakingen.
Misschien nog niet eens zo'n stom idee.

(lezen met een snufje sarcasme en een paar korreltjes zout).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
07-11-2019 23:41
Nou Tomos, geef het snel even door aan Rutte, want die zit er een beetje mee in zijn maag geloof ik.
Rutte heeft geen kinderen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
09-11-2019 16:18
Rutte heeft geen kinderen.
Gelukkig niet zeg.
Ik volg Jensen (zijn vlogs) en zijn kijk op het hele gebeuren. Hij onderbouwt het allemaal goed en laat zien hoe dingen verdraaid worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit een kinderwens gehad om verschillende redenen. Maar ik ben wel een echte vleeseter en groot waterverbruiker. Vliegen heb ik daarentegen al 14 jaar niet gedaan. Wat die bouw betreft maak ik me wel een beetje zorgen. Ik sta ingeschreven voor een levensloopbestendige eco-woning. Het huis moet nog gebouwd worden ik zou enorm balen als dat niet doorging. Wil echt weg uit mijn huidige woning.
Sudrì schreef:
07-11-2019 22:42
Of gewoon 3/4 van de bevolking op laten lossen. Klaar!
Daarbij kun je beter geen salpeterzuur gebruiken ivm de stikstof die vrijkomt tijdens het oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Als Hitler in 1945 wat beter zijn best had gedaan, waren we nu een onderdeel van Duitsland geweest. Dan hadden we nu deze problemen niet gehad, maar doordat er op de kaart een dun potloodstreepje loopt hebben we wel een probleem, wel een beetje raar toch?

Hoezo één Europa en samen problemen oplossen?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
GinnyJones schreef:
09-11-2019 17:35
Ik volg Jensen (zijn vlogs) en zijn kijk op het hele gebeuren. Hij onderbouwt het allemaal goed en laat zien hoe dingen verdraaid worden.
:woa:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven