Gevecht kinderplaza Vught

01-12-2019 09:39 181 berichten
https://www.pzc.nl/binnenland/twintig-o ... ~a5c76ef6/

Mijn hemel dat zoiets kan gebeuren...
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend triest.
Ik las het net ook inderdaad, wat een volk...
Alle reacties Link kopieren
OMG, wat een aso's :facepalm:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik stel me zo voor dat die kinderen intussen weer lekker samen aan het spelen zijn en intussen staan hun ouders elkaar de hersens in te slaan...rare wereld..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
En dat in het "bekakte" Vught. Ronduit aso dit, bah.
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
01-12-2019 09:47
Ik stel me zo voor dat die kinderen intussen weer lekker samen aan het spelen zijn en intussen staan hun ouders elkaar de hersens in te slaan...rare wereld..
:HA: nou idd, wat een tokkie-gehalte daar nu heb ik toch al een hekel aan indoorspeeltuinen
Voor iedereen een groene tuin
Wat ontzettend treurig dat het zo uit de hand kan lopen.

Ik heb begrepen van kennissen met kinderen dat dit een stuk sneller gebeurt tegenwoordig. Zij durven een kind van een ander die iets vervelends doet richting hun kind niet eens aan te spreken, bang dat de ouders van dat kind verhaal komen halen of erger, meteen agressief worden. Ik heb een baby, nog geen ervaring met indoor speeltuinen, maar ik kan me er moeilijk iets bij voorstellen. Worden mensen echt zo snel boos op elkaar als het gaat om kinderen corrigeren? Daar gaat dan de uitspraak 'it takes a village to raise a child' :( En een kind van een ander een klap verkopen kan natuurlijk niet, maar om dan als volwassenen ook nog eens daarover op de vuist te gaan...
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
01-12-2019 09:52
:HA: nou idd, wat een tokkie-gehalte daar nu heb ik toch al een hekel aan indoorspeeltuinen
Ik ben al 22 jaar moeder en heb nog nooit zo'n gelegenheid bezocht. Het idee dat je je kinderen daar even makkelijk uitlaat terwijl je als ouder de tijd uitzit met een kop koffie en gratis wifi, trok me niet. Maar na dit bericht is mijn interesse wel gewekt :P
Alle reacties Link kopieren
Gheheh
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij best vermakelijk om zo’n matpartij te aanschouwen.
Damned if I don’t
Daarom deden mijn ouders altijd onze kinderfeestjes thuis, hoefden ze niemand in elkaar te slaan. Daar gaat toch weer tijd in zitten.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
01-12-2019 10:07
Ik ben al 22 jaar moeder en heb nog nooit zo'n gelegenheid bezocht. Het idee dat je je kinderen daar even makkelijk uitlaat terwijl je als ouder de tijd uitzit met een kop koffie en gratis wifi, trok me niet. Maar na dit bericht is mijn interesse wel gewekt :P
Het is er vreselijk (lawaai met echo etc). Voor kinderen zal het wel een feest zijn, maar ik stuur ze liever met iemand anders er naartoe :$ ( partner of oma en opa) :biggrin: . Ik ben meer van de ‘Old-school-speeltuinen’ ;-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
01-12-2019 10:17
Daarom deden mijn ouders altijd onze kinderfeestjes thuis, hoefden ze niemand in elkaar te slaan. Daar gaat toch weer tijd in zitten.
Hier ook gewoon thuis-feestjes :cheer2:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
01-12-2019 10:07
Ik ben al 22 jaar moeder en heb nog nooit zo'n gelegenheid bezocht. Het idee dat je je kinderen daar even makkelijk uitlaat terwijl je als ouder de tijd uitzit met een kop koffie en gratis wifi, trok me niet. Maar na dit bericht is mijn interesse wel gewekt :P
mij ook niet, maar mijn kinderen willen daar soms heen. ze kennen het via kinderfeestjes. in sommige “ballenbakken/indoorspeeltuinen” is het tokkiegehalte ook erg hoog. daar kom ik niet meer
Don't cry, buy a bag and move on.
Wat zouden jullie doen als jullie kind werd geslagen ? ( gewoon een vraag )
Calypso- schreef:
01-12-2019 10:21
Wat zouden jullie doen als jullie kind werd geslagen ? ( gewoon een vraag )
Mijn kind daar weg halen, uitzoeken of ze gewond is, uitzoeken wat er gebeurd is, politie bellen en aangifte doen.

Maar waarschijnlijker: oorbellen uit en rauzen.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
01-12-2019 10:23
Mijn kind daar weg halen, uitzoeken of ze gewond is, uitzoeken wat er gebeurd is, politie bellen en aangifte doen.

Maar waarschijnlijker: oorbellen uit en rauzen.
:-D
Damned if I don’t
Betty_Slocombe schreef:
01-12-2019 10:23
Mijn kind daar weg halen, uitzoeken of ze gewond is, uitzoeken wat er gebeurd is, politie bellen en aangifte doen.

Maar waarschijnlijker: oorbellen uit en rauzen.
😂👍🏻
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
01-12-2019 10:23
Mijn kind daar weg halen, uitzoeken of ze gewond is, uitzoeken wat er gebeurd is, politie bellen en aangifte doen.

Maar waarschijnlijker: oorbellen uit en rauzen.
:rofl: vergeet je handtas niet af te doen hoewel... ik heb wel metalen hengsels :idee:
Voor iedereen een groene tuin
Aso volk. Maar wat voor manager ben je als je dit tuig ook nog eens gewoon laat weggaan voordat de politie er is. De politie is met 3 eenheden uitgerukt, dus die zullen niet op hun dode gemakje hebben gereden.

Ik ben wel in indoor speelhallen geweest. Prima voor een middag. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Dan ben ik maar een tokkie , maar iemand die besmuit om mijn kind te slaan , ipv mij eerst aan te spreken, kan hard gaan rennen.
ViezeHond schreef:
01-12-2019 10:13
Lijkt mij best vermakelijk om zo’n matpartij te aanschouwen.
Dat is het ook. Ik heb eens een knokpartij tussen twee dames bijgewoond, op de Huishoudbeurs. Buikpijn van het lachen :rofl:
De opa en oma van mijn kinderen hebben wel eens iets soortgelijks ervaren toen ze met onze kinderen in een overdekt speelinferno waren. Jongetje dat mijn kind telkens expres omver duwde. Opa zegt er iets van, moeder komt verhaal halen. Opa is echter uitzonderlijk standvastig, dus zegt enkel: "jouw kind duwt mijn kleindochter, ik heb hem gewaarschuwd, want jullie waren niet in de buurt om op hem te letten." Wat gemopper, maar vader taaide wel af.
Betty_Slocombe schreef:
01-12-2019 10:23
Mijn kind daar weg halen, uitzoeken of ze gewond is, uitzoeken wat er gebeurd is, politie bellen en aangifte doen.

Maar waarschijnlijker: oorbellen uit en rauzen.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven