Ik wist dit nog niet.

15-02-2020 17:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las onlangs dit bericht https://www.nytimes.com/2020/02/01/busi ... sment.html
De eerst vraag is of dit hoort bij actueel of sex.
Toch denk ik dan aan het laatste, maar ondertussen post ik het toch hier.
Dit desondanks de aandacht voor homoseksualiteit, biseksualiteit, transgenders en travestieten
de laatste tijd.
Veel vrouwen vinden rijke mannen namelijk interessant en rijke mannen krijgen vast ook opwindende
gevoelens van vrouwen die Victoria Secret vertegenwoordigen.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze een match voor elkaar zijn, maar de gevoelens voor elkaar blijven .
Kan dit een reden zijn dat er tegenwoordig zoveel singles zijn en waar ligt de grens tussen gewenst en ongewenst?
Alle reacties Link kopieren
Dat artikel gaat over me too...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik snap niet helemaal wat je vraag te maken heeft met het artikel? Omdat het een lingeriemerk is en omdat vrouwen aangetrokken zijn tot rijke mannen (jouw woorden, niet de mijne), is de grens tussen gewenst en ongewenst vaag?
Dus als ik je goed begrijp moeten vrouwen die sexy lingerie dragen niet zeuren als ze worden verkracht want ze hebben het er zelf naar gemaakt?

Nah.
Ik kan het artikel niet lezen, maar wat weet je nu precies niet? Ik vind je OP nogal warrig.
Eng.
They could fill a library with all the things you don't know. In fact they do - they're called libraries.
Heb je wel het juiste artikel geplaatst?
Alle reacties Link kopieren
Zijn modellen van een lingeriemerk in realiteit gezelschapsdames voor rijke mannen of zijn ze daar om het goede doel te benadrukken?
Dit is iets wat in het artikel voorkomt.
Meer aspecten kom aan bod natuurlijk.Daarnaast zullen veel mannen rijke mannen al voorbeeld zien van een leven dat geslaagd is.
In onze tijd zijn best wel veel mannen en vrouwen single. Hoe komt dit zo?
De laatste vraag komt vanzelfsprekend niet specifiek in dit artikel voor, maar daarom is deze vraag niet minder interessant toch?
goedzo schreef:
21-02-2020 18:22
Zijn modellen van een lingeriemerk in realiteit gezelschapsdames voor rijke mannen of zijn ze daar om het goede doel te benadrukken?
Dit is iets wat in het artikel voorkomt.
Meer aspecten kom aan bod natuurlijk.Daarnaast zullen veel mannen rijke mannen al voorbeeld zien van een leven dat geslaagd is.
In onze tijd zijn best wel veel mannen en vrouwen single. Hoe komt dit zo?
De laatste vraag komt vanzelfsprekend niet specifiek in dit artikel voor, maar daarom is deze vraag niet minder interessant toch?
Je maakt het er allemaal niet duidelijker op.
Alle reacties Link kopieren
goedzo schreef:
21-02-2020 18:22
. Hoe komt dit zo??
Mensen worden steeds lelijker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 21:23
They could fill a library with all the things you don't know. In fact they do - they're called libraries.
😄😄
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
goedzo schreef:
21-02-2020 18:22
Zijn modellen van een lingeriemerk in realiteit gezelschapsdames voor rijke mannen of zijn ze daar om het goede doel te benadrukken?
Dit is iets wat in het artikel voorkomt.
Meer aspecten kom aan bod natuurlijk.Daarnaast zullen veel mannen rijke mannen al voorbeeld zien van een leven dat geslaagd is.
In onze tijd zijn best wel veel mannen en vrouwen single. Hoe komt dit zo?
De laatste vraag komt vanzelfsprekend niet specifiek in dit artikel voor, maar daarom is deze vraag niet minder interessant toch?
Ik zou het artikel nog een keertje lezen.
Volgens mij heb je het niet goed begrepen.
Alle reacties Link kopieren
goedzo schreef:
21-02-2020 18:22
Zijn modellen van een lingeriemerk in realiteit gezelschapsdames voor rijke mannen of zijn ze daar om het goede doel te benadrukken?
Welk goed doel ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
21-02-2020 18:36
Welk goed doel ?
Mooi zijn en mannen opgeilen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat elk topic “ik wist dit nog niet” als titel moet hebben
goedzo schreef:
21-02-2020 18:22
Zijn modellen van een lingeriemerk in realiteit gezelschapsdames voor rijke mannen of zijn ze daar om het goede doel te benadrukken?
Dit is iets wat in het artikel voorkomt.
Meer aspecten kom aan bod natuurlijk.Daarnaast zullen veel mannen rijke mannen al voorbeeld zien van een leven dat geslaagd is.
In onze tijd zijn best wel veel mannen en vrouwen single. Hoe komt dit zo?
De laatste vraag komt vanzelfsprekend niet specifiek in dit artikel voor, maar daarom is deze vraag niet minder interessant toch?
Ik heb nog steeds het idee dat je het verkeerde artikel hebt geplaatst.
Ik heb het vluchtig doorgelezen maar volgens mij gaat het om misstanden binnen een specifiek lingeriebedrijf. Die niets met goede doelen te maken hebben. Er is geen connectie met mannen die andere mannen als geslaagd zien als ze rijk zijn en het heeft niets te maken met of mensen vandaag de dag single zijn.
Alle reacties Link kopieren
Overigens gaat het er niet om of er alleen dingen besproken mogen worden die in dit artikel naar voren komen. Er is natuurlijk ook zoiets als een vrije geest.
Er zullen nog steeds veel meisjes dit soort werk willen doen. Hoe goed zijn zij voorbereid als niemand echt het fijne weet over dit beroep of moeten wij de beeldvorming overlaten aan modellen die dit werk ook hebben gedaan of dit nog steeds doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven