Win met de zin van radio 538

04-03-2020 23:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!!

Wij mogen misschien morgen meedoen aan win met de zin. Wij luisteren altijd mee omdat de kinderen het spelletje zo leuk vinden, maar toevallig vandaag te druk geweest om te luisteren. Nu zijn er vandaag 3 van de 4 namen goed geraden, maar wij weten niet bij welk woord nu nog een naam gezocht moet worden. “Win” “met” “de” of “zin”?!

Is er iemand wie het op de voet volgt en ons kan helpen zodat we goed kunnen proberen een naam erbij te zoeken?

Hopelijk is er een oplettende luisteraar....

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
is dat niet terug te luisteren?
Is alles toch tegenwoordig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Klopt! De zin en antwoorden die gegeven zijn wel, maar niet welk juist antwoord bij welk woord hoort.
Alle reacties Link kopieren
ik ken heel het spel niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik denk dat de laatste Leonie van WIDM is. Vandaag heb ik niets geluisterd maar ik meen dat Emma Heesters er ook bij zat.
Ze zeggen nooit welk woord bij een naam hoort.
Alle reacties Link kopieren
Emma heesters, Bas smit en shelly sterk zijn geraden tot nu toe. Vaak worden de antwoorden wel in volgorde van de zin opgenoemd, maar helaas dus vandaag niet in de gelegenheid geweest om te luisteren...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ze noemen het juist niet in volgorde. Dat maakt het zo lastig. Toch zelf puzzelen dus.
suuz393 schreef:
05-03-2020 03:16
Nee hoor, ze noemen het juist niet in volgorde. Dat maakt het zo lastig. Toch zelf puzzelen dus.

En ze zeggen ook niet welke er fout is. Dus TO hoe weet je zo zeker dat drie goed zijn?
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-03-2020 06:19
En ze zeggen ook niet welke er fout is. Dus TO hoe weet je zo zeker dat drie goed zijn?
Dat zeggen ze wel, alleen niet wie welk woord zegt.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ik jou vertellen wie het zijn ? Jij doet mee dus luister zelf. Jackpot staat op 14000€ meen ik. Dus :). Dat win ik liever zelf ;)
Alle reacties Link kopieren
O en de volgorde is niet zo belangrijk wel de juiste namen. 3 zijn er al gevonden. Nu de 4e nog.

Terugluisteren is nogal een klus :). Ieder uur komt het vanaf 0600 uur meen ik tot 1700 uur. Op verschillende momenten in de show
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-03-2020 06:19
En ze zeggen ook niet welke er fout is. Dus TO hoe weet je zo zeker dat drie goed zijn?
Ik heb gister geluisterd. En deze drie komen iedere keer terug en dan zijn er 3 goed. Dus ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven