Een fijne apocalyptische vrijdag de 13de! Kletstopic....

13-03-2020 09:54 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Pechvogels! Trekken jullie het nog een beetje? Deel je pech of geluk van de dag.
Ik werk thuis en ga zo weer aan de bak. Ook even een courgette soep maken voor de vitamines. Moge de rampspoed u wel bekomen.
Alvast een goed weekend en een fijne vrijdag de 13de.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Insgelijks!
Ik zit me te vervelen, omdat mijn activiteit van vandaag niet doorgaat. Heb maar op een coronatopic gereageerd ;-D
Ligt er ook nog een zwarte kat op mijn schoot, dus alle hoop is verloren vrees ik.

Ik mag niet naar buiten. Nou ja, ik zelf wel, maar mijn kleuter niet en kan haar moeilijk alleen laten, dus ik doe eindelijk weer eens wat in huis. Lang geleden dat het zo opgeruimd was :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit me enorm te vervelen, ik ben verkouden en mag niet werken.
Ik ben er vanochtend achter gekomen dat mijn favoriete snack niet meer gemaakt word en ik baal er van. Geen echt wereldproleem maar wel iets wat je zo pak en beet 15 jaar eet is spontaan niet meer verkrijgbaar in de super. :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een zwarte kat die de hele tijd bij mij wil liggen maar van de Stanford Health mag je ook je huisdier niet knuffelen met griepklachten.

Snack uit de handel en dat op vrijdag de 13de :@@: :cry:

Hadden ze het maar gezegd dan had je nog kunnen hamsteren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
13-03-2020 10:20
Ik ben er vanochtend achter gekomen dat mijn favoriete snack niet meer gemaakt word en ik baal er van. Geen echt wereldproleem maar wel iets wat je zo pak en beet 15 jaar eet is spontaan niet meer verkrijgbaar in de super. :@@:
Balen, wat is het?
Alle reacties Link kopieren
Ja, gat in de markt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Courgettesoep? Bind jij die? Pureren? Room erin?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
pamelacourson schreef:
13-03-2020 10:24
Balen, wat is het?
Deze en hij komt niet meer terug in de winkel. @(
Afbeelding
Mijn kind zit verplicht thuis want leraar ziek, en ik ben in verband met hoesten niet welkom op mijn afspraak.

Dus nu heb ik een extra lang weekend met 2 kinderen waarvan de één veel liever op school zit en dus stront vervelend is. Arme ik :cry:
Alle reacties Link kopieren
JenBarber schreef:
13-03-2020 11:02
Mijn kind zit verplicht thuis want leraar ziek, en ik ben in verband met hoesten niet welkom op mijn afspraak.

Dus nu heb ik een extra lang weekend met 2 kinderen waarvan de één veel liever op school zit en dus stront vervelend is. Arme ik :cry:
En als je pech hebt nog langer :|
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
13-03-2020 10:37
Deze en hij komt niet meer terug in de winkel. @(
Afbeelding
Die ken ik! Zonde dat ze niet meer geleverd worden.
Voor iedereen een groene tuin
Vrijdag de 13de is van oorsprong een vrouwendag waar alles om de vrouw draaide. Daar was de katholieke kerk het niet mee eens en heeft er een ongeluksdag van gemaakt.

Dus vier deze dag, zij is van ons.
Ik vond het helemaal niet zo rustig op de weg. Vrijdag is onze vaste oppasdag bij de kleinkinderen en het was even druk als anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het een pechdag gaat worden. Mijn plannen van vandaag zullen dat uitwijzen...
Het gaat in ieder geval een memorabele dag worden, dat dan weer wel..
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-03-2020 10:27
Courgettesoep? Bind jij die? Pureren? Room erin?
Ik heb geen ruim in huis. Ik fruit ui aan, wat gember, peper, restjes groente erbij en 2 courgettes. FF koken dan pureren en hopen dat het smaakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
13-03-2020 11:10
Vrijdag de 13de is van oorsprong een vrouwendag waar alles om de vrouw draaide. Daar was de katholieke kerk het niet mee eens en heeft er een ongeluksdag van gemaakt.

Dus vier deze dag, zij is van ons.
Zere neus????

Ik meestal ook helemaal geen ongeluk op vrijdag de 13de.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb mijn man leren kennen op vrijdag de dertiende. Ik associeer het niet met ongeluk dus.
Ik verveel me dood. Vanmorgen even op het werk geweest, maar ze hebben me naar huis gestuurd. Ik denk dat ik maar naar de stad ga zo, een beetje in het rond hoesten om te genieten van de geschokte blikken.
viva-amber schreef:
13-03-2020 11:28
Zere neus????

Ik meestal ook helemaal geen ongeluk op vrijdag de 13de.
Yep, was een heidense feestdag voor ons dus. De dag van Freya.
Onze kinderen gaan in België naar school dus die zijn na vanmiddag thuis voor vooralsnog 5 weken! De maatregelingen zijn nu tot 3 april en dan begint de paasvakantie. Ik ben pas gestopt met werken bij mijn werkgever en ben vrij van arbeid tot 1 mei. Man werkt vanuit thuis tot het einde van de maand.
Dus... Ik denk maar dat ik de hut maar eens een goede lenteschoonmaak ga geven en de kinderen laat helpen, of zo. Want echt ergens met ze naartoe kan ook niet.

Niet dat ik hiermee klaag, want ik weet dat wij in heel gunstige omstandigheden verkeren. Wel denk ik dat ik Pinterest eens ga doorlopen, op zoek naar leuke ideeën om deze tijd door te komen.
Meer rampspoed: de bestelsite van Albert Heijn is kapot :'( :'( :'(
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
13-03-2020 11:31
Ik verveel me dood. Vanmorgen even op het werk geweest, maar ze hebben me naar huis gestuurd. Ik denk dat ik maar naar de stad ga zo, een beetje in het rond hoesten om te genieten van de geschokte blikken.
Als je dat nou vanmiddag op mijn werk komt doen bedenken ze zich misschien en sluiten ze onze toko en kan ik ook naar huis :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven