Weertje!

29-03-2020 16:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. ik ben net in mijn bos uit de jas gewaaid.

Mag ik even opmerken dat het wel lekker mee zit weer technisch in deze corona-ellende.
Je moet toch niet bedenken dat we dit gedoe nog even wat meer wel\ken terug gehad zouden hebben toen het maar bleef pissen van de regen.

Jullie nog een blokje om geweest?
Chocolade, altijd goed!
Ik ben heel even weg geweest maar ik woei uit mijn hempie en ik kreeg een snotneus van die koude wind, dus ik ben maar weer snel veilig naar binnen gegaan. Voor de coronabestrijding is dit weer een ware zegen.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet zeikt van de regen ga ik elke dag even naar buiten ja. Vandaag was het wel erg koud inderdaad. Kregen een soort van hagel/ sneeuwbui op onze kop.
Alle reacties Link kopieren
.
cookielover wijzigde dit bericht op 06-07-2020 19:02
94.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het eerst in 3 weken mijn ouders bezocht en 2x 1,5 km gelopen. De trein en het station zagen eruit als een aflevering van The Stand.
viva-amber wijzigde dit bericht op 29-03-2020 17:09
1.05% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vind het vandaag toch wel koud en harde wind. De wind is mijn grootste vijand en ontwijk ik zoveel mogelijk ;-D

Vreselijk. Dus ik ben lekker binnen na een klein boodschapje gedaan te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja vanochtend bij wind en zon een eind gelopen door mijn stad.
Ik heb veel beren gespot, het was voor het eerst dat ik die opmerkte. Het was dus een soort van berensafari.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Ben niet buiten geweest vandaag, maar heb wel de hele dag het zonnetje in de kamer en het is hier 22 graden. Heerlijk hoor, lekker binnenshuis van de lente genieten. :D
Ik loop iedere dag een heel eind. Alleen vandaag even niet. We hebben pyjamadag. Heerlijk, zo een dagje tussendoor. De kinderen zijn lekker bezig. Die hebben naast schoolwerk veel buiten gespeeld de afgelopen weken. Want je hebt gelijk. Het weer zit gelukkig mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vandaag echt koud!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
29-03-2020 16:59
Als het niet zeikt van de regen ga ik elke dag even naar buiten ja. Vandaag was het wel erg koud inderdaad. Kregen een soort van hagel/ sneeuwbui op onze kop.
Oh echt?!? Hier lekker zonnig, af en toe een wolk.
Chocolade, altijd goed!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven