Kuzu (DENK) weg om grensoverschrijdend gedrag medewerkster

30-03-2020 07:30 97 berichten
Al tijden hoorden we vrij weinig van de anders in het debat zo aanwezige Tunahan Kuzu en plots was meneer ineens weg. Iets met dat hij verklaarde dat hij de politiek "een te grote aanslag vond op zijn persoonlijke leven". Het welbekende: "meer tijd nodig had voor familie"-verhaal. Een beetje een vreemd verhaal voor een man die al familie had voordat hij met veel bombarie uit de PvdA stapte om een eigen partij oprichtte. DENK werd overigens opgericht omdat de PvdA te kritisch was op Turkse organisaties als Milli Görüs.

Alleen nu blijkt dat deze vrome meneer een relatie had met een medewerkster en dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag. Maar daar houdt het niet op.
De vrouw informeerde de huidige partijleider Farid Azarkan over het voorval. Die zou zich geschokt hebben getoond en haar hebben gezegd dat hij over de consequenties wilde nadenken, maar vervolgens niets meer hebben laten horen.
bron: https://nos.nl/artikel/2328767-tunahan- ... -denk.html

en
Vervolgens besloot de vrouw om de kwestie te laten rusten, omdat ze opzag tegen de gevolgen die openbaarmaking kon hebben voor haar leven. Ze vond elders een baan, maar enkele weken geleden zocht partijvoorzitter Öztürk via via contact met haar. Hij bleek van plan om Kuzu met de affaire te confronteren, samen met de oud-CDA'er Ayhan Tonca
bron: https://nos.nl/artikel/2328767-tunahan- ... -denk.html

De vrouw wilde overigens Öztürk niet helpen. Maar deze kon het verhaal goed gebruiken om Kuzu weg te werken als partijleider dus gebruikte hij het verhaal van de vrouw toch.

Tjah, wat moeten we hier van denken.
Dat het een eng mannetje is?
Vond ik altijd al.
teuneke schreef:
30-03-2020 07:48
Dat het een eng mannetje is?
Vond ik altijd al.
Ik kon altijd nog wel sympathie opbrengen voor Kuzu. Zelf vind ik die Öztürk veel enger.
Alle reacties Link kopieren
Wat we altijd al dachten.. hypocriete gekkies met gevaarlijk gedachtengoed.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ik las dit nog terug:

Anti-Nederlandse DENK-keizer Kuzu nu echt ontketend: houdt campagnespeech in het Turks, scheidt mannen en vrouwen
Vaak wordt er door journalisten verwezen naar de Turkse afkomst van Tunahan Kuzu wanneer de politicus zijn mond opentrekt. Vandaag is nog maar eens duidelijk waarom: bij een optreden in de Ulu-moskee in Utrecht heeft Kuzu een heel campagneverhaal in het Turks gehouden, terwijl het publiek werd gescheiden. De mannen kregen veel ruimte met stoelen en tafels, terwijl de vrouwen zichzelf moesten bedruipen aan de rand van de zaal en vaak zelfs niet eens een fatsoenlijke zitplek hadden.
bron: https://www.dagelijksestandaard.nl/2017 ... n-vrouwen/
Alle reacties Link kopieren
het zijn net echte mensen .............
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ja, ik ben echt benieuwd wat we hier van moeten denken.
Griezels gonna griezel, zullen we maar zeggen. Dat zie je bij meer politici. En mensen.
Alle reacties Link kopieren
Kuzu en Ozrurk vind ik beide niks. Schreeuwerig zonder verdere inhoud. Dus je mist er niks van dat Kuzu opstapt.
Alleen bij plenaire debatten lijken ze aanwezig te zijn en vaak niet op een positieve manier.
De enige waar ik positief over denk is Farid Azarkan. Dat is ook de enige van de drie die aanwezig is bij technische briefings en overleggen en dan ook inhoudelijke vragen stelt. Die andere twee schaar ik onder de 'scheeuwers'.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben ik nou niet verbaasd? Wat een nare man, lange arm van Erdogan, eigen trollen leger en nu ook nog een vrouw lastig vallen.....Wat er gebeurt wanneer je het achter je ellebogen hebt en het wordt te groot om te verbergen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom werd Alexander Pechtold geen eng mannetje genoemd toen hij een affaire had?

Ik vind de ideologie van Denk, en PVV en FvD eng, en Kuzu zal mijn vriend niet worden. Maar waarom wordt hij nu harder aangevallen dan Pechtold?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
30-03-2020 08:25
Waarom werd Alexander Pechtold geen eng mannetje genoemd toen hij een affaire had?

Ik vind de ideologie van Denk, en PVV en FvD eng, en Kuzu zal mijn vriend niet worden. Maar waarom wordt hij nu harder aangevallen dan Pechtold?
Dit.
hamerhaai schreef:
30-03-2020 08:25
Waarom werd Alexander Pechtold geen eng mannetje genoemd toen hij een affaire had?

Ik vind de ideologie van Denk, en PVV en FvD eng, en Kuzu zal mijn vriend niet worden. Maar waarom wordt hij nu harder aangevallen dan Pechtold?
In de Televaag staat dit;
‘Na beëindiging ervan vindt volgens de vrouw in de buurt van het partijbureau een ernstig incident plaats, waarbij sprake zou zijn van ’grensoverschrijdend gedrag’.’

Dus het gaat niet om de affaire an sich, maar wat er daarna gebeurde.

Geen idee wat er gebeurde, want dat staat er niet, maar je begrijpt wat ik wil zeggen, denk ik.
Ik ben vooral teleurgesteld hoeveel engerds er in de Nederlandse politiek zijn.
Eng mannetje uit een nog engere partij (een stuk enger dan PVV in mijn ogen)
Het gaat inderdaad om wat er na de moves van Kuzu gebeurde.
De desbetreffende vrouw meldde het gedrag van Kuzu bij Azarkan. Vervolgens deed hij er niets mee. Als gevolg daarvan meldde de vrouw het bij Arib en zij raadde aan dat de vrouw aangifte deed. Dit wou ze niet. Na een tijd kreeg ze ineens bericht van een tussenpersoon namens Ozturk. Niet dat hij haar wou helpen, maar hij wilde haar verhaal gebruiken als pressiemiddel (of chantage) richting Kuzu.

Azarkan, Ozturk en Kuzu zijn allemaal natte winden. De rest van de partij is mijns inziens niet veel beter.
Betty_Slocombe schreef:
30-03-2020 08:39
Ik ben vooral teleurgesteld hoeveel engerds er in de Nederlandse politiek zijn.

Nou, grijp je kans en maak de politiek een stuk mooier.

Politiek was een slangenkuil, is een slangenkuil en dat zal altijd zo blijven. Persoonlijk heb ik nul politieke ambities, aangezien ik van vrij dichtbij heb meegemaakt hoe het werkt. DENK is alleen nog een stukje vreselijker dan de rest van de partijen, aangezien zij wars zijn van democratie.
Ik stem niet op engerds. Dat doe ik er aan.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
30-03-2020 08:47
Het gaat inderdaad om wat er na de moves van Kuzu gebeurde.
De desbetreffende vrouw meldde het gedrag van Kuzu bij Azarkan. Vervolgens deed hij er niets mee. Als gevolg daarvan meldde de vrouw het bij Arib en zij raadde aan dat de vrouw aangifte deed. Dit wou ze niet. Na een tijd kreeg ze ineens bericht van een tussenpersoon namens Ozturk. Niet dat hij haar wou helpen, maar hij wilde haar verhaal gebruiken als pressiemiddel (of chantage) richting Kuzu.

Azarkan, Ozturk en Kuzu zijn allemaal natte winden. De rest van de partij is mijns inziens niet veel beter.
Maar ook dit is toch niet heel anders dan destijds bij Pechtold, die volgens de grapevine zijn minnares zelfs tot abortus dwong? Ook zij werd vooral als politiek wapen gebruikt.

Ik vind het maar bijzonder allemaal.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
30-03-2020 08:25
Waarom werd Alexander Pechtold geen eng mannetje genoemd toen hij een affaire had?

Ik vind de ideologie van Denk, en PVV en FvD eng, en Kuzu zal mijn vriend niet worden. Maar waarom wordt hij nu harder aangevallen dan Pechtold?
Wat ik pas echt eng en walgelijk vind, is waar die Öztürk mee bezig was.

enkele weken geleden zocht partijvoorzitter Öztürk via via contact met haar. Hij bleek van plan om Kuzu met de affaire te confronteren, samen met de oud-CDA'er Ayhan Tonca
.
Nou, het zijn beiden engnekjes mbt vrouwen en hun gedrag dus.
Betty_Slocombe schreef:
30-03-2020 08:10
Ja, ik ben echt benieuwd wat we hier van moeten denken.
Griezels gonna griezel, zullen we maar zeggen. Dat zie je bij meer politici. En mensen.
Bij de één alleen net wat meer dan de ander?

Ik vind het zo vreemd dat als er bij een bepaald smaldeel in onze samenleving bepaalde problemen leven dat het veralgemeniseerd moet worden tot alle mensen. Dat maakt sociale vooruitgang wel erg lastig lijkt me.
fashionvictim schreef:
30-03-2020 08:53
Maar ook dit is toch niet heel anders dan destijds bij Pechtold, die volgens de grapevine zijn minnares zelfs tot abortus dwong? Ook zij werd vooral als politiek wapen gebruikt.

Ik vind het maar bijzonder allemaal.
Alleen dat abortusverhaal is onbevestigd. Dit verhaal is wel bevestigd door een WhatsApp-gesprek.
*TanteSjaan* schreef:
30-03-2020 08:50
Nou, grijp je kans en maak de politiek een stuk mooier.

Politiek was een slangenkuil, is een slangenkuil en dat zal altijd zo blijven. Persoonlijk heb ik nul politieke ambities, aangezien ik van vrij dichtbij heb meegemaakt hoe het werkt. DENK is alleen nog een stukje vreselijker dan de rest van de partijen, aangezien zij wars zijn van democratie.
Klopt. Ik heb bij zo'n "leuke" linkse partij gezeten. Gezelligheid heb ik daar nog nooit meegemaakt.

Of DENK een bedreiging is voor de democratie weet ik niet, maar ze bestrijden wel openlijk de Nederlandse belangen en waar mogelijk verdedigen ze Turkse en Marokkaanse belangen. Het zijn daarmee voor mij vertegenwoordigers van Turkije en Marokko in het Nederlandse parlement.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet harder aangepakt dan Pechtold. Hij is er tussen uit geknepen voordat er uberhaupt sprake was van 'een aanpak'.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
fashionvictim schreef:
30-03-2020 08:53
Maar ook dit is toch niet heel anders dan destijds bij Pechtold, die volgens de grapevine zijn minnares zelfs tot abortus dwong? Ook zij werd vooral als politiek wapen gebruikt.

Ik vind het maar bijzonder allemaal.

Ik vind het vergelijkbaar. Kuzu en Pechtold zijn uit hetzelfde alpha-mannen-hout gesneden en mannen om ver van weg te blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven