1 april

01-04-2020 08:06 43 berichten
Deel hier 1 april grappen.

TO trapt af:
In deze tijd ben ik docent op afstand. We hebben gisteren alle leerlingen van leerjaar 1 een mail gestuurd waarin staat dat ze vanaf vandaag iedere week raamvisite krijgen van een docent. Die komt dan hun schoolwerk controleren.

Welke grap weet jij?
Alle reacties Link kopieren
Op de facebookpagina van jamin zag ik een berichtje over het overschilderen van chocolade paashazen tot sinterklaashazen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Flitsmeister heeft zo'n geurhangertje voor in de auto met bezinegeur.
School kwam met de digitale luizencontrole, kind moet hoofd bij het scherm houden van telefoon, tablet of laptop.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
01-04-2020 08:10
Op de facebookpagina van jamin zag ik een berichtje over het overschilderen van chocolade paashazen tot sinterklaashazen.
:bye: :idee: ik was hier dus echt ingestonken en bedenk me pas nu dat het inderdaad waarschijnlijk een 1 april was hahaha
To, als de mail gisteren is verstuurd dan is het toch geen 1 april grap?
Of zeg ik nu iets heel stoms?
watdachtjehiervan schreef:
01-04-2020 08:33
To, als de mail gisteren is verstuurd dan is het toch geen 1 april grap?
Of zeg ik nu iets heel stoms?
Ja.

Ze komen vandaag je huiswerk controleren.

Heel veel 1 april grappen hebben voorbereiding nodig en /of komen pas uit op 1 april zelf.
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 08:34
Ja.

Ze komen vandaag je huiswerk controleren.

Heel veel 1 april grappen hebben voorbereiding nodig en /of komen pas uit op 1 april zelf.
Oooh ja, nu zie ik dat ze vanaf 1 april langs komen. Even overheen gelezen.
Alle reacties Link kopieren
die geurhanger zou mijn vriend meteen kopen als hij echt te koop was, hij vind de geur van benzine heerlijk 😂
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 08:29
School kwam met de digitale luizencontrole, kind moet hoofd bij het scherm houden van telefoon, tablet of laptop.
haha ja dat is bij mijn vrouw op school :)
Girafjes schreef:
01-04-2020 08:33
:bye: :idee: ik was hier dus echt ingestonken en bedenk me pas nu dat het inderdaad waarschijnlijk een 1 april was hahaha

Ik ook :$
Op de Facebook pagina van Suzanne Vermeer. Boek dat 21 april uitkomt zou 20 lege pagina's hebben om zelf in te vullen.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 08:29
School kwam met de digitale luizencontrole, kind moet hoofd bij het scherm houden van telefoon, tablet of laptop.
Bij ons ook. Ik denk niet dat mijn dochter erin trapt :mrgreen:
Afbeelding
Mail van de school van mijn dochter. Met het verzoek om de brief even samen te lezen (groep 5/6)
Alle reacties Link kopieren
Zoon had een test algemene ontwikkeling. Hij moest eerst alle vragen goed lezen. Bizarre vragen.
Onderaan stond dat je een tekening mocht maken en de test de test laten, 1 april!
In Duitsland is uitgesproken liefst geen 1 April grappen te tappen, daar er al veel Corona-gerelateerde informatie rondwaart die onjuist is en men bang is dat dit hierdoor verder aangewakkerd zal worden waardoor mensen onveilige en onjuiste dingen doen of laten.
Alle reacties Link kopieren
Huiswerkcontrole, geweldig !!!
Ttroeteltje schreef:
01-04-2020 09:49
In Duitsland is uitgesproken liefst geen 1 April grappen te tappen, daar er al veel Corona-gerelateerde informatie rondwaart die onjuist is en men bang is dat dit hierdoor verder aangewakkerd zal worden waardoor mensen onveilige en onjuiste dingen doen of laten.
Ze hebben daar ook sowieso amper humor. :roll:


Grapje.

Maar zolang geen nare coronagrappen zijn zie ik het nut niet en een beetje lachen zoals gisteren met de AH moet gewoon kunnen toch?
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 08:34
Ja.

Ze komen vandaag je huiswerk controleren.

Heel veel 1 april grappen hebben voorbereiding nodig en /of komen pas uit op 1 april zelf.
Ja dit :)
Veel leerlingen hadden het wel door, maar een aantal vroegen bv: ik woon op 3 hoog, hoe gaan we dat dan doen
:-D
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 09:53
Ze hebben daar ook sowieso amper humor. :roll:


Grapje.

Maar zolang geen nare coronagrappen zijn zie ik het nut niet en een beetje lachen zoals gisteren met de AH moet gewoon kunnen toch?
Ja ik dacht we kunnen wel wat humor gebruiken. Zolang het gepast is..
Van een egelopvang:

Goed nieuws! Om te zorgen dat #egels veilig over straat kunnen gaan wij egels voorzien van speciale helmpjes. Deze helmpjes dienen als een schild en zijn fiets, auto en zelfs vrachtwagen bestendig! Op de foto de eerste #egel met helmpje, vanaf morgen door het hele land!

Afbeelding
pamelacourson schreef:
01-04-2020 09:34
Bij ons ook. Ik denk niet dat mijn dochter erin trapt :mrgreen:
Mijn 7 jarige zat braaf met hoofd bij mijn laptopscherm. Maar de melding 1 april vond ze maar zozo. Dat hadden ze echt wel nog wat leuker kunnen maken. Met een alarm en misschien eerst een beeldje van bewegende beestjes in close up ofzo. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 09:56
Mijn 7 jarige zat braaf met hoofd bij mijn laptopscherm. Maar de melding 1 april vond ze maar zozo. Dat hadden ze echt wel nog wat leuker kunnen maken. Met een alarm en misschien eerst een beeldje van bewegende beestjes in close up ofzo. :-D :-D
Bij mijn zoontje precies hetzelfde, ik vond de grap wel erg leuk maar het 1 april gedeelte had wat grappiger gekund. Ik verwachtte inderdaad een scherm met bewegende luizen ofzo :-D Maar een alarm was ook een goed idee geweest :P
Ja hoor, humor is super. Ik schreef het niet om jullie de grappen niet te laten maken. Eigenlijk alleen als info.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven