Bergen homohaat richting Rob Jetten

17-05-2020 12:27 200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het filmpje alleen zegt al genoeg:
https://mobile.twitter.com/RobJetten/st ... 5066091520

Hee goed dat hij dit doet. En heel goed dat hij de namen van de twitteraars erbij zet. Hoe haal je het in je hoofd om dit soort dingen naar iemand te sturen? Zo ontzettend tolerant die Nederlanders ...

(En nee, ik ben het niet eens met de politieke ideeen van Rob Jetten)
Alle reacties Link kopieren
Is dit nu serieus een discussie dat jetten terwijl hij homo haat reacties aan de kaak stelt, ook iets had moeten zeggen over aardige reacties die hij krijgt? :facepalm:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
17-05-2020 15:56
Is dit nu serieus een discussie dat jetten terwijl hij homo haat reacties aan de kaak stelt, ook iets had moeten zeggen over aardige reacties die hij krijgt? :facepalm:
nee
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2020 15:40
Normaal doen is de standaard, daar hoef je bij volwassenen verder gaan aandacht te geven op sociale media. Ik bedank de mevrouw achter de kassa bij Jumbo niet elke dag omdat ze mij geen "tyfushoer" noemt, want het is normaal dat je iemand geen tyfushoer noemt.
Je zou haar dus wel moeten bedanken. En als ze je een keer tyfushoer noemt, dan zeg je ‘oh wat fijn dat je me ook wel eens met mevrouw aanspreekt’ om toch het positieve te benoemen
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
17-05-2020 15:48
Ja. Dat denk ik zeker.
In welke wereld leef jij?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
17-05-2020 15:59
Je zou haar dus wel moeten bedanken. En als ze je een keer tyfushoer noemt, dan zeg je ‘oh wat fijn dat je me ook wel eens met mevrouw aanspreekt’ om toch het positieve te benoemen
:rofl:
eh nee.
bethweeter schreef:
17-05-2020 15:18
Ja hoor. Blijf lekker in sprookjes geloven. Ik ga er in ieder geval niet meer op in.
Dit lukt nog niet zo goed blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
17-05-2020 16:01
In welke wereld leef jij?
Laat gaan joh. Hij zit gewoon te rellen. Zonde om een serieus topic daardoor te laten verzieken.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
17-05-2020 15:59
Je zou haar dus wel moeten bedanken. En als ze je een keer tyfushoer noemt, dan zeg je ‘oh wat fijn dat je me ook wel eens met mevrouw aanspreekt’ om toch het positieve te benoemen
:rofl:
De kassière bij Jumbo zei sterf tyfusslet maar gelukkig wenste de kassière bij BigBazar me een heel fijn weekend. :nut:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
17-05-2020 15:53
Weet niet, ik hoop het. Misschien nog meer als er meer neutrale of complimenteuze reacties komen, wat je vast kan verwachten als het benoemd wordt in plaats van aan dovemansoren is gericht.
We wonen niet in het sprookjesbos van de Efteling hè?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niemand en heb nooit iemand gekend die iets tegen homo's heeft. Dat is iets van de laatste tijd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
17-05-2020 18:54
Ik ken niemand en heb nooit iemand gekend die iets tegen homo's heeft. Dat is iets van de laatste tijd.
Ja, mijn oom heeft dat potenrammen in de jaren zeventig verzonnen. Mijn leraar geschiedenis verzon ook dat in 1980 de leerlingen zijn lokaal uitliepen omdat hij uit de kast gekomen was.
Praat eens met homo's van 55 en ouder. Het is een eyeopener van de verdrietige soort.
bethweeter schreef:
17-05-2020 14:57
Wat mij betreft is het wel breder. Bij Jetten gaat het over zijn homoseksualiteit. Bij Asscher over zijn Joods zijn. Is hetzelfde probleem vind ik

https://m.facebook.com/LodewijkAsscher/ ... 935839264/
Zeker is dat hetzelfde probleem. Ons land verhuftert behoorlijk door die ultra rechtse gekkies.
retrostar schreef:
17-05-2020 18:54
Ik ken niemand en heb nooit iemand gekend die iets tegen homo's heeft. Dat is iets van de laatste tijd.
Ken je uberhaupt wel iemand?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-05-2020 19:53
Ken je uberhaupt wel iemand?
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
retrostar schreef:
17-05-2020 18:54
Ik ken niemand en heb nooit iemand gekend die iets tegen homo's heeft. Dat is iets van de laatste tijd.
Mijn allereerste vriendje was Christelijk. Die ging tot God bidden om zijn homoseksuele leraar te genezen.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
17-05-2020 20:04
Mijn allereerste vriendje was Christelijk. Die ging tot God bidden om zijn homoseksuele leraar te genezen.
Dat is best wel lief. :)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2020 19:33
Ja, mijn oom heeft dat potenrammen in de jaren zeventig verzonnen. Mijn leraar geschiedenis verzon ook dat in 1980 de leerlingen zijn lokaal uitliepen omdat hij uit de kast gekomen was.
Praat eens met homo's van 55 en ouder. Het is een eyeopener van de verdrietige soort.
Inderdaad. Rock Hudson kon er nooit voor uitkomen. Freddy Mercury pas vlak voor zijn dood in 1991. En George Michael was hetero tot 1994.
Dat je er niet eens voor uit kon komen zegt al genoeg. Ja, Albert Mol en Jos Brink maar dat waren van die gezellige, grappige homo’s.
Snoesje666 schreef:
17-05-2020 20:06
Dat is best wel lief. :)
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
17-05-2020 20:06
Dat is best wel lief. :)
Wat is hier lief aan??
Snoesje666 schreef:
17-05-2020 20:06
Dat is best wel lief. :)
pardon?
Maar dat zal wel zijn omdat het geen moslim is, dat het ineens lief is. Dan is het geen fascisme. Misschien tijd voor een nieuwe undersign?
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2020 19:33
Ja, mijn oom heeft dat potenrammen in de jaren zeventig verzonnen. Mijn leraar geschiedenis verzon ook dat in 1980 de leerlingen zijn lokaal uitliepen omdat hij uit de kast gekomen was.
Praat eens met homo's van 55 en ouder. Het is een eyeopener van de verdrietige soort.
Wel van horen zeggen zoals een paar liedjes van Robert Long die het aanroerde, maar in het gewone leven (familie, collega's, vrienden) ken ik niemand die behalve een flauw grapje iets tegen homo's of anderskleurigen had.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
17-05-2020 20:34
Wel van horen zeggen zoals een paar liedjes van Robert Long die het aanroerde, maar in het gewone leven (familie, collega's, vrienden) ken ik niemand die behalve een flauw grapje iets tegen homo's of anderskleurigen had.
je las geen kranten? sprak geen klasgenoten? keek niet naar de tv?

wat zijn andersgekleurden?
Alle reacties Link kopieren
Deze bijvoorbeeld: https://www.songteksten.nl/songteksten/ ... -angst.htm
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
17-05-2020 20:34
Wel van horen zeggen zoals een paar liedjes van Robert Long die het aanroerde, maar in het gewone leven (familie, collega's, vrienden) ken ik niemand die behalve een flauw grapje iets tegen homo's of anderskleurigen had.
Kende je dan wel homo's? Met wie je wel eens een gesprek voerde verder dan het weer?
retrostar schreef:
17-05-2020 20:37
Deze bijvoorbeeld: https://www.songteksten.nl/songteksten/ ... -angst.htm
dit nummer gaat niet over homohaat. het gaat over angst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven