Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
ShamRock schreef:
17-11-2020 16:51
Van mijn familie, vrienden en kennissen uit Nebraska, overwegend Republikein, hoor ik toch wel dat voor de meesten het daar echt wel duidelijk is dat Biden gewonnen heeft. De fraude claims van Trump nemen ze niet zo serieus.
Dat geldt ook voor de rest van de Amerikanen hoor. Behalve de die-hard Trumpeteers snapt iedereen hoe het ervoor staat. Voor hen is het nu zaak om de senaatszetels in Georgia te veroveren.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
17-11-2020 17:45
Welke democratische president is de laatste die een oorlog is begonnen?

Dat terwijl Trump vanochtend kennelijk op het randje stond om Iraanse kerncentrales te bombarderen. Ik snap je angst wel hoor, dat Biden helemaal los gaat als ie eenmaal geïnaugureerd is.
Ja, met het hele Midden-Oosten nog wel.
Blijkbaar heeft de Trump Club niks meer te verzinnen als ze het met toekomstvoorspellingen moeten doen :fortune:
Zonmuis schreef:
17-11-2020 17:44
Ben benieuwd. Ik dacht dat het later uitkwam.
Vanaf vandaag te downloaden!
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
17-11-2020 17:47
Ja, met het hele Midden-Oosten nog wel.
Blijkbaar heeft de Trump Club niks meer te verzinnen als ze het met toekomstvoorspellingen moeten doen :fortune:
Zegt de persoon die nog 4 jaar Trump als ondergang van de planeet ziet. Dan zijn het geen toekomstvoorspellingen maar jouw eigen scherpe analyses van de politiek.
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 17:40
Als Biden over een jaar met het hele midden-oosten in oorlog is oordelen we nog wel een keer.
Ow, is dat een bevestiging dat Biden het wel degelijk geworden is? :biggrin:

En deel 3 weeral; Trumpies beginnen zowaar een tweede 9-11 consipracy denkers te worden.
Alle reacties Link kopieren
Sinjoren schreef:
17-11-2020 17:59
Ow, is dat een bevestiging dat Biden het wel degelijk geworden is? :biggrin:
Dat Biden wat is geworden?
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 18:05
Dat Biden wat is geworden?
Hét! Uiteraard :) The unspeakable thing, the unthinkable thought!

Dus tenzij je Biden er van verdenkt nu nog een 4-star general te worden die vervolgens Blackwater-gewijs een oorlogje kan ontketenen tegen wie dan ook in het midden-Oosten, was dat daarnet wel degelijk de bevestiging dat ie hét geworden is. De president-elect, de toekomstige president.
Alle reacties Link kopieren
Sinjoren schreef:
17-11-2020 18:09
Hét! Uiteraard :) The unspeakable thing, the unthinkable thought!

Dus tenzij je Biden er van verdenkt nu nog een 4-star general te worden die vervolgens Blackwater-gewijs een oorlogje kan ontketenen tegen wie dan ook in het midden-Oosten, was dat daarnet wel degelijk de bevestiging dat ie hét geworden is. De president-elect, de toekomstige president.
The unspeakable thing, the unthinkable thought.

4-star general Blackwater-gewijs?

:blabla:
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 17:57
Zegt de persoon die nog 4 jaar Trump als ondergang van de planeet ziet. Dan zijn het geen toekomstvoorspellingen maar jouw eigen scherpe analyses van de politiek.
Waar heb je het over? Waar heb ik dat gezegd?
Mooi bewijs dat je maar wat verzint.
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 18:13
The unspeakable thing, the unthinkable thought.

4-star general Blackwater-gewijs?

:blabla:
Is het wat te lastig voor je om te begrijpen? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bfdb312d/

Republikeinse bestuurder Georgia onder druk gezet en bedreigd om stemmen ongeldig te verklaren


Ondertussen komt de echte fraude natuurlijk gewoon van de republikeinen. Vreemd hoe degenen die zo tegen fraude zijn, hier over zwijgen.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
17-11-2020 18:27
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bfdb312d/

Republikeinse bestuurder Georgia onder druk gezet en bedreigd om stemmen ongeldig te verklaren


Ondertussen komt de echte fraude natuurlijk gewoon van de republikeinen. Vreemd hoe degenen die zo tegen fraude zijn, hier over zwijgen.
Ik vind het gluiperds.
Alle reacties Link kopieren
Sinjoren schreef:
17-11-2020 18:24
Is het wat te lastig voor je om te begrijpen? :biggrin:
Als jij jezelf maar begrijpt dan heb je al gewonnen :biggrin:
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 18:40
Als jij jezelf maar begrijpt dan heb je al gewonnen :biggrin:
Gewoon ademen is in dit topic al voldoende om te winnen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Sinjoren schreef:
17-11-2020 18:41
Gewoon ademen is in dit topic al voldoende om te winnen :biggrin:
Bestaat ongewoon ademen ook :biggrin:
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 18:50
Bestaat ongewoon ademen ook :biggrin:
Uiteraard; waarom denk je dat jij hier verliest in dit topic :biggrin:
Maar geen zorg, je kan daar hulp bij krijgen.
Interessant om te zien die hearings vandaag met Twitter en Facebook over vermeende bias van die platforms.
Alle reacties Link kopieren
Sinjoren schreef:
17-11-2020 18:52
Uiteraard; waarom denk je dat jij hier verliest in dit topic :biggrin:
Maar geen zorg, je kan daar hulp bij krijgen.
Niet verloren van jou in ieder geval :biggrin:
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Jen O'Malley als deputy chief of staff. Volgens mij voor het eerst een vrouw op deze post. Blij dat de trend om meer vrouwen aan te nemen niet is gestopt bij Harris.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
17-11-2020 19:15
Jen O'Malley als deputy chief of staff. Volgens mij voor het eerst een vrouw op deze post. Blij dat de trend om meer vrouwen aan te nemen niet is gestopt bij Harris.
Er is tijdens Bill Clinton ook een vrouw op deze positie geweest. Aldus wiki: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Evelyn_S._Lieberman
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
17-11-2020 13:54
Ik lees wel, maar schrijf denk ik niet meer mee..
Dit.
Voor de geïnteresseerden: Adam Klasfeld volgt de zaak aangespannen om de certificering van de stemming in Pennsylvania te blokkeren. Met Rudy Giuliani, dus dat wordt 'interessant'.

Via twitter kun je het in elk geval volgen.
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 19:23
Er is tijdens Bill Clinton ook een vrouw op deze positie geweest. Aldus wiki: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Evelyn_S._Lieberman
Toch! Ze zeiden er wel iets over op CNN maar ik kon t niet goed vinden. Dus Clinton ook... Super. Ga even je link lezen.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
17-11-2020 19:23
Er is tijdens Bill Clinton ook een vrouw op deze positie geweest. Aldus wiki: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Evelyn_S._Lieberman
Ja zij was van Lewinsky. Ze is van oorsprong niet op die positie benoemd (vanaf t begin van Clintons term, ze volgde iemand op) en verdween na 2 jaar weer. Ik hoop dat O' Malley langer mag blijven. :whoops:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven