Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
22-11-2020 12:09
Is dit ooit al gebeurd? Dat electors massaal de niet-gekozen kandidaat benoemen?
Nee, volgens mij niet. Maar het is natuurlijk 'history in the making' op het moment. We zijn er live bij, een president die de GOP als het ware gijzelt en het democratisch proces niet respecteert. In een pandemie.
Geen scenarioschrijver die dat ooit verzint toch? Hoe gaat gaan de Democraten reageren? En de rest van de wereld? SCOTUS?
Machtig mooi dat we dit van dichtbij zien.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
22-11-2020 12:23
Direct onder zijn naam staat nu terug politicus ipv president elect...
Ook dit is gewoon te checken en klopt niet.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Op newsmax verkondigt Powell bewijzen van Bijbelse proporties.

“It will be biblical”

Wat is er met de “release the Kraken” gebeurd?

Wat een belachelijke vertoning. Echt ik verheug me nu al op de film die hierover gemaakt gaat worden.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
Een stuk van dat interview was ook op CNN. Prima, laat ze de fraude maar onderzoeken. Helemaal goed.

Maar Trump will Georgia weer geteld hebben. Smoke smoke smoke.

Bernie bemoeit zich tegen benoemingen voor het nieuwe kabinet aan. Wil daar 'progressieve' Democraten in. Als Biden dat doet dan slaan de Republikeinen helemaal op hol denk ik. :devil:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.
Igoa schreef:
22-11-2020 16:25
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Dat Powell compleet het spoor bijster is, is wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Igoa schreef:
22-11-2020 16:25
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.
Door wie? Worden al die indieners van de verloren zaken tot nu toe (en dat zijn er nogal wat) helemaal kapot geprocedeerd dan?
Igoa schreef:
22-11-2020 16:25
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.

Nee hoor.
Ze wordt gewoon de zoveelste cult held.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen bij het RNC:
As President Trump brazenly seeks to delay the certification of the election in hopes of overturning his defeat, he is also mounting a less high-profile but similarly audacious bid to keep control of the Republican National Committee even after he leaves office.

Ronna McDaniel, Mr. Trump’s handpicked chairwoman, has secured the president’s support for her re-election to another term in January, when the party is expected to gather for its winter meeting. But her intention to run with Mr. Trump’s blessing has incited a behind-the-scenes proxy battle, dividing Republicans between those who believe the national party should not be a political subsidiary of the outgoing president and others happy for Mr. Trump to remain in control of it.

While many Republicans are hesitant to openly criticize their president at a moment when he is refusing to admit he has lost, the debate crystallizes the larger question about the party’s identity and whether it will operate as a vessel for Mr. Trump’s ambitions to run again in four years.

Mr. Trump will have no political infrastructure once he leaves office except for a political action committee he recently formed, and absent a formal campaign, he is hoping to lean on the R.N.C. to effectively give him one, people familiar with his thinking said.

https://www.nytimes.com/2020/11/22/us/t ... e=Homepage
nounou
Alle reacties Link kopieren
Igoa schreef:
22-11-2020 16:25
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.
Dat is deze Powell (quote uit The Guardian):
“The entire election, frankly, in all the swing states should be overturned and the legislatures should make sure that the electors are selected for Trump,” Sidney Powell, one of Trump’s lawyers, told the Fox Business Network on Thursday.
Laten we het voor nu maar op 'compleet gestoord' houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook gek, dat best wel respectabele mensen zich hiervoor laten lenen. Man dacht dat Trump wellicht heel veel dirt heeft over heel veel mensen en daarmee dreigt. Waarom zou je het anders doen? Want als er écht zo veel bewijs was, waarom dan daar niet nu al mee naar buiten komen?
Alle reacties Link kopieren
Igoa schreef:
22-11-2020 16:25
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.

Of ze is een hele goede advocaat die precies doet wat haar opdrachtgever wil. Twijfel zaaien, met alle middelen, uitkomen bij SCOTUS en dan maar hopen dat de conservatieve rechters Trump daadwerkelijk een warm hart toedragen.
Igoa schreef:
22-11-2020 16:25
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.
Gelet op wat ze roept en het feit dat het bewijs maar niet boven komt drijven is ze gestoord, of heeft ze een andere reden om zulke onzinnige uitspraken te doen.
Alle reacties Link kopieren
Gezien Powell de cijfers van Minnesota wou gebruiken om iets in Michigan te bewijzen ben ik niet zo onder de indruk van die staat van dienst :roll:
Lady_Day schreef:
22-11-2020 16:47
Dat is deze Powell (quote uit The Guardian):



Laten we het voor nu maar op 'compleet gestoord' houden.
Ik ben wel benieuwd wat die idioten allemaal gaan doen na 20 Jan. Of ze inbinden, uitgekotst worden (hopelijk) of gewoon vrolijk hun gang kunnen gaan
Alle reacties Link kopieren
Igoa schreef:
22-11-2020 16:25
Powell leidt een kruistocht. Kennelijk is ze ervan overtuigd dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en ze is ook behoorlijk specifiek. Ze noemt zelfs namen en organisaties. Ze weet dat ze zonder gefundeerde beschuldigingen helemaal kapot en failliet geprocedeerd zal worden. Ze stelt alles wat ze heeft in de waagschaal en dat zou ze niet doen als ze niet keihard bewijs in handen heeft.
Dat, of ze is compleet gestoord. Maar gezien haar staat van dienst is dat laatste zeer onaannemelijk.
Deze kerel heeft de tabulations van Philly en legt uit, waarom hij denkt dat er gefraudeerd is en hoe Dominion zijn werk doet. Ik ben geen statistisch wonder, maar ik begrijp waar hij op doelt. Ik neem dat Powell cs. dit soort data ook bezit en wellicht dat het onderdeel is van hun strategie in SCOTUS.

https://rumble.com/vbas2t-smoking-gun-d ... -by-e.html
spell68 schreef:
22-11-2020 18:52
Deze kerel heeft de tabulations van Philly en legt uit, waarom hij denkt dat er gefraudeerd is en hoe Dominion zijn werk doet. Ik ben geen statistisch wonder, maar ik begrijp waar hij op doelt. Ik neem dat Powell cs. dit soort data ook bezit en wellicht dat het onderdeel is van hun strategie in SCOTUS.

https://rumble.com/vbas2t-smoking-gun-d ... -by-e.html

Sure.
julius schreef:
22-11-2020 17:06
Of ze is een hele goede advocaat die precies doet wat haar opdrachtgever wil. Twijfel zaaien, met alle middelen, uitkomen bij SCOTUS en dan maar hopen dat de conservatieve rechters Trump daadwerkelijk een warm hart toedragen.
Dit denk ik ook
En daar staat een vorstelijk bedrag misschien tegenover
Aangezien er nog niet eens een notice of appeal is ingediend door Elite Strike Force verwacht ik nog niet al teveel van. :mrgreen:
.
anoniem_6409c20e18dd0 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 19:07
Reden: Verkeerde topic
98.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
22-11-2020 18:00
Gezien Powell de cijfers van Minnesota wou gebruiken om iets in Michigan te bewijzen ben ik niet zo onder de indruk van die staat van dienst :roll:
En dit! Dit document is vandaag getoond door CNN. Te bizar voor woorden. Dat wijf is gestoord.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
22-11-2020 20:40
En dit! Dit document is vandaag getoond door CNN. Te bizar voor woorden. Dat wijf is gestoord.
Ook niet heel verrassend als Trump zich omringt door mensen bij wie een beloning of andere vorm van zelfverrijking meer waard is dan een moreel kompas of afgelegde eed. Waarom zou een man die zoveel liegt, wel met integere mensen in zee gaan?
ringaroundtherosie schreef:
22-11-2020 21:37
Ook niet heel verrassend als Trump zich omringt door mensen bij wie een beloning of andere vorm van zelfverrijking meer waard is dan een moreel kompas of afgelegde eed. Waarom zou een man die zoveel liegt, wel met integere mensen in zee gaan?
Dit dus.
Dat juist hij zogenaamd fraude wil bestrijden. Hoe hypocriet kan je zijn. Idioot en klootzak 1e klas.
Mij had het niks uitgemaakt wanneer hij een van de 256000 zou zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
En weg is Sydney Powell.

TRUMP CAMPAIGN SAYS LAWYER SIDNEY POWELL 'IS NOT A MEMBER OF THE TRUMP LEGAL TEAM' -STATEMENT

https://mobile.twitter.com/FirstSquawk/ ... 8478627844

https://www.donaldjtrump.com/media/trum ... egal-team/
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
22-11-2020 23:55
En weg is Sydney Powell.

TRUMP CAMPAIGN SAYS LAWYER SIDNEY POWELL 'IS NOT A MEMBER OF THE TRUMP LEGAL TEAM' -STATEMENT

https://mobile.twitter.com/FirstSquawk/ ... 8478627844

Huh? :popcorn:

Bij Reuters zitten geen grapjassen, dus het zal wel kloppen https://www.reuters.com/article/us-usa- ... SKBN2820UB
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven