Joe Biden 46e president van Amerika.

23-11-2020 18:11 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is bedoeld om met elkaar te kijken naar hoe Joe Biden zijn presidentschap in gaat vullen.

Discussies over de uitslag van de verkiezingen en reacties van/over Trump kunnen in dit topic:

actueel/trump-vs-biden-deel-3/list_mess ... #p32197189

Discussies over de uitslag van de verkiezingen,MSM, FOX vs CNN, Qanon, antifa etc horen niet in dit topic thuis!

Wat wel? Bidens beleid, de weg naar het Witte Huis, Dr Jill Biden,de honden, zijn vermeende fragiliteit, het vacuüm waar hij nu in zit etc.

Beweer dingen die alle deelnemers aan dit topic kunnen verifiëren, dus met bronvermelding.
derrygirl wijzigde dit bericht op 24-11-2020 19:13
26.23% gewijzigd
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
TO begint: iedere keer wanneer ik Biden op tv zie zie ik iemand die oud oogt maar die krachtig en moderate democratisch overkomt. Ik denk dat hij met het vertrouwen dat hij uitstraalt wellicht het land weer enigszins tot bedaren kan brengen.

Ik ben blij met Biden, ook vanwege zijn ervaring en het netwerk dat hij al heeft. Hij gaat zijn 4 jaar volmaken.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of Biden de 4 jaar vol kan maken en verheug me (een soort van) op President Harris :lol:

Edit: niet dat hij heel erg ziek wordt of erger, maar gewoon dat hij het niet meer helemaal aankan.
dreamer wijzigde dit bericht op 23-11-2020 18:19
32.90% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je hebt trouwens geen link geplaatst van een topic waar mensen die andere reacties mogen delen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je linkjes missen nog in de OP.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
mosterd :P
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-11-2020 18:19
Je hebt trouwens geen link geplaatst van een topic waar mensen die andere reacties mogen delen
Klopt, daar was ik nog mee bezig en in de tussentijd had jij al gereageerd :hello: Ik ben echt niet handig met dit soort dingen.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Sorry :-$
Later is nu
Hij start alvast veelbelovend door de benoeming van Michael Mc Cabe voor die Environmental Protection Agency.

De eerste rel over mensen die de nieuwe president in zijn team wil, is overigens al uitgebroken. Milieuactivisten bekritiseren de keuze voor Michael McCabe als hoofd van de Environmental Protection Agency (EPA), de Amerikaanse milieudienst. McCabe werkte daar eerder al en fungeerde tussen 1987 en 1995 als adviseur energie- en milieuzaken van Biden toen hij Senator was. Daarna stapte McCabe over naar het omstreden chemiebedrijf DuPont. *

* Citaat uit AD
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 23-11-2020 18:28
2.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Ik was niet zo heel enthousiast over Biden maar word dat steeds meer. De rust die hij uitstraalt vind ik echt een zegen in deze tijd.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-11-2020 18:18
Ik vraag me af of Biden de 4 jaar vol kan maken en verheug me (een soort van) op President Harris :lol:

Edit: niet dat hij heel erg ziek wordt of erger, maar gewoon dat hij het niet meer helemaal aankan.
Hij mag van mij na een paar maanden trots zijn op zijn presidentschap rustig en zachtjes in slaap overlijden aan natuurlijke oorzaken. Kom maar door president Harris!
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
23-11-2020 18:26
Leuk!

Ik was niet zo heel enthousiast over Biden maar word dat steeds meer. De rust die hij uitstraalt vind ik echt een zegen in deze tijd.

Dat vind ik ook. Mooie toespraken (zelfde schrijver als Obama had?) en geen opruiing maar gewoon daadkracht en rust. Heerlijk, een verademing.

Verder heb ik goede hoop voor het milieu, inderdaad. Als hij maar een beetje daaraan wil denken, is het al een verbetering.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Yeaaaah leuk topic! Ik ben helemaal voor Biden en Harris. Van mij mag Biden 4 jaar meegaan en dat Harris het dan overneemt, en dat Biden dan nog van zijn oude dag kan genieten. Ik gun het Biden ook gewoon. Dit is zijn derde poging en na alles wat hij heeft meegemaakt toch zo positief te blijven. Petje af.
shamrock wijzigde dit bericht op 23-11-2020 18:31
9.48% gewijzigd
Here I am - now what are your other two wishes...
Dreamer schreef:
23-11-2020 18:28
Dat vind ik ook. Mooie toespraken (zelfde schrijver als Obama had?) en geen opruiing maar gewoon daadkracht en rust. Heerlijk, een verademing.

Verder heb ik goede hoop voor het milieu, inderdaad. Als hij maar een beetje daaraan wil denken, is het al een verbetering.


De benoeming van Michael Mc Cabe is veelbelovend vind je?
Alle reacties Link kopieren
-Rosings- schreef:
23-11-2020 18:26
Hij mag van mij na een paar maanden trots zijn op zijn presidentschap rustig en zachtjes in slaap overlijden aan natuurlijke oorzaken. Kom maar door president Harris!
Dat hoop ik juist niet. Ik hoop dat de eerste vrouwelijke president van Amerika een gekozen president is. Natuurlijk is ze indirect nu ook verkozen, maar mensen stemmen toch vooral voor het presidentschap.
Ik zou het geweldig vinden wanneer zij president wordt, maar liever over 4 jaar. Heeft ze ook nog de extra ervaring mee.
Tjezus, wat vals
-Rosings- schreef:
23-11-2020 18:26
Hij mag van mij na een paar maanden trots zijn op zijn presidentschap rustig en zachtjes in slaap overlijden aan natuurlijke oorzaken. Kom maar door president Harris!
Waarom moet de man dood? Ik snap dit soort opmerkingen niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Biden op geen beter moment President had kunnen worden. Zijn decennialange ervaring komt juist nu vreselijk goed van pas met deze absurde transitiesabotages. Hij weet al hoe het werkt (of liever gezegd: hoe het hoort te werken) en een volledig 'verse' president zou het nog veel moeilijker hebben nu.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-11-2020 18:33
Waarom moet de man dood? Ik snap dit soort opmerkingen niet.
Inderdaad, totaal ongepast dit.
-Rosings- schreef:
23-11-2020 18:26
Hij mag van mij na een paar maanden trots zijn op zijn presidentschap rustig en zachtjes in slaap overlijden aan natuurlijke oorzaken. Kom maar door president Harris!


Wat een zieke opmerking!
-Rosings- schreef:
23-11-2020 18:26
Hij mag van mij na een paar maanden trots zijn op zijn presidentschap rustig en zachtjes in slaap overlijden aan natuurlijke oorzaken. Kom maar door president Harris!
Waar staat Harris specifiek voor? Oprechte vraag, ik heb haar nauwelijks campagne zien voeren.
Igoa schreef:
23-11-2020 18:43
Waar staat Harris specifiek voor? Oprechte vraag, ik heb haar nauwelijks campagne zien voeren.


Ze staat voor een vrouw met een kleurtje en dat is genoeg om te juichen kennelijk en te hopen dat Biden snel overlijdt.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-11-2020 18:33
Waarom moet de man dood? Ik snap dit soort opmerkingen niet.
Eens.
Nogal hard en cru, en waarvoor?
Laat die man genieten. Ik gun het hem wel.
Voor de mensen die DuPont niet kennen. Een topman van dat bedrijf wordt dus hoofd van de Amerikaanse milieudienst.

https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen ... d-gebeurde
Ik ga hier spijt van krijgen maar.....

Biden is nog geen president, en zelfs geen president-elect. Er is geen officiële uitslag (tenzij er is de laatste uren iets veranderd is), alleen media die dat verklaard hebben. Er is alleen een grote KANS dat hij het wordt.

Biden is een terugkeer naar esthablisment. Nu is dat niet per definitie fout, maat met Biden keert Critical Race Theory terug, corruptie en hij is niet krachtig genoeg de radicale elementen in zijn partij in toom te houden. Biden zegt dat Amerika een puinhoop is, in de 47 jaar dat hij aan de macht was heeft hij weinig gedaan dat te veranderen.

Van Harris heb ik in dit topic niets anders gehoord dat dat ze meer pigment heeft dan sommige anderen en in het gelukkige bezit van een vagina. Als je zo nodig een vrouw als president wil, en dan ook nog een gekleurde vrouw, waarom dan niet Tulsi Gabbard? Ook een democraat, anti-oorlog, anti-esthablishment en tegen identiteitspolitiek.
-Rosings- schreef:
23-11-2020 18:26
Hij mag van mij na een paar maanden trots zijn op zijn presidentschap rustig en zachtjes in slaap overlijden aan natuurlijke oorzaken. Kom maar door president Harris!

Vreselijke en zeer ongepaste opmerking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven