Baudet en zijn Trumpisme

10-02-2021 08:11 738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond de nieuwsberichten over appjes van Baudet gelezen. Hij doet racistische uitlatingen en noemt politici cucks en democraten.

Vanmorgen zie ik de spin van Baudet aan deze berichtgeving op Instagram. Het 'partijkartel' haalt weer een trucje uit omdat FvD te groot wordt, media zijn onbetrouwbare hyenas en loopjongens van een totalitair systeem. En o ja, even dat bericht over corona angst die aangewakkerd werd in Duitsland door overheid en 'wetenschappers', tussen haakjes.

Het lijkt wel alsof hij precies de tactiek van de Republikeinen en Amerikaans alt right adopteert. En mensen eten nog uit zijn hand ook. Wat is dat toch? Hebben we niet een maand geleden gezien waar het toe leidt om vertrouwen in het system opzettelijk te eroderen, en media voor fake uit te maken?

Ik hoop echt dat dit de laatste nagel aan de doodskist wordt van de FvD maar zijn fans zijn te blind denk ik. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor zijn groep volgers wordt kleiner maar sterker

Das toch fijn voor een politicus, alles wat je zegt wordt kritiekloos geslikt.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik lag gisteren naar een herhaling van Jinek te kijken maar ergerde me zodanig (aan de opwinding van iedereen) dat ik maar naar een natuurfilm ben overgeschakeld. Ook RTL trouwens maar leuker. Die talkshow hoef ik ook voorlopig niet meer te zien. Ik houd daar kennelijk niet van.

Het is allemaal verkiezingsgedoe. Ze flikken en flikten hetzelfde met Wilders. Ze kunnen het niet laten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tja er zijn gewoon mensen die zich niet gehoord voelen in de samenleving en op zoek zijn naar een ander geluid. Daar moet je ook een respect voor hebben, anders polariseert de boel alleen maar erger. Ik hoop dat wat hier boven staat, dat hij minder supporters krijgt waar is. Want dit andere geluid vind ik inderdaad steeds enger worden. Maar ik vrees dat vooral steeds meer van zijn supporters media en opiniepeilers vooral niet aan de neus willen hangen waar zij voor zijn. De huidige schatting van 5 zetels zou dus nog wel eens te laag kunnen blijken.
Het leven is niet eerlijk
Zijn volgers denken er precies hetzelfde over, dus hij zal groot blijven.
retrostar schreef:
10-02-2021 08:24
Nou, ik lag gisteren naar een herhaling van Jinek te kijken maar ergerde me zodanig (aan de opwinding van iedereen) dat ik maar naar een natuurfilm ben overgeschakeld. Ook RTL trouwens maar leuker. Die talkshow hoef ik ook voorlopig niet meer te zien. Ik houd daar kennelijk niet van.

Het is allemaal verkiezingsgedoe. Ze flikken en flikten hetzelfde met Wilders. Ze kunnen het niet laten.
Jij steunt Baudet in zijn Calimero-gedrag?
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het net al in een ander topic. Veiligheidsdiensten en terrorismebestrijdingsdiensten waarschuwen al jaren dat extreem-rechts heel hard aan het groeien is en een groter gevaar vormt voor de veiligheid in het westen dan moslimterrorisme. Ook in Nederland waarschuwt de Nationaal Coördinator Terrorisme en Veiligheid al jaren dat extreem rechts gevaarlijker, gewelddadiger en groter wordt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-02-2021 08:52
Ik schreef het net al in een ander topic. Veiligheidsdiensten en terrorismebestrijdingsdiensten waarschuwen al jaren dat extreem-rechts heel hard aan het groeien is en een groter gevaar vormt voor de veiligheid in het westen dan moslimterrorisme. Ook in Nederland waarschuwt de Nationaal Coördinator Terrorisme en Veiligheid al jaren dat extreem rechts gevaarlijker, gewelddadiger en groter wordt.
Dit is inderdaad een groot internationaal probleem. Een beweging die nauwelijks te stoppen lijkt, gevoed door alle mogelijkheden die internet en social media (niet MSM) bieden.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-02-2021 08:52
Ik schreef het net al in een ander topic. Veiligheidsdiensten en terrorismebestrijdingsdiensten waarschuwen al jaren dat extreem-rechts heel hard aan het groeien is en een groter gevaar vormt voor de veiligheid in het westen dan moslimterrorisme. Ook in Nederland waarschuwt de Nationaal Coördinator Terrorisme en Veiligheid al jaren dat extreem rechts gevaarlijker, gewelddadiger en groter wordt.
Ik ben ook bang waar het naartoe kan gaan. Het samenvallen met corona en de complottheorieën daarvan speelt extreemrechts nogal in de kaart om zieltjes te winnen. Ik gun geen één politicus om beveiligd te moeten worden zoals Wilders, maar zou me niet verbazen als dat door praatjes zoals die van Baudet nodig gaat zijn voor iedereen die hij op de korrel neemt in zijn woordenkots.
Ik vind Baudet en zijn kliek heel erg eng. Helaas heeft hij nogal wat volgers.
Extreem-rechts lijkt op te rukken en ik hou mijn hart vast.
Hopelijk laten de kiezers straks hun gezond verstand spreken.
Alle reacties Link kopieren
Dit soort 'grapjes' zijn wat mij betreft helemaal nooit acceptabel, of ze nu door een bouwvakker, een ingenieur, een schoonmaker of een politicus geuit worden.

De laatste zal er alleen rekening mee moeten houden dat als hij dat soort 'grapjes' maakt dat dat dan nieuws is. Dat hij daar verantwoording over af moet leggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat alles wat je aandacht geef groeit. Hoe meer de (social-)media erop springt hoe groter het tegengas. Meer verontwaardiging meer tegenreactie. Er zijn namelijk altijd mensen die zich aangetrokken voelen tot recalcitrant gedrag. Omdat ze er zelf iets uithalen qua onvrede. De FvD-stemmers gaan nu echt niet opeens groenlinks stemmen, die graven zich alleen maar verder in. Schouders ophalen en de democratie zijn werk laten doen lijkt me meer zoden aan de dijk zetten dan wekelijks appjes publiceren over zaken waarvan je al wist dat ze gebeurden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteravond (ik meen ook bij Jinek) een interview met Baudet waar hij bloeddoorlopen ogen had en de meest grote onzin uitkraamde. Voor zover ik het kan beoordelen was hij echt strondlazerus.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
10-02-2021 10:53
Ik zag gisteravond (ik meen ook bij Jinek) een interview met Baudet waar hij bloeddoorlopen ogen had en de meest grote onzin uitkraamde. Voor zover ik het kan beoordelen was hij echt strondlazerus.
Had ik niet gezien, ben wel benieuwd. Hij lijkt soms wel manisch, wordt een steeds enger persoon. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hem en zijn irrationele gedrag als bestuurder wil, maar extreemrechts gedachtegoed wordt steeds meer genormaliseerd.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
10-02-2021 10:53
Ik zag gisteravond (ik meen ook bij Jinek) een interview met Baudet waar hij bloeddoorlopen ogen had en de meest grote onzin uitkraamde. Voor zover ik het kan beoordelen was hij echt strondlazerus.
Je bedoelt niet toevallig Lucky tv ná Jinek?
Never argue with stupid people...they drag you down to their level and then beat you with experience - Mark Twain
:rofl:

De tegenstanders van Thierry Baudet, zijn nog meer met hem bezig, dan zijn voorstanders. Nog even en er worden anti-FvD groepjes opgericht waar je dan samen de middag kan doorbrengen met cake en limonade, om daarna om 8 uur gezellig samen naar het NOS-jounaal te kijken onder het genot van een bitterbal. Gezellig wel. Ik zou alvast een app-groep oprichten!
anoniem_6411dd723e33c wijzigde dit bericht op 10-02-2021 20:29
6.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Getaway_Car_59 schreef:
10-02-2021 13:39
:rofl:

De tegenstanders van Thierry Baudet, zijn nog meer met hem bezig, dan zijn voorstanders. Nog even en er worden anti-FvD groepjes opgericht waar je dan samen de middag kan doorbrengen met cake en limonade, om daarna om 8 uur gezellig samen naar het NOS-jounaal te kijken onder het genot van een bitterbal. Gezellig wel. Ik zou alvast een app-groep oprichten!

Love me or hate me. Either way I'm on your mind.
Mensen die nadenken en hun mening hebben over FvD denken aan jou? Grootheidswaanzin?
...
Quaintrelle schreef:
10-02-2021 13:49
Mensen die nadenken en hun mening hebben over FvD denken aan jou? Grootheidswaanzin?
Lezen!!!
Ze denken aan Thierry. Jullie lijken wel geobsedeerd.
Ik moet altijd lachen als ik hoor of lees dat mensen met een laag inkomen op de FVD stemmen. Een partij die bijna niets geeft om de zwakkeren in Nederland en op economisch vlak een stuk rechtser is dan de VVD.
Alle reacties Link kopieren
LillaGubben schreef:
10-02-2021 13:05
Je bedoelt niet toevallig Lucky tv ná Jinek?

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Getaway_Car_59 schreef:
10-02-2021 13:53
Lezen!!!
Ze denken aan Thierry. Jullie lijken wel geobsedeerd.
En wie zijn 'jullie' allemaal? De mensen die liever geen Nederlandse Trump aan het stuur zien, of die niet staan achter een racist?

Kies je voor Baudet, dan keur je complottheorieën en racisme goed. Zo simpel is het.
ringaroundtherosie schreef:
10-02-2021 15:19
En wie zijn 'jullie' allemaal? De mensen die liever geen Nederlandse Trump aan het stuur zien, of die niet staan achter een racist?

Kies je voor Baudet, dan keur je complottheorieën en racisme goed. Zo simpel is het.
Maar vertel, waarom houdt Thierry Baudet en zijn partij jou zo bezig als je er zo'n een ontzettende afkeer van hebt?
Alle reacties Link kopieren
Getaway_Car_59 schreef:
10-02-2021 15:40
Maar vertel, waarom houdt Thierry Baudet en zijn partij jou zo bezig als je er zo'n een ontzettende afkeer van hebt?
Zoals je in de OP leest, is ie weer in het nieuws geweest hè. Maar vertel, wie zijn 'jullie' nu volgens jou?
ringaroundtherosie schreef:
10-02-2021 16:09
Zoals je in de OP leest, is ie weer in het nieuws geweest hè. Maar vertel, wie zijn 'jullie' nu volgens jou?
Dus hij komt uitgebreid in het nieuws, zelfs nog meer dat het schandaal rond de wetenschappers, en dan nog worden er ook nog topics geopend. Zegt wel heel veel dat hij jullie zo bezig houdt.

En "jullie" zijn de tegenstanders van de FvD. Duh.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
10-02-2021 10:53
Ik zag gisteravond (ik meen ook bij Jinek) een interview met Baudet waar hij bloeddoorlopen ogen had en de meest grote onzin uitkraamde. Voor zover ik het kan beoordelen was hij echt strondlazerus.
Ik heb een ernstig vermoeden dat het om cocaïne gaat, al dan niet in combinatie met alcohol. Waarom zijn er nog steeds geen drugstesten voor landsbestuurders? Waarom vinden we turners belangrijker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven