Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1


Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.





Heftig dit wel..
Alle reacties Link kopieren
Jemig. Kind stuitert net de trap af met het nieuws. Ik heb een heel erg deja vu gevoel (Pim Fortuin). Ik hoop zo dat het voor hem beter afloopt....
Alle reacties Link kopieren
Welke randdebiel filmt zoiets en hoe is het mogelijk dat zoiets zich zo snel verspreid ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig geen beelden gezien en wil dat ook absoluut niet, maar met alles wat ik erover lees heb ik eigenlijk al geen hoop meer. Zijn arme kinderen :'(
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon NU METEEN horen dat het goed komt.
Wat afschuwelijk dit :cry: :cry: :cry:
Alle reacties Link kopieren
PikkuMyy schreef:
06-07-2021 20:37
Op klaarlichte fucking dag!!!! :sick:
Net als Pim fortuin
Net als theo van Gogh
Net als derk wiersum
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk! :'(
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
06-07-2021 20:37
Mijn maag draait ook om hier, vreselijk. Ik durf gewoon niet op die nieuwssites te kijken voor vreselijke filmpjes oid.
Op de gewone nieuwssited (NOS, AD, NU.nl, RTL) zie je geen foto's of filmpjes.
Alle reacties Link kopieren
In wat voor wereld leven we toch?
Ik kan het niet bevatten.
Doreia* schreef:
06-07-2021 20:38
Net als Pim fortuin
Net als theo van Gogh
Net als derk wiersum
Dit dus.....
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
06-07-2021 20:38
Net als Pim fortuin
Net als theo van Gogh
Net als derk wiersum
Pim en Theo werden door godsdienst fanatici omgelegd

Derk en hopelijk niet Peter door de georganiseerde misdaad
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef die beelden ook niet te zien. Snap niet dat mensen daar naar kijken. Ik snap dat geloer naar andermans ellende echt niet. Die "kijkers naar de andere rijbaan". Raar gedoe.
meisje22 wijzigde dit bericht op 06-07-2021 20:40
0.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk nieuws! :O

Kreeg zo’n gevoel als bij het nieuws van Fortuijn. Onvoorstelbaar!!
Bidden dat hij het overleeft, maar ziet er slecht uit.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
06-07-2021 20:38
Ik wil gewoon NU METEEN horen dat het goed komt.
Wat afschuwelijk dit :cry: :cry: :cry:
😰😰😰ik ook
Aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Nee, zoiets overleef je denk ik niet... Vrees het ergste. Ongeacht persoonlijke meningen over hem, dit is echt verschrikkelijk en inderdaad ook een aanslag op de democratie.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Doreia* schreef:
06-07-2021 20:38
Net als Pim fortuin
Net als theo van Gogh
Net als derk wiersum
Dit dus.....
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
06-07-2021 20:35
Ik zat op twitter en wist niet dat hij neergeschoten was en zag dat filmpje ineens. Werd er misselijk van. Ik hoop dat hij het overleefd, maar het zag er echt niet goed uit.
Klopt op Twitter ben ik dat afschuwelijk filmpje al meermaals tegengekomen. Bizar dat mensen het blijven delen. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
06-07-2021 20:39
Pim en Theo werden door godsdienst fanatici omgelegd

Derk en hopelijk niet Peter door de georganiseerde misdaad
Ging over klaarlichte dag.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
06-07-2021 20:40
Nee, zoiets overleef je denk ik niet... Vrees het ergste. Ongeacht persoonlijke meningen over hem, dit is echt verschrikkelijk en inderdaad ook een aanslag op de democratie.
Ja helemaal eens, aanslag op democratie. En ik hoop dat hij het overleeft
Alle reacties Link kopieren
Op dit soort momenten heb ik het Vivaforum nodig. :( Ook op andere momenten maar juist bij dit soort heftig nieuws, alleen thuis op de bank zittend. Op Twitter moet je nu ook niet zijn. Wat een walgelijke reacties staan er tussen de berichten. :'(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van al die collega's van Boulevard? Ik zat ook te kijken vanavond en het was weer Peterrrr als vanouds. John van den Heuvel die op het feestje van Gordon is, in een of ander Dubai-kostuum, die dan daar wordt gebeld door collega's dat er een aanslag op Peter is gepleegd. Luuk Ikink, die net nog grapjes met hem stond te maken... Ik denk dat ze daar ook helemaal kapot zijn nu.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend erg dit !

Ben bang dat die taggie zaak er mee te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-07-2021 20:38
Welke randdebiel filmt zoiets en hoe is het mogelijk dat zoiets zich zo snel verspreid ?
Dat vroegen zoon en ik ons ook al af. Ik heb het filmpje niet gezien en dat hoeft ook niet...Te ziek voor woorden, zowel deze aanslag als het filmen.
Alle reacties Link kopieren
Extra nos uitzending
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
06-07-2021 20:41
Op dit soort momenten heb ik het Vivaforum nodig. :( Ook op andere momenten maar juist bij dit soort heftig nieuws, alleen thuis op de bank zittend. Op Twitter moet je nu ook niet zijn. Wat een walgelijke reacties staan er tussen de berichten. :'(
Ja, dit heb ik ook. Het Viva forum is gewoon nodig, voor dit soort momenten, en voor veel luchtigere zaken.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
06-07-2021 20:37
Mijn maag draait ook om hier, vreselijk. Ik durf gewoon niet op die nieuwssites te kijken voor vreselijke filmpjes oid.

Nieuwssites delen dat filmpje niet, dat gebeurt alleen via social media. Ik kreeg het filmpje ook en heb het direct weggegooid. Het zou je man, vader, oom, broer, kind maar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven