Straf voor Thaise agenten

08-08-2007 17:10 4 berichten
Tussen alle discussies over de nojmen en de waajden eventjes een luchthartig bericht:



Hello Kitty voor Thaise agenten



Thaise agenten die in de fout gaan worden gemerkt. Niet met een streep op hun uniform ofzo. Nee, voor straf moeten ze een Hello Kitty-armband dragen.



Helly Kitty is een schattig getekend poesje met ongeveer dezelfde cultstatus als Nijntje. Hello Kitty is vooral populair onder meisjes. De Thaise korpsleiding denkt dat stoere agenten het wel laten om fout te parkeren, iets op straat te gooien of te laat te komen als ze een Hello Kitty-armband moeten dragen. Dat zou hun eer te na zijn.



De regels gelden alleen voor kleine misstappen. Wanneer agenten echt iets fout doen worden ze normaal gestraft.



Bron: NOS, 7 aug



---

Ik heb hier echt dubbel om gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik las het gisteren op TT. Ge-wel-dig!

(moest direct denken aan het topic op overige, heb daar zooooveel voorbeelden van Hello Kitty gezien) Arme agenten. Ghe.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
ik vond het ook wel een toffe actie en ik denk dat het nog gaat werken ook.



Ik heb ooit als tip gekregen om de stoere jongens uit de klas als straf een verschrikkelijk fout romantisch gedicht voor te laten lezen, juist omdat dit zo goed werkt. Nu heb ik het nog niet uitgeprobeerd, want mijn collectie romantische zeik-gedichten is niet heel groot moet ik eerlijk bekennen, maar als mijn verzameling groot genoeg is ga ik het zeker uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Heb hier even heel hartelijk om gelachen.



Wat een heerlijk vileine strafmaatregel. Dat van die romantische gedichten vind ik ook een hele goede, zal hem even doorgeven aan mijn vriend de onderwijzer.



Een leraar bij mij op school vroeger noemde de grootste relschoppers de hele les bij hun 'meisjesnaam' , als ze vervelend waren. Patrick werd Patricia, Jan werd Jantien etc. Was ook heel effectief..... ik denk alleen niet dat je dit geintje uit moet halen bij sommige alochtone jongeren.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven