Pil voor herstel maagdenvlies moslima's

26-09-2007 11:26 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pil voor herstel maagdenvlies moslima's



Uitgegeven: 26 september 2007 10:45

Laatst gewijzigd: 26 september 2007 11:10



AMSTERDAM - Het UMC Utrecht gaat een pil aanbieden als alternatief voor het herstellen van het maagdenvlies. De pil is een truc voor moslimvrouwen en -meisjes om het bloeden bij hun ontmaagding na te bootsen, meldt het ziekenhuis woensdag.



Het gaat om een vaginale zetpil die een half uur na inbrengen een 'slijmerige rode afscheiding' veroorzaakt, zegt gynaecoloog Ineke van Seumeren.



Reconstrueren



Het UMC Utrecht krijgt jaarlijks zo'n twintig verzoeken van meisjes van Turkse en Marokkaanse afkomst om het maagdenvlies te reconstrueren. Ongeveer de helft van de verzoeken wordt ingewilligd, zegt Van Seumeren.



Van Seumeren benadrukt tijdens consultaties dat de meeste vrouwen niet of nauwelijks bloeden tijdens de eerste keer. "Ik vraag hen of zij onderling dan niet praten over alternatieve hulpmiddeltjes. Als alternatief geef ik ze de pillen mee."



Weefselrandje



De gynaecoloog stelt verder dat het maagdenvlies helemaal geen vlies is. "Het is een dubbellagig soepel weefselrandje vlak achter de ingang van de vagina.



Ongeveer zestig procent van de meisjes heeft bloedverlies bij de eerste keer omdat het randje inscheurt, maar ze hebben dat in zeer wisselende mate. Veertig procent van de vrouwen merkt er niks van de eerste keer."



Bron: www.nu.nl
Alle reacties Link kopieren
pff.. alwéér een topic waar moslims bij betrokken worden..



Word er een beetje moe van!



En nu? moeten we dit afkeuren? Goedkeuren? Wat maakt het uit?
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk!
Alle reacties Link kopieren
Weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden, maar wel vind ik het héél erg dat zoiets uberhaupt ontwikkeld moet worden.. te gek voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat geeft het. Als kerels en (schoon)ouders zich zo graag willen laten bedotten dan vragen ze er toch ook om.

Mijn zwager is huisarts en krijgt regelmatig moslima's op het spreekuur die een door de dokter getekende "maagdverklaring" willen hebben. Krijgen ze meteen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil oohook!!



Krijg je weer hele spannende seks van. ;-)



Waar kun je je aanmelden????
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen ze in plaats van pappen en nat houden, dat geld wat ze investeren om het systeem van hypocrisie in stand te houden beter investeren in een systeem wat de moslimgemeenschap van binnenuit kan moderniseren naar de eisen van deze tijd (en plaats). Ik denk aan 'verlichte' Moslims die zich daar voor zouden kunnen inzetten.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig vindt mijn moslimvriendje mij juist lekker ervaren.





Yas, probeer het eens bij www.backtovirgin.com ...!!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt verdorie wel alsof de hele maatschappij uit moslimproblemen bestaat. Als je hier op Viva kijkt wordt je beeld wel erg eenzijdig voor wat betreft het dagelijks nieuws. Zullen we es proberen om 10 dagen géén moslimgerelateerde nieuwtjes te knippen en plakken?
Alle reacties Link kopieren
Alweer een topic? Weet je, nu, na dit jaren als culturele bijzonderheid te hebben gezien (multi culti, weet jewel), gaat de meerderheid van de mensen balen van het geen twintig jaar geleden in gang is gezet.



Een jaar of twee geleden viel bijna het gehele forum, inclusief de moderators, over je heen, als het negatieve berichtgeving over allochtonen betrof. Zie eens hoe in de echte wereld de tijden veranderd zijn? Dat vindt ook zijn weerslag in forum topics.
Inderdaad, ook de reactie van Willem is een knip-plak verhaal dat je onder willekeurig welk moslimnieuwtje kunt plakken.



We kunnen het beter over groenten hebben. Of over maagdenvliezen in het algemeen. Is er niet een pil die je maagdenvlies als sneeuw voor de zon laat verdwijnen, voor al die meiden uit een geheel andere "cultuuj" die zich kapotschamen omdat ze op hun 23ste nog niet ontmaagd zijn?



Persoonlijke noot: ze hadden mij ook verteld dat veel vrouwen er niks van merkten, de eerste keer, maar ik bloedde als een rund. Bij nader inzien was dat natuurlijk een multicultureel statement.
Alle reacties Link kopieren
Ja, laten we het hebben over onze ontmaagding.



Ik had een paar druppeltjes bloed en heb het witte bebloede laken triomfantelijk op de balconia gehangen!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Jeeeesus, mijn ontmaagding....da's zooooo lang geleden. Ik weet niet eens meer precies wie de gelukkige was. :-O
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, vergt wel een hoop inspanning die koran zeg, om alle regeltjes vh geloof te ontlopen.



halal hypotheek

maagdelijke pilletjes

Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden wat eronder die burka zit.



jarretelles???



Mijn eigen ontmaagding:



In sri lanka was dat ,met een indo, formaat : zit er al wat in of vergis ik mij??, dus ontmaagding was niet zoveel herrie.
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 26 september 2007 @ 14:08:

Jeeeesus, mijn ontmaagding....da's zooooo lang geleden. Ik weet niet eens meer precies wie de gelukkige was. :-O
Kooknie. ;-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zo het hele moslim gebeuren is werkelijk een hot item geworden.

Moslim zus moslim zo.

Laten we eens de wereld van de Jahova's in deuken misschien dat we daar ook leuke onderwerpen over vinden.
Zamirah schreef op 26 september 2007 @ 14:08:

Jeeeesus, mijn ontmaagding....da's zooooo lang geleden. Ik weet niet eens meer precies wie de gelukkige was. :-O
Huh, daar kan ik overheen: 't is bij mij al zo lang geleden dat degene die mij ontmaagd heeft inmiddels is overleden. (Niet ten gevolge van de daad zelve... dat daar geen misverstanden over komen.)
Alle reacties Link kopieren
irma77 schreef op 26 september 2007 @ 14:39:

Zo het hele moslim gebeuren is werkelijk een hot item geworden.

Moslim zus moslim zo.

Laten we eens de wereld van de Jahova's in deuken misschien dat we daar ook leuke onderwerpen over vinden.






mwa die houden de samenleving niet zo bezig als de moslims.



Vieren niks .

komen af en toe god brengen.Willen hun boekje aan je kwijt.
Alle reacties Link kopieren
korenwolf schreef op 26 september 2007 @ 13:44:





We kunnen het beter over groenten hebben. Of over maagdenvliezen in het algemeen. Is er niet een pil die je maagdenvlies als sneeuw voor de zon laat verdwijnen, voor al die meiden uit een geheel andere "cultuuj" die zich kapotschamen omdat ze op hun 23ste nog niet ontmaagd zijn?



.
Ontmaagden via een pil ? Daar zijn véél leukere methodes voor heur !! :rofl:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Off-topics zijn verwijderd. Graag on-topic of verder keuvelen op Overige.
barbaars !



Halve zool die alleen tevreden is als hij zijn vrouw laat bloeden BLEEEEERGH! Wie denk zo'n man wel dat hij is.

Hoe triest dat een vrouw zo bang is voor de schande en smet die

zij op haar huwelijk zou leggen door geen maagd te zijn, of beter gezegd hoe triest dat zo'n vrouw in feite bang is voor slaag.

Mag hoor van hét boek, tuchtigt uw vrouw zo nodig.

De rollen moesten maar eens andersom, wat zeg je ? Je steekt hem niet voor het eerste ergens in? Nou beste echtgenoot dan ga ik jóu maar eens even aftuigen. Pfff de vrouwen zouden bij bosjes aan het aftuigen kunnen.

HYPOCRIET BLEEERGHHH!
Off-topics??



Ik vond het gelul dat er zo'n pil komt en dat vind ik nog steeds. Niet echt off-topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat was er nou off topic aan?

Beats me.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ja joh waren hasske leuke grappen X-D
Alle reacties Link kopieren
Jeee...wat een anti-climax, Angel...kom ik me verheugen op een uurtje forummen mèt moppentapperij, blijken ze allemaal te zijn verwijderd.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven