Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Amalia, veel braken is niet normaal, maar als je kat verder wel fit is en gewoon eet en drinkt kan je het wel even een paar dagen aankijken. Misschien zit er een haarbal dwars. als hij ziek wordt of het houdt aan is er misschien meer aan de hand, wel even langsgaan dan. Poept ie wel normaal?
Oh, ik lees nu dat hij dus niet ziek is verder. Tsja, het kan van alles zijn, of niks te betekenen hebben. Moeilijk te zeggen op afstand. Maar als ie verder fit en normaal oogt wacht je toch nog even af? Drinkt hij ook veel? Dan wel even gaan hoor. En even opletten of hij afvalt. Ontworm je 'm wel eens?
Nee drinkt niet te veel. Ze is net ontwormd. ik hou haar in de gaten, thanx!

RW goed bezig voor Sint! Oudste wil al 3/4 jaar lang een waveboardstep. Best duur. Mss kan ik via internet wat goedkopers vinden (Bart Smit 100 euro, veel te veel voor Sint!) en anders krijgt ie m voor z'n verjaardag in januari.

En middelste weet niet wat ie wil. Roept een radio maar allleen omdat oudste dat heeft. Lastig. Hij is al wel anderhalf jaar gek van buzz lightyear en Cars. Maar daar ben ik wel klaar mee .

Beterschap RW, hopelijk snel over.

Morgen maar even richting zkh met een verse appeltaart
Amalia, spannend hoor! Hopelijk houdt je schoonzusje het kleintje nog even binnen. En wat Sardegna zegt, iedere week (dag!) is er eentje extra.

RW, beterschap. Ook al drku aan het verzamelen voor de Sint... Hier zit het m vooral in de Lego en Playmobil, en verder weet ik het nog niet zo heel erg goed. Zat voor jongste ineens te denken aan een lettertreintje van haar naam, oudste en middelste hebben die gekregen met het dopen, jongste nog niet. Of een schilderijtje met haar naam. En verder weet ik het dus nog niet.

Nu maar eens richting bed, zwager en schoonzus logeren hier vannacht, hebben een feestje bij ons in de buurt. Morgen viert schoonvader zijn verjaardag, maar jongste en ik blijven waarschijnlijk thuis. Het is er altijd hartstikke druk, en het is precies tijdens het slapen van jongste. Plus dat de kinderen er vaak hyper van terug komen, daar heb ik nu even niet zo heel veel zin in.

Welterusten!
@ amalia wat een goed nieuws

Ootje is zes weken te vroeg gekomentrouwens

@sardegna wat erg en dichtbij wat vresekijk het zou je maar gebeuren

Erg he. Gelukkig sta je er normaal niet te veel bij stil je zou geen leven hebben

@bengel erg.. Ook herkenbaar... vriendin waar ik kind aan huis was met vreselijk lieve ouders beide kanker en je houd van die mensen, gewoon familie ofzo, je bent ook gek op je vriendin en dat ze dit mee moet maken

Brr. Sterkte.

Sorry korte reacties maar het is de viva die mini letters hier en zo traag

Nog een of twee weken haha
Duurt zo lang viool! Wat is er eigenlijk met da foon?
Amalia wie ben jij op wordfeud?

Goed weekend gehad allemaal?
Goodmorning!

Sardegna wat goed van je kleine meisje!! Die loopt vast heel snel als een kievit door het huis, haha. Schattig zeg.

Amalia wat spannen zeg, hopelijk blijft de kleine nog gewoon even binnen zitten. Hoe gaat het nu?

RW balen zeg, alweer wat opgeknapt? Heerst zeker, hier ook iedereen moe en in de lappenmand.

Bengel wat een naar nieuws zeg, is zo dichtbij! Hoe is het met je vriendin?

Sar ook al zulk rotnieuws! jeetje, wat heftig zeg! Denk er wel eens over na dat zoiets zou kunnen gebeuren, gruwelijk. Sta je dan. Sterkte!

Rikst al helemaal in de voorbereidingen? Jouw meisje wordt ook alweer bijna 1, jeetje. Mijlpaal!

Hier dus ook steeds niet fit, hang steeds zo half en half tegen een griepje aan. Vandaag weer lange dag werken, blegh. Oh nee, daar ben ik immers nu juist heel blij mee
Uch dat is leuk zeg uma

Wat een vreselijke ochtend pffff man was sacho en alles liep in soep omdat hij niet wildd helpen mAr de dag ervoor

Super romantisch gedanst, was erg leuk. Maar vioolman was daarna naar vrienden gegaan en laat gemaakt, ik zei nog blijf gewion bij mij (zit super gezellig aan sytycd gekleeft !)

Amalia als je googled op forum ervaringen met tijdsduur v d verzekering dan ben ik niet blij, vier weken is heel normaal

En langer kan ook. Maar omdat mn abbo verlopen is vorige maand en ik serieus flip heb ik de 4s besteld want ik verwacht dat die er eerder is en vioolman wil de 3gs want hij heeft nog een koelkastformaat zonder internet etc

Het is nu echt irritant aan het worden. Nouja nee dat eas het al dag een.
RS en Uma, beterschap daar!

Verder hopelijk geen zieken meer?

Jee Sardegna, wat een vreselijk bericht vd man van je collega!

Je moet er toch niet aan denken, dat het gebeurt. Verschrikkelijk!

En ik lees lmeisje aan de wandel! Wat goed! Dan gaat het nu vast heel snel! Leuk hoor!

Gaan jullie nu morgen naar Slagharen? Veel plezier!

Wij hadden nog vrijkaartjes, gisteren geweest. Was heeeuuul erg druk...ik hoop voor je dat je dat niet hebt.

Bengel, bij jou ook al zo'n naar bericht. Bah, helemaal niet leuk.

Amalia, hoe gaat het nu met je schoonzus?? Hopelijk nog rustig?

Viool, was het de tangoles waar je met man bent geweest?? (tango was het toch...??). Leuk, dat jullie zo lekker samen hebben gedanst.

Hier trouwens ook nog steeds elke week trouw voor de buis voor sytycd. Leuk!!!

Tieger, gisteren nog naar schoonvader geweest of lekker rustig thuis gebleven?

De kado-stress is voorbij! Hahaha: voor middelste de playmobil boerderij gekocht (leuk voorbij de tractor idd, Tieger!!). En voor jongste heeeeel cliche toch maar een Babyborn pop met toebehoren. Pfff, is dat klaar.

En dan straks nig Sinterklaas. Aaaaarg.
Boehoe ik heb J voor de psz opgegeven, weet niet of ik het tzt ga doen hoor, man vind van wel

Fijn dat de kado stress voorbij is rikst!

Ik heb nog een leuk kado idee bedacht! Wol! Ik heb al een broek en trui van wol gekocht wilde er nog een romper bij 21,95 toen bedacht ik me ook een leuk kado voor sint!

Ze hebben nu trouwens schaapswollen/leren wantjes bij de hema voor 10 euro! voor baby's echt heerlijk warm volgensmij!

viool tangoles leuk!

Ik ben weer beter en lekker gewerkt, J is nu weer aan de schijt zucht hier gaan we niet heel de winter mee door hoor!
Amalia, hoe gaat het met je schoonzusje? Kleintje nog steeds lekker in moeders buik?

Rikst, fijn dat de cadeaustress voorbij is.

Hier begint de sintplanning voor stress te zorgen... Vieren met mijn familie, schoonfamilie, werk misschien. Plus dat nichtje op 5/12 jarig is, dus die viert dan ook nog ergens haar verjaardag. En om nu én Sinterklaas, én haar verjaardag op dezelfde dag te vieren, is ook weer niet zo leuk. Kortom, het gaat weer heerlijk druk worden, en ik ben er nog niet over uit wat we willen.

Afgelopen zondag is man lekker met de oudste twee naar schoonvader geweest, en ik lekker thuis met jongste. Nog een sollicitatie de deur uit gedaan, en lekker relaxed.

RW, balen zeg, dat J. nu weer ziek is. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Sardegna, goed zeg, van Lmeisje! Hier vertikt jongste het, die ene keer oversteken is het bij gebleven

En verder een hoop frustraties op m'n werk. Ik voel me niet serieus genomen, en begin er echt flink van te balen. Maar heel hard solliciteren, want dit schiet gewoon niet op
Wat een rust hier!
Jaaaaa, stil hier!

Balen, Tieger, dat je werk steeds meer tegen staat...

Ik hoop echt, dat het je gaat lukken met solliciteren.

Amalia, dat je er niet bent, betekent hopelijk niet, dat je schoonzusje aan het bevallen is...??

Sardegna, hopelijk was Slagharen niet zo nat als hier.

Had jij nou een chocoladetaart met smarties gemaakt voor 1 van je jongens??

Middelste is gek op chocola en dat lijkt me een supertaart voor zijn verjaardag a.s. weekend. Heb je een recept voor me?
Tieger wat ontzettend naar voor je dat je het zo niet meer naar je zin hebt op je werk. IK hoop ook echt voor je dat je heel snel wat anders leuks vindt.

Goh Rikst 2 verjaardagen dit weekend. Je jongste is gelijk met mijn man jarig. Makkelijk te onthouden zeg. Word een druk weekend, of valt het mee?

Amalia hoe is het met je schoonzus? Hopelijk alles goed en de baby nog veilig binnen.

Uma voel je je al wat beter? Lastig als je maar tegen de griep aan blijft hikken. Dan kan het maar beter even echt goed doorzetten, dat je er vanaf bent. Hoewel echt ziek zijn zit je ook niet op te wachten natuurlijk.

Viool alles ok?

Sardegna geniet je met de kinderen van de herfstvakantie?

Ben heel erg moe. Vandaag 4 oppaskinderen over de vloer gehad, en het was niet echt weer voor ze om buiten te spelen. Maar het is gelukt, ze hebben zich zeer goed vermaakt. Wel waren mijn kinderen ook heel erg moe. Die slapen nu lekker, en ik maak het ook niet zo laat.
Oh RW vul je nog even in op afspreken.nl?
ja gedaan bengel!

4 oppaskinderen? Had je er 7 in totaal? Ga jij voor jezelf beginnen Heb je die altijd of was het eenmalig?

Echt balen van je werk tieger niet leuk en geeft geen energie lijkt me. Zijn er leuke vacatures in jou richting?

Ik moest vanavond alleen met de kinderen eten en naar bed brengen, ging J toch niet slapen, steeds huilen! Echt gek nog nooit meegemaakt zul je net zien! gelukkig waren de andere twee voorbeeldig.

En nu wilde ik onder de zonnebank maar man is nog steeds niet thuis. Wie moet er dan ook nog beginnen met vergaderen om 18.00??? Dat moet je in de zorg niet proberen
Rw welkom in de wereld van de afwezige man. Die van mij is heel vaak niet thuis met eten en/of naar bed brengen. Went ook hoor. Maar leuk is het niet altijd idd. Volgens mij hebben Amalia, viool en rikst ook zo'n man die veel 's avonds en weekenden werken. Is J nu wel stil en lekker aan het slapen? Misschien toch wat buikpijn, hij was toch aan de diarree?

Uma beterschap daar. Bleeeehh, rot voel je je dan als je eigenlijk niet lekker bent en alles moet wel gewoon doordraaien.

Tieger succes met je sollicitaties. Hoop voor je dat het snel gaat lukken iets leuks te vinden.

Bengel gevloerd na een dag met 7 kinderen? Dat is ook wel erg veel, zelfs voor een prof als jij lijkt me.

Amalia hoe gaat het? Schoonzus nog goed, kleintje in de buik hoop ik? Ik duim nog hoor.

Viool leuk de tangoles! Volgende keer romantische afsluiting doen...

Rikst fijn, alle kado 's in huis. Bijzonder hoor, is R straks ook gewoon al 1, geen baby meer.

Hier idd slagharen vandaag. Was superleuk en gezellig met vriendin en kinderen: grote L, F en Lmeisje, Vriendje van grote

L en zijn zus van 9. Regen viel wel mee, 's middags wat gespetter, maar niet dat je echt heel nat werd. Was niet zo druk, vanwege slechte weersvoorspelling denk ik, dus dat was wel lekker. Hoefden nergens langer dan een paar minuten te wachten.

Morgen begrafenis van collega's man. Gelukkig oppas kunnen regelen, dus ik kan ok 11.00 naar de kerkdienst. Zakdoek Es' mee, zal wel heftig worden. Zo'n jong gezin kapot, echt naar.
Rikst, ik zal morgen even kijken of ik dat recept kan vinden.
@bengel jee gauw je bed in. Wat een drukte, vier erbij.

@sardegna sterktebij de dienst

He tieger ik lees net in een reactie dat je het niet naar je zin hebt op je werk

Wat balen ik dacht juist dat jij het naar je zin had
sterkte sardegna morgen!

Zal wel heftig zijn pfff vreselijk die arme kindjes en vrouw!
Sterkte morgen sardegna. Afschuwelijk

RW ik moet er om lachen; jij alleen eten en kinderen op bed omdat man om 18 uur moet vergaderen. This is myyyyy life!!!

Ehh ik wordfeud met Uma, schoonzusje en zwager, 2 vriendinnen en een onbekende

Schoonzusje mocht gister naar huis maar staat onder strenge controle. Het was zondag nog superspannend maar ze zien het nu positief in. Longen zijn rijp, morgen 31 weken en we gaan voor minstens 36!
Rw ik kan jouw foto's van de broers niet openen.

Amalia wat fijn dat schoonzusje goed gaat. Nu zo houden, nog veeeel weken...

Ik bedoelde wie BEN je op wordfeud, ik heb 'm ook, dacht ga eens even een spelletje tegen je spelen.

Uma, ik heb jou uitgenodigd voor een spelletje, maar ik denk dat je mij gedelete hebt omdat je niet weet dat ik het ben. Ik begin met de 's'
Lekker aan het wordfeuden lees ik

Ootje wilde van de week haar pap niet. Ze sloeg de lepel weg en

Wees naar de "nana" ze wilde banaan.

Mn dochter weet goed wat zewil, ook mag ik niet van haar zijde, mama klinkt het heel de dag, van hoog tot laag, maaaamaaaa, mammammam. Zoooo lief. Ook kijkt ze graag in de spiegel,helpt met aankleden, geeft de spullen aan etc

Vind het zo jammer dat ik mn iphone nog niet heb maar heb besloten dit onding toch te gebruiken eant ik mis het meeschrijven en lezen.

Amalia fijn om te lezen dat je schoonzus de kleine binenhoud. Wat een paniek moet dat zijn geweest.

Goed he die weeenremmers. De kleine kan nu mooi tot week 36 zeker blijven.
Rw en amalia ik ben ook de am niet am. Altijd hoor. Soms eet man wel mee en zzzzoef, weg. Hij doet zijn bedrijf naast zn werk als zzp techisch medewerker.

Ik ben er aan gewend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven