Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
En goede morgen!

Nog op werk, zo naar huis en daarna lekker naar de kapper
A vanmorgen dikke kots golf. Wat dat nou weer is?
quote:germanwings schreef op 25 oktober 2011 @ 22:36:

Leo, gaan werken, dan kun je op je werk bij lezen

A'tje ziek Moom??
Iemand murron nog gezien lately?
Och gossie, die arme A. Had S toch zondag ook ineens? Een golf kots dat je denkt; dat kan toch allemaal niet uit zo'n klein mannetje komen?

Hey Leo! Leuk dat je er weer bent!!!
Daarna rende hij weer vrolijk lachend in het rond. Vaag. Hij is dus ook gewoon naar kdv.

Welcome back trouwens leo. Druk met twee koters?

Murr nog wel op hyves gezien.
ook voor de anderen even om mee te genieten: GW's boekjes zijn retour bezorgd, het adres zou niet goed zijn!?
Vaag van die boeken moom
Ben blij dat ze nog wel boven water gekomen zijn! Nu doen we een tweede poging, binnen Nederland... en hopen maar dat de beren wel goed gaan.
Ja duitse grundlichkeit zullen we maar zeggen

zo de highlights zitten er in
Even Ego,

Ik ga weer naar mijn favo boyband !!
Leuk voor je fan, in nl of dld ?
In Nederland. We gaan vrijdag kijken of het lukt om kaarten te scoren voor Duitsland. Dit keer staat oberhausen op das programm
Kom je dan langs ?
Denk het niet mop, moet die ochtend gewoon werken, dus dat wordt s'middags rijden naar oberhausen en s'avonds weer terug naar NL
Jammer maar mocht je je bedenken ben je altijd welkom
Dank je GW, zal er aan denken !!
leuk hoor fannie! wanneer is het?
Leuk fan!

Haha, die boekjes voor GW maken een wereldreis voor ze eindelijk aankomen.

Zwaai naar Leo! Klinkt druk daar met de boys. Doe rustig aan. Wij blijven hier wel , dus als je tijd hebt, kom je weer lekker bijkletsen!

Volgens mij is overgeven voor kinderen gewoon heel anders dan voor ons. Ik bedoel, het is even van burrrp en daarna spelen ze weer vrolijk verder, haha. Ik hoop dat A niet ziek is/wordt. Hoe is het met S, rain?

Nieuwe stats voor berend: 10600 g en 73,5 cm! Kleiner dus dan J2, maar 2 kilo zwaarder... Maar ze waren laaiend enthousiast. Hij deed het daar ook geweldig qua lachen, bewegen, etc (vorige keer wou ie alleen maar huilen en moeilijk doen), dus ik was weer trots. Ze vinden het daar ook heel goed dat ik nog bv geef en moedigen het van harte aan om daar mee door te gaan. Ik zie ook nog geen reden om te stoppen, behalve dan dat ik wel weer een menstruatiecyclus zou willen om tzt een keer aan nummer 2 te kunnen beginnen. Maargoed, dat heeft geen haast.

Oh ja, ik had berend even op de grond gelegd, want ik ging (op verzoek) foto's maken van een babietje dat voor het eerst iop het cb was en toen ik naar berend keek, zag ik ineens dat ie zelf ging zitten!! Huh> Ik was helemaal verbaasd (en trots), maar ik heb het gevoel dat het een toevalstreffer was, want ik zie nu geen enkele beweging meer in die richting.

Nou, lekker lang verhaal over mezelf, haha.
jeeeeeeeeeeeeeeeeemig. BEERend!!!! hahahahaha. lekker toch. ook fijn dat ze tevreden zijn.
Ik hoop voor hem dat het later wel bijtrekt, haha. Een volwassen vent met van die geplooide cellulitis dijen is weinig sexy....
Wat goed van Berend! En jij nu maar de hele tijd opletten, zul je zien dat hij op het kdv dadelijk weer zelf gaat zitten!!

Zo en hij groeit nog steeds als kool he! I. was geloof ik een jaar toen ze de 10 kg over ging!

De sloffen passen hier qua lengte wel goed, ze zijn iets langer dan haar oude schoenen en iets korter dan haar nieuwe schoenen. Alleen zijn ze erg breed/wijd! Dus I. verliest ze de hele tijd als ze er mee loopt

Fan wanneer ga je? Al op de kalender de dagen aan het afstrepen?

Duvel hoe gaat het? Voel je je weer wat beter vandaag?

Leo druk he met 2 ukkies! Hoe ik dat doe, nou ik hou niks bij, alleen het forum zo goed mogelijk!

Vanochtend met I. naar de kapper geweest, echt het meest brave meisje toen de kapster 2 vlechtjes maakte. "I. mooi!!" zei ze de hele tijd. En ze was nog niet thuis, trekt beide elastiekjes eruit "soooo, klaar.." Had er nog wel snel foto's van gemaakt, want ik had al wel verwacht dat ze niet zo lang zouden blijven zitten.

R. is al bijna de hele dag aan het slapen, die is zo moe na 2 dagen kdv, die moet woensdags echt even bijslapen.
quote:speculaas78 schreef op 26 oktober 2011 @ 13:25:

Ik hoop voor hem dat het later wel bijtrekt, haha. Een volwassen vent met van die geplooide cellulitis dijen is weinig sexy....Wacht maar tot hij rennen gaat Speec!
Fan, is dat 2 boybands voor de prijs van 1 of betaal je dan ook het dubbele?

Berend, wat goed! Doet me denken aan die stukjes uit Littele Britain met die man in de rolstoel die ook steeds opstaat en loopt als de ander net weg is.

Update: gisteren bij VK geweest en weer doorgestuurd naar ziekenhuis omdat de situatie eigenlijk niet veranderd is (dat ik haar bijna niet voel). Aan CTG gelegen, hartje was goed. Echo gehad, ze bewoog ook goed. VK van het ziekenhuis viel het op dat ik veel vruchtwater heb. Daardoor staat mijn buik ook heel strak en voel ik haar waarschijnlijk niet goed. Ik ben geprikt op zwangerschapsdiabetes maar die uitslag was goed. Vanmiddag weer herhaal CTG. Misschien dat ik het inleiden maar ter sprake breng… Ik weet niet hoe ze daar tegenover staan maar ik trek het niet lang meer.
Wow h is net over de tien kilo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven