Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
vrijdag 9 december 2011 om 17:44
Oja over bedje: vandaag lIgt ze er dus in en brabbelt. Ik heb wel nog het " gewone ritueel" gedaan, slaapzakje aan, knuffelen, borstdrinken, even bij me liggen en toen in bedje. Ze huilde maar toen ik de oude wiegehemel er om deed ging ze brabbelen en " rrrrrr" ( blij ) en ze ligt nu al 15 min met pop in bed te kletsen.
Ik weet niet maar dit is een Goede stap toch ?
Ze associeert nu met lekker ontspannen liggen en rommelen. En het hemeltje dat deed het. Die had ze ook om de wieg. Ik denk wel dat ze zo gaat roepen om mij....
Ik weet niet maar dit is een Goede stap toch ?
Ze associeert nu met lekker ontspannen liggen en rommelen. En het hemeltje dat deed het. Die had ze ook om de wieg. Ik denk wel dat ze zo gaat roepen om mij....
vrijdag 9 december 2011 om 18:02
Nou hier een zieke middelste. Nog dapper naar een feestje geweest maar half uurtje eerder opgehaald en nu met koorts en prikkende ogen (ik denk moe . ) voor de tv.
Bah aatje wordt de laatste tijd geregeld krijsend wakker rond 4 uur, gaap. En wat er is????
Vannacht dacht ik: laten huilen. Maar man ging toch troosten. Lief.
Het is ook zo hard! Wonder dat de jongens niet wakker worden! Maar ze moet er mee stoppen, volgend weekend am en dan wil ik normaal slapen nu ook trouwens
Lmeisje ook nog ziekig
Tieger heb je geen recht meer op ouderschapsverlof?
Viool leuk bij de Hema . En wat lief van die fiets!!!
Bah aatje wordt de laatste tijd geregeld krijsend wakker rond 4 uur, gaap. En wat er is????
Vannacht dacht ik: laten huilen. Maar man ging toch troosten. Lief.
Het is ook zo hard! Wonder dat de jongens niet wakker worden! Maar ze moet er mee stoppen, volgend weekend am en dan wil ik normaal slapen nu ook trouwens
Lmeisje ook nog ziekig
Tieger heb je geen recht meer op ouderschapsverlof?
Viool leuk bij de Hema . En wat lief van die fiets!!!
vrijdag 9 december 2011 om 18:10
Ootje brult nu! Na tien minuten steeds kom ik terug en vertel ik iets leuks over popje of konijn en hup ze is stil en rustig. Dat stelt me dan gerust maar tussendoor blèren !!!!
Best wennen. Maar zo heb ik wel m'n handenvrij.
Gek hè. Ze lijkt dan moe maar slaapt niet en dan twijfel ik weer. Het is ook nog zo vroeg en ze heeft alleen pap op ( maar ze wilde ook geen tweede bord meer )
Ik ga er maar weer eens heen
Best wennen. Maar zo heb ik wel m'n handenvrij.
Gek hè. Ze lijkt dan moe maar slaapt niet en dan twijfel ik weer. Het is ook nog zo vroeg en ze heeft alleen pap op ( maar ze wilde ook geen tweede bord meer )
Ik ga er maar weer eens heen
vrijdag 9 december 2011 om 20:10
Lastig viool, nieuwe slaapgewoonten aanwennen. Aanhouder wint. En jedoet het goed toch, steeds even kijken, niet lang laten huilen maar toch duidelijk doorzetten.
Amalia ook al een zieke. Het seizoen is ernaar. Herfststorm, hagelbuien, guur, brrrr.
Uitslag lmeisje breidt zich uit, zo zielig. Kruipt nu ook naar haar buikje en door haar liezen. Luierranden vallen er nu ook op, au. Vanmiddag weer naar HA geweest. Ze heeft nu andere schimmelzalf. Hoop dat het helpt, dit is echt rot voor haar. Ik begin te twijfelen of het wel een schimmel is. Als het met de nieuwe zalf na het weekend nog niet aan het verbeteren is moet er maar even een dermatoloog naar kijken denk ik zo.
Wie kijkt er vanavond tvoh?
Heb hyves vanmiddag met Lmeisje op schoot bijgelezen, alleen niet gereageerd nog.
Wil hier vast even zeggen dat ik jullie allemaal topmeiden vind!! (echt hoor) En ik neem mijn hoed af met grote buiging voor viool en alle z'huisperikelen die spelen en nog gaan komen. Zo, dat mag best even gezegd worden.
voor jullie allen en voor viool en tieger in het bijzonder n.a.v. De prive verhalen die ik op hyves las.
Amalia ook al een zieke. Het seizoen is ernaar. Herfststorm, hagelbuien, guur, brrrr.
Uitslag lmeisje breidt zich uit, zo zielig. Kruipt nu ook naar haar buikje en door haar liezen. Luierranden vallen er nu ook op, au. Vanmiddag weer naar HA geweest. Ze heeft nu andere schimmelzalf. Hoop dat het helpt, dit is echt rot voor haar. Ik begin te twijfelen of het wel een schimmel is. Als het met de nieuwe zalf na het weekend nog niet aan het verbeteren is moet er maar even een dermatoloog naar kijken denk ik zo.
Wie kijkt er vanavond tvoh?
Heb hyves vanmiddag met Lmeisje op schoot bijgelezen, alleen niet gereageerd nog.
Wil hier vast even zeggen dat ik jullie allemaal topmeiden vind!! (echt hoor) En ik neem mijn hoed af met grote buiging voor viool en alle z'huisperikelen die spelen en nog gaan komen. Zo, dat mag best even gezegd worden.
voor jullie allen en voor viool en tieger in het bijzonder n.a.v. De prive verhalen die ik op hyves las.
zaterdag 10 december 2011 om 16:53
zaterdag 10 december 2011 om 18:02
Morgen weer wat tegels erbij en smiddags dansen. Man was na zolang van huis en snachts werken erg moe. Ik ben natuurlijk juist na wekenlang thuis en dviools verjaardag voor deur en kerst onrustig maar ik heb nier gezeurd en onrustig gedaan .... Maar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wanneer is het klaar en kan ik naar beneden
zondag 11 december 2011 om 12:43
Hier heeeeeel veeeewl zin om heel boos te woorden ( verbouwstress)
Ik wil naar beneden hier in huis! Het schiet echt niet op. Man moet een week vrij hebben om het af te maken maar ik denk niet dat hij nee kan zeggen in aanvragen werk.
Geen idee hoe ik rustiger kan worden, niet, ha ha !!!
Ik denk dat ik straks de dreumes ben en op de grond ga liggen en met blokken gooien of zo
Hoe gaat ie met alle zieken daar ?
Hier Ootje nog steeds hangerig, moe en zo, wat echt heel intensief is, gezien ik ook nog verkouden ben. Super zo'n sacherijn van een moeder.
Net de eenden gevoerd. Er was ook een reiger en die bleef maar stil staan maar wel bij het brood. Hij wilde volgens mij best dus ik gooide richting hem maar hij bleef dus staan. Toen dacht ik wat een irritant beest whahaha hoezo # Get job/ get Alive !
Ik wil naar beneden hier in huis! Het schiet echt niet op. Man moet een week vrij hebben om het af te maken maar ik denk niet dat hij nee kan zeggen in aanvragen werk.
Geen idee hoe ik rustiger kan worden, niet, ha ha !!!
Ik denk dat ik straks de dreumes ben en op de grond ga liggen en met blokken gooien of zo
Hoe gaat ie met alle zieken daar ?
Hier Ootje nog steeds hangerig, moe en zo, wat echt heel intensief is, gezien ik ook nog verkouden ben. Super zo'n sacherijn van een moeder.
Net de eenden gevoerd. Er was ook een reiger en die bleef maar stil staan maar wel bij het brood. Hij wilde volgens mij best dus ik gooide richting hem maar hij bleef dus staan. Toen dacht ik wat een irritant beest whahaha hoezo # Get job/ get Alive !
zondag 11 december 2011 om 12:59
Ach, wat sneu, lmeisje ziek en uitslag... 
Raar, dat het zich ondanks de zalf blijft uitbreiden.
Tieger, beterschap.
En middelste alweer wennen op school. Gek, straks nog maar 1 kindje thuis.
En bij RS hetzelfde! Fijn wel, dat je dochter er zin in heeft.
Hoe was Sinterklaas?
Viool, je hebt gelijk, hoor. Je hebt nu gewoon echt echt echt een keer die benedenverdieping en ruiuuiuiuiuimte nodig.
Arme reiger. haha
Amalia, hoe is het met jouw zieke??
Lukte het nog een beetje met het zwemmen??
Ontaard, hoor!
Bengel,
Uma, hoe gaat het nu met umini? Nog aan het kwakkelen? En op het kdv??
Ik zit hier nog steeds met het anticonceptiedilemma... Wil niet weer aan de mycrogynon of Lovette. Spiraal?? Mmmm, twijfel twijfel. Zonder anticonceptie erg veel last van menstruatie, eisprong, mega PMS. Dus wat nu?? Amalia, heb jij nog die cerazette? En bevalt dat??
Pfff, lastig..
Raar, dat het zich ondanks de zalf blijft uitbreiden.
Tieger, beterschap.
En middelste alweer wennen op school. Gek, straks nog maar 1 kindje thuis.
En bij RS hetzelfde! Fijn wel, dat je dochter er zin in heeft.
Hoe was Sinterklaas?
Viool, je hebt gelijk, hoor. Je hebt nu gewoon echt echt echt een keer die benedenverdieping en ruiuuiuiuiuimte nodig.
Arme reiger. haha
Amalia, hoe is het met jouw zieke??
Lukte het nog een beetje met het zwemmen??
Ontaard, hoor!
Bengel,
Uma, hoe gaat het nu met umini? Nog aan het kwakkelen? En op het kdv??
Ik zit hier nog steeds met het anticonceptiedilemma... Wil niet weer aan de mycrogynon of Lovette. Spiraal?? Mmmm, twijfel twijfel. Zonder anticonceptie erg veel last van menstruatie, eisprong, mega PMS. Dus wat nu?? Amalia, heb jij nog die cerazette? En bevalt dat??
Pfff, lastig..
zondag 11 december 2011 om 14:49
Mirena... Ben super tevreden daarover, rikst !
Tss nu ook weer die Gore rook die opstijgt naar boven. Heb toch zo'n pieeep bui. Maar man snapt hem wel hoor. Het moet gewoon af. Fase 1 MOET af!!
Daarna komt er even lui genieten ( oh leuk, eigen kamer, oh leuk slaapkamer, oh leuk woonkamer) en dan fase 2 alles wat nu uitelkaar valt, een voorgevel en alles mooi afwerken.. En dan fase 3 dakterras en de achterruimte.
Hiep hiep hoera voor het huis uit 1900 echt ideaal.
Overigens ben ik inmiddels weg van de tegels.
Ze zijn echt apart. En ze worden met de dag leuker ( zo met de antieke deuren erbij )
Alleen hoor ik man schelden, ze schijnen erg moeilijk te leggen zijn.
Ik hoop dat we straks een mooi apart huis hebben, met mooie details. En gezellig, met leuke kinderkamers enzo.
Ja die reiger ha ha arm beest, vind ze trouwens erg mooi. Maar dat beest stond als een stok zo stijf, denk door mijn slechte energie uitstraling hij was gewoon verstijfd whaahaahaa
Uiteindelijk had hij toch nog een stuk brood. Maar dat was niet te danken aan z'n actie maar aan mij, doordat ik het zowat in z'n snavel gooide
KoPje thee gezet. Zo maar even langs m'n ouders ook even wat drinken. Heel even stukje fietsen en dan later wat boodschappen, vlaggetjes zoeken en cake bakken voor dviool z'n verjaardag. Weet niet of hij dat nog wil en we vieren het pas volgend weekend
Tss nu ook weer die Gore rook die opstijgt naar boven. Heb toch zo'n pieeep bui. Maar man snapt hem wel hoor. Het moet gewoon af. Fase 1 MOET af!!
Daarna komt er even lui genieten ( oh leuk, eigen kamer, oh leuk slaapkamer, oh leuk woonkamer) en dan fase 2 alles wat nu uitelkaar valt, een voorgevel en alles mooi afwerken.. En dan fase 3 dakterras en de achterruimte.
Hiep hiep hoera voor het huis uit 1900 echt ideaal.
Overigens ben ik inmiddels weg van de tegels.
Ze zijn echt apart. En ze worden met de dag leuker ( zo met de antieke deuren erbij )
Alleen hoor ik man schelden, ze schijnen erg moeilijk te leggen zijn.
Ik hoop dat we straks een mooi apart huis hebben, met mooie details. En gezellig, met leuke kinderkamers enzo.
Ja die reiger ha ha arm beest, vind ze trouwens erg mooi. Maar dat beest stond als een stok zo stijf, denk door mijn slechte energie uitstraling hij was gewoon verstijfd whaahaahaa
Uiteindelijk had hij toch nog een stuk brood. Maar dat was niet te danken aan z'n actie maar aan mij, doordat ik het zowat in z'n snavel gooide
KoPje thee gezet. Zo maar even langs m'n ouders ook even wat drinken. Heel even stukje fietsen en dan later wat boodschappen, vlaggetjes zoeken en cake bakken voor dviool z'n verjaardag. Weet niet of hij dat nog wil en we vieren het pas volgend weekend
zondag 11 december 2011 om 20:22
Super trots ootje slaapt zo lief ! En na 1x huilen pak ik haar op, kroelen we, leg ik haar terug, gaat ze kushandjes werpen en kijken we gewoon een tijdje naar elkaar, ga ik een stukje verder zitten in de kamer en ze valt in slaap.
Eigenlijk gaat het heel goed sinds ik vorige week begonnen ben. Vanmiddag ook, alhoewel ze toen bij t kroelen al half sliep en ik haar alleen in bed terug hoefde te leggen.
Eigenlijk gaat het heel goed sinds ik vorige week begonnen ben. Vanmiddag ook, alhoewel ze toen bij t kroelen al half sliep en ik haar alleen in bed terug hoefde te leggen.
zondag 11 december 2011 om 20:31
wat super fijn viool de aanhouder wint hoera! En jij hebt gelijk weer wat vaker je handen vrij lijkt me ook fijn!
o die vloer ik kan me voorstellen dat je die tegels er echt inkijkt maar dat het niet opschiet.
Sintdobbelen was weer hylarisch. Erg gelachen. 1.15 in bed, ik ging nog even bij J kijken had hij zich helemaal onder gepoept. Ik was op slag weer nuchter
Vandaag lekker relaxt gedaan, nu bankhangen en maar vroeg naar bed
o die vloer ik kan me voorstellen dat je die tegels er echt inkijkt maar dat het niet opschiet.
Sintdobbelen was weer hylarisch. Erg gelachen. 1.15 in bed, ik ging nog even bij J kijken had hij zich helemaal onder gepoept. Ik was op slag weer nuchter
Vandaag lekker relaxt gedaan, nu bankhangen en maar vroeg naar bed
zondag 11 december 2011 om 20:36
Fijn van ootje en het slapen!! Regelen (T, grr autocorrectie) is ook een langzame klus. Dat roken is vies, kan toch niet???
Rikst ik ben met cerazette gestopt, vond het niets omdat ik op het einde om de week flink ongesteld werd!
Nu niets. Ook niet ideaal. Nu bv alweer 2 dagen stekende pijn vw eisprong. Wel handig te weten wanneer die is maar pijnlijk. En dan een hele week ongesteld! Bah.
Rikst ik ben met cerazette gestopt, vond het niets omdat ik op het einde om de week flink ongesteld werd!
Nu niets. Ook niet ideaal. Nu bv alweer 2 dagen stekende pijn vw eisprong. Wel handig te weten wanneer die is maar pijnlijk. En dan een hele week ongesteld! Bah.
zondag 11 december 2011 om 20:48
Oh Viool, ik kan me voorstellen dat je vindt dat het niet opschiet met tegelen, hopelijk komt de vaart er een beetje in nu. En fijn dat Ootje al wat beter en sneller gaat slapen, zou fijn zijn.
Amalia, da's ook niet handig, nu niks. Is jouw zieke al wat opgeknapt? Nog goed geoefend met zwemmen?
Rikst, lastig die keuze. Hier dus sterilisatie, vind het ideaal, nergens meer om te hoeven denken.
RS, leuk gedobbeld dus, lol
Hier ben ik weer aardig opgeknapt, gisteren de hele dag in bed of op de bank gelegen, drie keer alles eruit gegooid. En in het kader van empatisch vermogen van oudste: hij vroeg heel meelevend of het allemaal goed ging toen ik boven de wc hing
Jongste knapt heel langzaam op, is al wel wat meer aan het rondlopen, maar lijkt nog niet helemaal fit. Zit een beetje te dubben wat ik morgen zal doen, dagje thuishouden en zorgverlof regelen, of toch richting creche... Hoewel ik bang ben dat we haar dan ook weer eerder kunnen ophalen
Vandaag al wel weer zoveel opgeknapt dat man en ik thuis aardig huisgehouden hebben, flink opgeruimd en schoongemaakt, kerstboom neergezet en met de kinderen opgetuigd. Dus het huis is ook al bijna in de kerstsfeer Net nog een afteltekening gemaakt voor middelste, die vraagt nu namelijk steeds wanneer ze naar school mag Ze heeft donderdag echt geen woord gezegd, en nu hele verhalen
Nu even lekker relaxen in bad!
Amalia, da's ook niet handig, nu niks. Is jouw zieke al wat opgeknapt? Nog goed geoefend met zwemmen?
Rikst, lastig die keuze. Hier dus sterilisatie, vind het ideaal, nergens meer om te hoeven denken.
RS, leuk gedobbeld dus, lol
Hier ben ik weer aardig opgeknapt, gisteren de hele dag in bed of op de bank gelegen, drie keer alles eruit gegooid. En in het kader van empatisch vermogen van oudste: hij vroeg heel meelevend of het allemaal goed ging toen ik boven de wc hing
Vandaag al wel weer zoveel opgeknapt dat man en ik thuis aardig huisgehouden hebben, flink opgeruimd en schoongemaakt, kerstboom neergezet en met de kinderen opgetuigd. Dus het huis is ook al bijna in de kerstsfeer Net nog een afteltekening gemaakt voor middelste, die vraagt nu namelijk steeds wanneer ze naar school mag Ze heeft donderdag echt geen woord gezegd, en nu hele verhalen
Nu even lekker relaxen in bad!
zondag 11 december 2011 om 20:59
De vangst; een fles port, een fles jutters, een kaasschaaf, een heel leuk blik met cupcakes erop en een anti snurk dinges?
Dat was de vangst van ons samen
Ons buurmeisje van 15 past altijd op. Toen we hier kwamen wonen was ze 12 en hebben we haar al vaak laten meedraaien met het avondritueel en paste ze al wel eens op toen de kinderen op bed lagen met achterwacht haar ouders die dan thuis waren.
Als ze nu komt oppassen zorg ik altijd dat iedereen in pyama is en dan breng ik J zelf nog naar bed.
En toevallig volgende wk hebben we een kerstetentje bij vrienden en gaat ze ze alledrie naar bed brengen. Het is een natuurtalent echt super en ze gaat nog niet uit ofzo dus kan altijd!
Gisteren had dochter in haar bed geplast (echt suf gebeurt dus nooit) had ze haar bed verschoont enzo draait ze d'r hand niet voor om
Dat was de vangst van ons samen
Ons buurmeisje van 15 past altijd op. Toen we hier kwamen wonen was ze 12 en hebben we haar al vaak laten meedraaien met het avondritueel en paste ze al wel eens op toen de kinderen op bed lagen met achterwacht haar ouders die dan thuis waren.
Als ze nu komt oppassen zorg ik altijd dat iedereen in pyama is en dan breng ik J zelf nog naar bed.
En toevallig volgende wk hebben we een kerstetentje bij vrienden en gaat ze ze alledrie naar bed brengen. Het is een natuurtalent echt super en ze gaat nog niet uit ofzo dus kan altijd!
Gisteren had dochter in haar bed geplast (echt suf gebeurt dus nooit) had ze haar bed verschoont enzo draait ze d'r hand niet voor om