Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
woensdag 14 december 2011 om 19:19
dochter trouwens een ochtend gewent op de basisschool. Ik was er tot 10 uur bij en ben toen maar weggegaan het ging zo goed! Ze stortte ook pas eind van de middag in dus viel me nog mee! Hier zijn ze best lief op het moment eigenlijk (even afkloppen) vanmiddag bios in de kamer gemaakt met de bedden toen J op bed lag en een kerstfilm van winnie de pooh gekeken. Daarna hebben ze kerstkaarten gemaakt, met de duplo gespeeld en toen dochter instortte heb ik ze in bad gezet. En om 18,30 lag het zootje in bed
woensdag 14 december 2011 om 19:27
o ja onze stuntkip heeft weer wat uitgehaald, hij was gisteren gevallen, nu zit er in je mond boven je tanden een soort flubbertje (weet niet hoe je het anders moet uitleggen) die is dus helemaal doorgescheurd brrrr het heeft ook heel lang gebloed nu is het een soort loshangend stukje vlees geworden heeft dat ding een functie???
woensdag 14 december 2011 om 20:24
Oh RW dat wil ik ook, dat Flubbertje (tandriempje) weg bij aatje!! Die heeft best een spleet bij haar voortanden doordat haar riempje best dik is. Kunnen ze als ze 12 is ofzo eventueel doorknippen. Weet niet waarom nu nog niet maar heb het bij de tandarts nagevraagd en het kon nog niet.
Mss moet ik haar eens laten struikelen .
Aaaaah nee hoor gemeen.
Kan geen kwaad trouwens als het doorscheurt.
Gezellig middagje bij jou en stoere middelste op school!!
Man en ik gaan vanaf 2e kerstdag samen skiën en 1e kd komen mijn ouders ws gourmetten
Mss moet ik haar eens laten struikelen .
Aaaaah nee hoor gemeen.
Kan geen kwaad trouwens als het doorscheurt.
Gezellig middagje bij jou en stoere middelste op school!!
Man en ik gaan vanaf 2e kerstdag samen skiën en 1e kd komen mijn ouders ws gourmetten
woensdag 14 december 2011 om 20:30
Nou amalia die van jou is ook best een stuntkip toch dus misschien komt het vanzelf wel nee aggossie het was echt heel zielig en een heel bloedbad
Ja leuk joh samen skieën! Ben je dan met oud en nieuw wel weer terug.
Ik ben ongesteld net heeeel veel chocolade kransjes gegeten nu gaat het alweer beter burp
Ja leuk joh samen skieën! Ben je dan met oud en nieuw wel weer terug.
Ik ben ongesteld net heeeel veel chocolade kransjes gegeten nu gaat het alweer beter burp
woensdag 14 december 2011 om 20:31
Ha schattigs ligt het aan mij is of is iedereen n beetje aan het flippen
Ik ben weer " normaal" heb uiteindelijk die dag heel veel gedaan. En doordat ik dus smiddags tussendoor gekookt had een heel rustige avond en ootje lief op bed, met rust, super. Ze slaapt goed! Alleen snachts nog niet. Rond 1 uur komt ze bij me en dan val ik om v d slaap met haar.
Maar voor de rest slaapt ze goed in.
Amalia een zak popcorn. Jee dat is inderdaad erg zout. Niet doen hoor. Je bent ons boegbeeld van doorzetterij met Tieger want jee 10 kilo !!!!
Trouwens uma of Bengel was volgens mij ook erg veel afgevallen.
Ik ben een sukkel die wel drie choco letters op heeft na de Sint ! Dat is toch dom ?? Abnormaal ?! Enfin ik heb gelukkig mijn oude figuur terug, 2 kilo eraf en ik ben weer de oude. Misschien als bv echt paar maanden helemaal gestopt is.
Oja Amalia een Wii dat is dus ook op de tv. Ik zat te denken wat ga ik doen als dviool een ps heeft ?! Ik weet niet of man en ik met een dreumes in de games willen zitten. Ik vind de tv vaak al zo opdringerig. Op zich super een grote flatscreen maar soms verlang ik naar m'n mini tv die twee keer in de vaatwasser past, om aan te geven hoe klein.
De vloer ligt nu ongeveer voor de helft.
Man is alweer op een klus weggezet. Ik moet niet mopperen. We moeten blij zijn met werk zeker nu mijn werk zo beroerd betaald met allemaal schulden van mensen. Maar we zien elkaar niet en als we elkaar zien is het dus druk / verbouwen en weinig nee geen echte ontspanning maar straks als beneden wat meer ruimte is hebben we wel weer mogelijkheid om samen op de bank te ploffen .. Banaal maar nu ik terugdenk was dat toch wat we vroeger wel deden, wat tvkijken, of ik luister muziek iPod en hij tv en mijn benen op schoot , gezellig... Nou dat is jaren terug we hebben niet eens een zithoek. Ja een bank die onlogisch staat ( kon niet anders )
Lijkt me goed voor man om weer eens op de bank te hangen. Maar we moeten dus nog even vloer leggen en doen
Ik ben weer " normaal" heb uiteindelijk die dag heel veel gedaan. En doordat ik dus smiddags tussendoor gekookt had een heel rustige avond en ootje lief op bed, met rust, super. Ze slaapt goed! Alleen snachts nog niet. Rond 1 uur komt ze bij me en dan val ik om v d slaap met haar.
Maar voor de rest slaapt ze goed in.
Amalia een zak popcorn. Jee dat is inderdaad erg zout. Niet doen hoor. Je bent ons boegbeeld van doorzetterij met Tieger want jee 10 kilo !!!!
Trouwens uma of Bengel was volgens mij ook erg veel afgevallen.
Ik ben een sukkel die wel drie choco letters op heeft na de Sint ! Dat is toch dom ?? Abnormaal ?! Enfin ik heb gelukkig mijn oude figuur terug, 2 kilo eraf en ik ben weer de oude. Misschien als bv echt paar maanden helemaal gestopt is.
Oja Amalia een Wii dat is dus ook op de tv. Ik zat te denken wat ga ik doen als dviool een ps heeft ?! Ik weet niet of man en ik met een dreumes in de games willen zitten. Ik vind de tv vaak al zo opdringerig. Op zich super een grote flatscreen maar soms verlang ik naar m'n mini tv die twee keer in de vaatwasser past, om aan te geven hoe klein.
De vloer ligt nu ongeveer voor de helft.
Man is alweer op een klus weggezet. Ik moet niet mopperen. We moeten blij zijn met werk zeker nu mijn werk zo beroerd betaald met allemaal schulden van mensen. Maar we zien elkaar niet en als we elkaar zien is het dus druk / verbouwen en weinig nee geen echte ontspanning maar straks als beneden wat meer ruimte is hebben we wel weer mogelijkheid om samen op de bank te ploffen .. Banaal maar nu ik terugdenk was dat toch wat we vroeger wel deden, wat tvkijken, of ik luister muziek iPod en hij tv en mijn benen op schoot , gezellig... Nou dat is jaren terug we hebben niet eens een zithoek. Ja een bank die onlogisch staat ( kon niet anders )
Lijkt me goed voor man om weer eens op de bank te hangen. Maar we moeten dus nog even vloer leggen en doen
woensdag 14 december 2011 om 21:03
Oh, als het goed is komt morgenochtend de nieuwe wasmachine! Ik ben heel benieuwd!
En ik voel me hier steeds beroerder worden hopelijk gaat het gauw over, heb nu ook buikkrampen erbij. Flink balen, dit had uk van het weekend niet verwacht dit vind ik niet leuk ziek zijn hoor
Over wat voor een riempje hebben jullie het? Bedoelen jullie het tandvlees bij de doorkomende tanden? Of dat bij je tong? Voor die laatste moet je bij de kno-arts zijn, die doet dat.
En ik voel me hier steeds beroerder worden hopelijk gaat het gauw over, heb nu ook buikkrampen erbij. Flink balen, dit had uk van het weekend niet verwacht dit vind ik niet leuk ziek zijn hoor
Over wat voor een riempje hebben jullie het? Bedoelen jullie het tandvlees bij de doorkomende tanden? Of dat bij je tong? Voor die laatste moet je bij de kno-arts zijn, die doet dat.
donderdag 15 december 2011 om 08:40
Herkennen jullie dit van pubers om je heen ? Dom gedrag, met dingen gooien, elkaar duwen, uitdagen, raar zingen, rare geluiden. Nu ging mviool weer zogenaamd leuk met de krijtjes gooien en hup ootje ook. Terwijl ik er op let dat tekenmateriaal ( ik heb ook altijd mooie spullen daarvan vanwege m'n werk ) goed behandeld wordt. Zucht !
Ootje tekent wel graag ! Dat is een uitkomst
Ootje tekent wel graag ! Dat is een uitkomst
donderdag 15 december 2011 om 18:47
donderdag 15 december 2011 om 22:08
quote:amalia schreef op 15 december 2011 @ 20:10:
Hoera mijn schoonzusje is net bevallen!!!
Viool lekker willetje die ootje! Hier ook een giller, als iemand aan aatjes spullen komt, of iets waarvan zij vindt dat het van haar is, gaat ze er naar wijzen en gillen
Check
Hoera! Gefeliciteerd met je neefje Amalia! Alles goed gegaan?
Hoera mijn schoonzusje is net bevallen!!!
Viool lekker willetje die ootje! Hier ook een giller, als iemand aan aatjes spullen komt, of iets waarvan zij vindt dat het van haar is, gaat ze er naar wijzen en gillen
Check
Hoera! Gefeliciteerd met je neefje Amalia! Alles goed gegaan?
vrijdag 16 december 2011 om 10:36
Gefeliciteerd, Amalia! Alles goed met moeder en zoon?
Tieger, bah, wat rot, nog steeds ziek..Hou je wel iets binnen? Niet uitdrogen, hè?
En wat goeoeoed! 10 kilo kwijt!!!!
Alweer aan het wassen trouwens??
RS, wat zielig voor J. Zo zonder drinken! Snap, dat je boos was!
Viool, o jee, Ootje lekker pittig bezig!!
R. is ook zo, maar herken het niet slapen daarbij ook niet....Wel goed, dat je volhoudt met het campingbedje!
Ik kan me voorstellen, dat je de vloer er wel in kan kijken! De helft nu. Nou, dat zit er toch maar alvast in. Hopelijk krijgt man het snel af.
Sardegna, hoe gaat het met jou en lmeisje? Ben jij alweer helemasl opgeknapt? En hoe us het met de uitslag. Nog steeds de goede kant aan het uitgaan??
Pfff, hier weinig gezelligheid. Ook een middelste om achter het behang te plakken. Aaaaaa, hoe slecht kan iemand luisteren. Moedeloos wordt ik er deze week van. Ik ga er maar van uit dat het een faaaaaase is zo na zijn verjaardag en Sint...
Vanavond lekker een etentje en morgenavond een verjaardsgsfeestje. Beide zonder kids.
Lekker wel weer even.
Tieger, bah, wat rot, nog steeds ziek..Hou je wel iets binnen? Niet uitdrogen, hè?
En wat goeoeoed! 10 kilo kwijt!!!!
Alweer aan het wassen trouwens??
RS, wat zielig voor J. Zo zonder drinken! Snap, dat je boos was!
Viool, o jee, Ootje lekker pittig bezig!!
R. is ook zo, maar herken het niet slapen daarbij ook niet....Wel goed, dat je volhoudt met het campingbedje!
Ik kan me voorstellen, dat je de vloer er wel in kan kijken! De helft nu. Nou, dat zit er toch maar alvast in. Hopelijk krijgt man het snel af.
Sardegna, hoe gaat het met jou en lmeisje? Ben jij alweer helemasl opgeknapt? En hoe us het met de uitslag. Nog steeds de goede kant aan het uitgaan??
Pfff, hier weinig gezelligheid. Ook een middelste om achter het behang te plakken. Aaaaaa, hoe slecht kan iemand luisteren. Moedeloos wordt ik er deze week van. Ik ga er maar van uit dat het een faaaaaase is zo na zijn verjaardag en Sint...
Vanavond lekker een etentje en morgenavond een verjaardsgsfeestje. Beide zonder kids.
Lekker wel weer even.
vrijdag 16 december 2011 om 12:50
Ha Amalia gefeliciteerd !!!
Rikst wat fijn een weekend bijkomen. En het is een crime ... December ..
Hier vreselijk overspannen lopen doen, pffff, ben niet normaal meer. Maar ik wil zo graag de vakantie ruimte voor mij en het gezin. Het zit me tot hier en ik krijg hoofdpijn van boosheid en ben erg hyper maar niet dat ik dan nog wat werk verricht nee. Het is echt klaar. Ik zit er door. Gelukkig is het vast geen kwestie van maanden meer. Maar dit is niet leuk, en ik kan het moeilijk veranderen..
Wil ik weer een aannemer, wil man zelf doen, maar hij komt om in de klussen plus dit weekend verjaardag en bedrijfsuitje. Nee! Nee! Dat werkt niet !! Zucht ....
Rikst wat fijn een weekend bijkomen. En het is een crime ... December ..
Hier vreselijk overspannen lopen doen, pffff, ben niet normaal meer. Maar ik wil zo graag de vakantie ruimte voor mij en het gezin. Het zit me tot hier en ik krijg hoofdpijn van boosheid en ben erg hyper maar niet dat ik dan nog wat werk verricht nee. Het is echt klaar. Ik zit er door. Gelukkig is het vast geen kwestie van maanden meer. Maar dit is niet leuk, en ik kan het moeilijk veranderen..
Wil ik weer een aannemer, wil man zelf doen, maar hij komt om in de klussen plus dit weekend verjaardag en bedrijfsuitje. Nee! Nee! Dat werkt niet !! Zucht ....
vrijdag 16 december 2011 om 14:48
Haai
Amalia gefeli met neefje! Al op kraambezoek geweest? Alles goedhoop ik?
Tieger beter?
schiet nog niet heel hard op dus met de vloer viool. Maar helft af is iig meer dan niks. Wie weet wat voor verbouwingswonderen er nog gaan gebeuren de laatste week voor kerst.
Rikst wat heerlijk, een weekend voor de deur met wat leuke dingen voor jezelf. Geniet ervan.
Een hoop vermoeide, slecht luisterende en dreinende kinderen lees ik. Kerstvakantie zal hopelijk goed doen. Oudste en middelste hebben hier nergens last van, zijn over het algemeen hun vrolijke zelf. Week na sint waren ze wel wat moe maar dat is alweer over. Ze kwamen allebei met een prachtig rapport thuis vanmorgen, waren ze heel blij mee (ik ook natuurlijk).
Lmeisje gaat wat beter, speelt weer. Uitslag neemt steeds verder af. Plassen en poepen doet nog wel pijn. En moe is ze ook nog wel, en erg knuffelig
Rw hoe gaat het met J? Weer hersteld van zijn valpartij?
Amalia gefeli met neefje! Al op kraambezoek geweest? Alles goedhoop ik?
Tieger beter?
schiet nog niet heel hard op dus met de vloer viool. Maar helft af is iig meer dan niks. Wie weet wat voor verbouwingswonderen er nog gaan gebeuren de laatste week voor kerst.
Rikst wat heerlijk, een weekend voor de deur met wat leuke dingen voor jezelf. Geniet ervan.
Een hoop vermoeide, slecht luisterende en dreinende kinderen lees ik. Kerstvakantie zal hopelijk goed doen. Oudste en middelste hebben hier nergens last van, zijn over het algemeen hun vrolijke zelf. Week na sint waren ze wel wat moe maar dat is alweer over. Ze kwamen allebei met een prachtig rapport thuis vanmorgen, waren ze heel blij mee (ik ook natuurlijk).
Lmeisje gaat wat beter, speelt weer. Uitslag neemt steeds verder af. Plassen en poepen doet nog wel pijn. En moe is ze ook nog wel, en erg knuffelig
Rw hoe gaat het met J? Weer hersteld van zijn valpartij?